Töissä palkanlaskennan ammattilaisena Azetsilla

Onko asiakaspalvelu lähellä sydäntäsi? Haluatko osaksi ammattitaitoista työyhteisöä, jossa työtäsi arvostetaan? Haluatko olla osa menestystarinaamme nyt ja tulevaisuudessa?

 

Mitä palkanlaskennan ammattilaisen työ sisältää?

Azetsilla palkanlaskijat työskentelevät monipuolisissa palkanlaskennan tehtävissä nimettyjen asiakasyritysten tarpeiden mukaan. Työpäivämme koostuvat mm. asiakkaidemme kuukausi- ja tuntipalkkojen laskennasta, raportoinnista sekä palkkakirjanpitoon liittyvistä tehtävistä. Myös sähköiset palvelut kuten matkalaskujen käsittely kuuluvat palkanlaskijan tehtäviin.

Yhä suurempi osa työstämme pitää sisällään työsuhdeasioiden neuvontaa sekä asiakasyritystemme työntekijöille että palkkahallinnon yhteyshenkilöille Suomessa ja ulkomailla. Työskentelemme pienissä ja ketterissä tiimeissä, joissa asiakkaita palvellaan yhdessä. Tällöin voimme varmistaa työmäärän tasaisen jakautumisen, jakaa osaamistamme toinen toisillemme ja auttaa toisiamme menestymään.

palkanlaskennassa ajatellaan myös sydämellä

Millaisten ihmisten kanssa työskentelemme?

  • Meitä yhdistää asiakaspalveluhenkisyys, tarkkuus ja jatkuva kehittymishalu lainsäädännön ja työehtosopimusten muuttuessa.
  • Painotamme rekrytoinneissamme palveluasenteen merkitystä sekä viestintätaitoja, jotta voimme tarjota asiakkaillemme mahdollisimman hyvän asiakaskokemuksen.
  • Koulutustaustamme on tavallisesti ammattikorkeakoulutasoinen.

Jatkuva kehittyminen osana arkea

Työyhteisömme on osaamisen karttumista tukeva ja kannustava. Meille halutaan töihin, koska tarjoamme ainutlaatuisia mahdollisuuksia jatkuvaan kehittymiseen palkanlaskennan ammattilaisena. Azets tarjoaa mm. Payroll Academy -opintoja ja tukea PHT- tutkinnon suorittamiseen.

Kehitämme toimintaamme jatkuvasti jotta voimme palvella asiakkaitamme selkeiden ja systemaattisten prosessien avulla. Hyödynnämme toiminnassamme myös robotiikkaa voidaksemme vähentää yksitoikkoisia rutiinitehtäviä ja keskittyä enemmän neuvontaan ja asiakaspalveluun.

Tarjoamme työsi tueksi sähköisen oppimisympäristön, ajantasaiset tietopalvelut ja modernit työvälineet. Oma teknologiayksikkömme mahdollistaa sujuvan työskentelyn järjestelmäasiantuntijoiden kanssa.

Lue työskentelystä Azetsin palkanlaskennassa asiantuntijoidemme haastatteluista

Saara, Payroll & HR Analyst

Saara Ljokkoi

Päädyin Azetsille takaisin osittain ystäväni suosituksesta, mutta myös koska ajattelin, että täällä minun olisi mahdollista päästä tekemään työtäni sellaisessa ympäristössä kuin toivoin. Tänne on ollut helppo ja mukava tulla takaisin ja mielestäni täällä on vahva yhdessä tekemisen meininki.

Vaikka työ onkin hyvin itsenäistä, aina saa ja löytyy apua, jos on tarvis. Aina löytyy myös joku jonka kanssa pohtia yhdessä ratkaisuja. Voin luottaa siihen, että työkalut ja perusasiat toimivat ja keskittyä tekemään mahdollisimman laadukasta työtä, sekä tarpeen mukaan kehittämään työtapoja ja prosesseja.

Erilaiset asiakkuudet mahdollistavat myös uuden oppimisen, eikä koskaan voi tietää mitä tuleva päivä tuo tullessaan.

 

Marjut, Senior Payroll Specialist

Työskentelen Azetsilla Senior Payroll Specialistina. Senior-tehtävä on uusi palkanlaskennan organisaatiossamme ja minusta on mahtavaa olla mukana kehittämässä uutta suuntaa. Aloitin Azetsilla vuonna 2013 palkka-asiantuntijana. 

Toimin Tampereella mahtavassa tiimissä, joka laskee palkkoja Netvisor-ohjelmalla. Netvisor on kokonaisvaltainen taloushallinnon ohjelma, joka tarjoaa asiakkaalle ajantasaisen ja laajan talouden työkalun. Asiakaskuntamme koostuu hyvin monenlaisista yrityksistä, yksinyrittäjistä kymmeniä henkilöitä työllistäviin yrityksiin, joten pääsemme palvelemaan asiakkaita monitahoisesti. Koen asiakaspalvelun vahvuutenani ja minulle on tärkeää, että Azetsilla arvostetaan asiakaslähtöistä ja asiakasta kunnioittavaa palvelua.

Asiakkaamme toimivat monella eri alalla, joten tulkittavia työehtosopimuksia on paljon. Tämä sopii minulle, sillä nautin tes-tulkinnasta ja lakitekstien lukemisesta. Hulluutta on monenlaista. Joskus vastaan tulee kinkkisiäkin kysymyksiä ja silloin ratkaisua mietitään yhdessä asiakkaan ja Azetsin omien työsuhdejuristien kanssa. Yksin ei ole kuitenkaan tarvinnut jäädä kysymystensä kanssa, vaan aina on löytynyt tuki ongelmanratkaisuun.

Marita, Senior Payroll & HR Specialist

Aloitin työskentelyn heinäkuun lopulla 2018 Tampereen toimipisteessä erittäin ammattitaitoisessa Personec W -tiimissä. Palkkojen kanssa olen työskennellyt jo parisen kymmentä vuotta.

Työhöni kuuluu palkanlaskentaan liittyvät työt sekä tiimin neuvonta ja opastaminen. Vaihdoin työpaikkaa, koska tahdoin enemmän tekemistä työpäiviini ja tämä toive on kyllä toteutunut. Puuhaa riittää, eikä työpäivät todellakaan ole tylsiä!