Tarvitsetko oman palkanlaskennan järjestelmän?

Palvelukumppani huolehtii siitä, että järjestelmä sopii sinun yrityksesi liiketoiminnan tarpeisiin. 

 

Yleisimmin palkanlaskennan ulkoistuspalveluita tarjoava yritys tarjoaa myös ne järjestelmät, joita tarvitaan palkkapalvelun tuottamiseen. Tämä mahdollistaa toiminnan tehokkuuden, koska toimittajalla on jo olemassa toimivat prosessit ja järjestelmät sekä palkanlaskennan asiantuntijat tähän tarkoitukseen.

Et siis tarvitse omaa palkkaohjelmaa eikä omasta palkanlaskennan järjestelmästä ja sen ylläpidosta siten myöskään synny sinulle kustannuksia. Ammattimainen palvelukumppani pystyy myös tarjoamaan muut työkalut palkanlaskennan ja HR:n prosessien tehostamiseen. Ulkoistuskumppani huolehtii palkanlaskentajärjestelmän integroinnista muihin tarvittaviin järjestelmiin, kuten työajanseuranta- ja HR-järjestelmään - tarvittaessa myös yrityksenne toiminnanohjausjärjestelmään.

Joissakin tapauksissa, kuten esimerkiksi kansainvälisissä yrityksissä, joilla on käytössä konsernin sisäisiä järjestelmäratkaisuja, voi ulkoistuskumppani myös työskennellä suoraan asiakkaan järjestelmässä.

Tavoitteena manuaalisen työn minimointi

Modernit palkanlaskennan ratkaisut perustuvat sähköiseen prosessiin ja uusimman teknologian hyödyntämiseen kaikissa palkanlaskentaprosessin vaiheissa. Tavoitteena on, että manuaalisen palkkamateriaalin käsittely on erittäin vähäistä.

Palkanlaskentajärjestelmiä on useita, joten ulkoistuskumppanilla tulee olla hyvä näkemys ja kokemus järjestelmien käytöstä käytännössä. Palkanlaskenta tuotetaan asiakkaan toimialaan ja kokoluokkaan parhaiten sopivalla palkkajärjestelmällä. Palvelut käynnistyvät yhteistyössä asiakkaan kanssa toteutettavan projektin kautta. Projekti kattaa prosessien ja toimintamallien läpikäynnin, palveluiden ja osaamisen siirron sekä järjestelmien käyttöönoton. Moderni palkanlaskenta toimii täysin paperittomasti. Sähköinen arkistointiratkaisu täyttää arkistoinnin lakisääteiset vaatimukset ja helpottaa materiaalin hallintaa. Ratkaisut mahdollistavat myös arkiston etäkäytön

Azetsin palkkapalvelun pohjalla käytetään Personec W-, Mepco-, Netvisor- ja L7-järjestelmiä. Sen lisäksi meiltä löytyvät tarvittavat työkalut niin rekrytoinnin, strategisen ja operatiivisen HR:n, työajanhallinnan ja resursoinnin kuin matkustuksenhallinnankin tarpeisiin. Ja kaikki tietysti halutessasi pilvestä, unohtamatta mobiiliratkaisuja. Lue lisää HRIT-palveluista ja HR-järjestelmistä.

 

 

Ulla Nikkanen

Ota yhteyttä, kerromme lisää:

Ulla Nikkanen
Johtaja, HR- ja palkanlaskentapalvelut
ulla.nikkanen@azets.com, puh. 010 756 4424

Haluatko kuulla lisää palveluistamme? Täytä lomake ja olemme sinuun yhteydessä.

Kyllä. Haluan saada Azetsilta uutiskirjeen, tietoa palveluista, kutsuja tapahtumiin ja webinaareihin.

Hyväksyn tietosuojakäytännöt. Voin milloin tahansa muokata tilauksiani tai perua viestit.