Mies töissä Azetsin palkanlaskennassa
 
 
 

Töissä palkanlaskennan ammattilaisena Azetsilla

Onko asiakaspalvelu lähellä sydäntäsi? Haluatko osaksi ammattitaitoista työyhteisöä, jossa työtäsi arvostetaan? Haluatko olla osa menestystarinaamme nyt ja tulevaisuudessa?

Mitä palkanlaskennan ammattilaisen työ sisältää?

Azetsilla palkanlaskijat työskentelevät monipuolisissa palkanlaskennan tehtävissä nimettyjen asiakasyritysten tarpeiden mukaan. Työpäivämme koostuvat mm. asiakkaidemme kuukausi- ja tuntipalkkojen laskennasta, raportoinnista sekä palkkakirjanpitoon liittyvistä tehtävistä. Myös sähköiset palvelut kuten matkalaskujen käsittely kuuluvat palkanlaskijan tehtäviin.

Yhä suurempi osa työstämme pitää sisällään työsuhdeasioiden neuvontaa sekä asiakasyritystemme työntekijöille että palkkahallinnon yhteyshenkilöille Suomessa ja ulkomailla. Työskentelemme pienissä ja ketterissä tiimeissä, joissa asiakkaita palvellaan yhdessä. Tällöin voimme varmistaa työmäärän tasaisen jakautumisen, jakaa osaamistamme toinen toisillemme ja auttaa toisiamme menestymään.

Millaisten ihmisten kanssa työskentelemme?

  • Meitä yhdistää asiakaspalveluhenkisyys, tarkkuus ja jatkuva kehittymishalu lainsäädännön ja työehtosopimusten muuttuessa.
  • Painotamme rekrytoinneissamme palveluasenteen merkitystä sekä viestintätaitoja, jotta voimme tarjota asiakkaillemme mahdollisimman hyvän asiakaskokemuksen.
  • Koulutustaustamme on tavallisesti ammattikorkeakoulutasoinen.

töissä Azetsin palkanlakentapalveluissa

Jatkuva kehittyminen osana arkea

Työyhteisömme on osaamisen karttumista tukeva ja kannustava. Meille halutaan töihin, koska tarjoamme ainutlaatuisia mahdollisuuksia jatkuvaan kehittymiseen palkanlaskennan ammattilaisena. Azets tarjoaa mm. Payroll Academy -opintoja ja tukea PHT- tutkinnon suorittamiseen.

Kehitämme toimintaamme jatkuvasti jotta voimme palvella asiakkaitamme selkeiden ja systemaattisten prosessien avulla. Hyödynnämme toiminnassamme myös robotiikkaa voidaksemme vähentää yksitoikkoisia rutiinitehtäviä ja keskittyä enemmän neuvontaan ja asiakaspalveluun.

Tarjoamme työsi tueksi sähköisen oppimisympäristön, ajantasaiset tietopalvelut ja modernit työvälineet. Oma teknologiayksikkömme mahdollistaa sujuvan työskentelyn järjestelmäasiantuntijoiden kanssa.

Lue työskentelystä Azetsin palkanlaskennassa asiantuntijoidemme haastatteluista

Ida, Payroll & HR Automation Specialist

Suoritin merkonomiopintoihini kuuluvan harjoitteluni aikoinaan Vismalla. Tuolloin pääsin tekemään palkanlaskennan työtä erilaisten apuhommien kautta - tallensin verokortteja ja tuntilistoja, postitin palkkalaskelmia ja niin edelleen.

Harjoitteluni jälkeen minulle ehdotettiin jatkomahdollisuutta, jonka otin vastaan ilomielin. Sain muutaman asiakkaan vastuulleni ja pääsin kunnolla kiinni palkanlaskennan tehtäviin. 

Riitta, Senior HR & Payroll Specialist

Tulin taloon vuonna -96 äitiysloman sijaiseksi. Töitä tuntui riittävän, joten määräaikaisuuttani jatkettiin ja sen jälkeen vakinaistettiin. Olenkin ollut täällä töissä siitä saakka. Olin vuoden verran jo eläkkeellä, kunnes silloinen esihenkilö pyysi minua tekemään kesällä pienen tuurauksen.

Olen jatkanut työskentelyä eläkkeen ohella nyt jo neljän vuoden ajan ja olen ollut todella tyytyväinen tähän järjestelyyn! Työ antaa minulle paljon ja meillä on aivan ihana tiimi, jonka kanssa saan tehdä töitä.