Interim johtaja työssään
 
 
 

Interim-palvelut

Taloushallinnon, HR:n ja rekrytoinnin avaintekijät väliaikaisesti avuksesi:

Interim CFO | Interim Controller | Interim HR-johtaja | Interim HR Manager | Interim HR-asiantuntija | Interim palkanlaskennan yhteyshenkilö | Interim-rekrytoija

Jätä yhteydenottopyyntö

Interim- eli vuokrapalvelu täydentää puuttuvia asiantuntijaresursseja

Talous- tai HR-johtaja lähdössä? Tai tarvitsetko lisää taloushallinnon tai HR:n osaamista yritykseesi nopeasti ja joustavasti?

Azetsin interim- eli vuokrapalvelun avulla saat asiantuntijamme tuuraamaan tai auttamaan yrityksesi taloushallinnon tai HR:n avaintekijää väliaikaisesti lyhyellä varoitusajalla.

Interim johtaja yritykseesi - sopimus solmitaan ja kätellään sen päälle

Interim-palvelu pähkinäkuoressa

  • Asiantuntija, päällikkö tai johtaja sopivaan rooliin ulkoistettuna palveluna: Interim CFO, Interim talouspäällikkö, Interim HR-päällikkö, vuokrajohtaja tai muu interim-rooli
  • Nopeasti, lyhyellä varoitusajalla
  • Yllättäviin tilanteisiin: irtisanoutumiseen, sairastumiseen tai vanhempainloman ajaksi - tai kokonaan uuteen rooliin
  • Lisäresurssiksi ruuhkahuippuja tasaamaan
  • Joustavasti: kokopäiväisesti, muutamana päivänä viikossa tai kuukaudessa, tai tuntityönä
  • Erityisen vaativiin tehtäviin (esim. yrityskaupat), joihin organisaation oma osaaminen ei riitä tai joihin tarvitaan osaamisen varmistamista
  • Kun tarvitaan uutta näkemystä

Interim-palvelu tuo mukanaan mm. seuraavia etuja:

Joustavuus

Kun työt kasaantuvat tai avaintekijä jää tehtävästään pois, voit vuokrata oikeat osaajat juuri siksi aikaa ja sillä panostuksella, kun niitä tarvitset ilman, että sinun tarvitsee käynnistää aikaa vievä rekrytointiprosessi ja huolehtia vakituisen työsuhteen vastuista.

Osaaminen

Interim-osaajilla on laaja kokemus omalta substanssialueeltaan. Interim-konsultit ovat tottuneet työskentelemään mitä erilaisimmissa organisaatioissa, monipuolisissa asiantuntija- ja päällikkötehtävissä. Työnkuvaan kuuluu aktiivinen työote, hyvä muutoksen sietokyky ja uusien asioiden nopea haltuunotto. Interim-konsultit ovat hyvin verkostoituneita omalla osaamisalueellaan ja päivittävät jatkuvasti tietojaan. Näin myös asiakkaana saat ajantasaista osaamista ja tietoa.

 

Interim-konsultti työssään

Tuloshakuisuus

Yksi interim-palvelun käytön ilmeisimmistä eduista on, että interim-osaajat ovat objektiivisia asiantuntijoita, joilla ei ole työsuhteen mukana tuomaa sidosta asiakasorganisaatioon. Lisäksi he ovat työskentelytyyliltään tuloshakuisia tekijöitä, jotka panostavat täysillä käsillä olevaan tehtävään koko in house-toimeksiannon ajan.

Aqva Finland vauhdittaa kasvua ulkoisen Interim talousjohtajan avulla

Aqva Finland logo
Azetsin avulla on muun muassa luotu prosessit sisäiselle laskennalle, budjetoinnille ja seurannalle. Nämä ovat elintärkeitä kasvuhakuiselle yritykselle.

Henkilöstönkin sitouttaminen on haastavaa, jos laskenta ei ole kunnossa. Nyt näemme kaikki yhdessä kuukausiraporteista, mihin olemme menossa. Koska luvut ovat liiketoimintakohtaisia, tavoitteita on yksinkertaista kohdistaa ja seurata.
Juha Aalto, toimitusjohtaja Aqva Finland

Interim taloushallinnon osaaja - Azetsin taloushallinnon ammattilainen yrityksesi käyttöön

Interim CFO, Interim talouspäällikkö, Interim Controller tai Business Controller

Azetsin taloushallinnon ammattilaiset ovat käytettävissänne joustavasti interim-periaatteella. Laajan taloushallinnon osaamisensa ja toimialakokemuksensa vuoksi interim-osaajamme pystyvät ottamaan roolinsa yrityksessänne haltuun nopeallakin aikataululla.

Tutustu osaajiemme taustoihin tarkemmin

Interim CFO tai Interim talouspäällikkö

Interim CFO tai Interim talouspäällikkö on taloushallinnon asiantuntija ja kumppani, joka auttaa yritystäsi saavuttamaan tavoitteet ja kasvamaan. Interim CFO tai talouspäällikkö vastaa talouden kokonaisvaltaisesta johtamisesta, suunnittelusta, analysoinnista ja riskienhallinnasta. Hän toimii yhteistyössä muiden osastojen kanssa ja viestii talouden asioista selkeästi ja tehokkaasti. 

Interim CFO.jpg

Interim Controller tai Interim Business Controller

Interim Controller tai Business Controller on asiantuntija, joka tukee yrityksesi talousosastoa ja vastaa yrityksesi päivittäisistä taloushallinnon tehtävistä, suunnittelusta, analysoinnista ja raportoinnista, ohjaten päätöksentekoa ja liiketoiminnan kehittämistä. Interim Controller tai Business Controller voi myös vastata yksittäisen projektin johdosta ja toteuttamisesta.

Interim Controller.jpg

Mikäli tarvitset interim taloushallinnon asiantuntijaa, ota yhteyttä.

Jätä yhteydenottopyyntö

Interim HR-palvelulla tehoa SimAnalyticsin rekrytointiin

SimAnalytics logo
Toinen yritys, joka oli käyttänyt Azetsin palveluita, antoi meille vahvan suosituksen Azetsin Interim HR-palveluista. Tämä vahvisti päätöksemme valita Azets kumppaniksemme
Mikko Jääskeläinen, CEO, SimAnalytics

Interim HR-osaaja - Azetsin HR-ammattilainen yrityksesi käyttöön

Interim HR Business Parner, Interim HR Manager, Interim-henkilöstöpäällikkö, Interim HR Specialist, Interim-projektipäällikkö tai muu rooli

Azetsin Interim HR-osaajat ovat HR-asioiden ammattilaisia, joilla on laaja-alainen osaaminen ja kokemus eri toimialoilta ja organisaatioista. He ovat tottuneet työskentelemään itsenäisesti ja joustavasti, ja pystyvät ottamaan roolinsa haltuun nopeallakin aikataululla.

Tutustu Interim HR-ammattilaistemme taustoihin tarkemmin

Interim HR Business Partner tai Interim HR Manager

Interim HR Business Partner tai Interim HR Manager on asiantuntija, joka ottaa tarvittaessa kokonaisvastuun organisaatiosi henkilöstöhallinnosta ja sen kehittämisestä. Hän on oikea henkilö tukemaan liiketoimintayksikköjä operatiivisissa ja strategisissa henkilöstöasioissa. Hän auttaa sinua kehittämään henkilöstöhallintoasi ja varmistamaan, että henkilöstöasiat ovat linjassa liiketoimintastrategiasi kanssa.

Interim HR.jpg

Interim palkanlaskennan yhteyshenkilö tai HR Specialist​

Interim HR-specialistilla tai palkanlaskennan yhteyshenkilöllä on osaamista ja kokemusta toimia yhteistyössä organisaatiosi HR:n ja palkanlaskennan kanssa ja tarvittaessa kehittää palkka- ja HR-prosesseja edelleen. Hän voi myös toimia laajemmin operatiivisissa HR-tehtävissä kuten neuvoa esihenkilöitä ja työntekijöitä HR- ja työsuhteisiin liittyvissä asioissa.

Interim Payroll specialist.jpg

Interim HR-järjestelmäkonsultti

Interim HR-järjestelmäkonsultti tarjoaa laadukasta konsultointipalvelua, joka keskittyy erityisesti Sympa HR- ja Saima HR -järjestelmien suunnitteluun ja käyttöönottoon. Interim HR-järjestelmäkonsultti auttaa sinua virtaviivaistamaan liiketoimintaasi ja hallitsemaan henkilöstöä tehokkaasti HR-järjestelmien avulla.

Interim HR-järjestelmäkonsultti.jpg

Interim rekrytoija

Interim rekrytointiosaajamme voi ottaa kokonaan tai osittain vastuun organisaatiosi rekrytoinneista: rekrytoinnin suunnittelusta, prosesseista, kehittämisestä, kampanjoista, työnantajakuvan kehittämisestä sekä nykyaikaisesta rekrytointimarkkinoinnista. Myös henkilöarvioinnit ovat rekrytoijiemme ydinosaamista.

Interim rekrytoija.jpg

Meiltä saat myös interim-asiantuntijan, joka voi toimia projektipäällikkönä tai projektikoordinaattorina HR-projekteissa. Hän hallitsee projektin johtamisen, suunnittelun ja toteutuksen. Hän seuraa ja raportoi projektin etenemistä ja tekee yhteistyötä kaikkien osapuolten kanssa.

Hänellä on roolistaan riippuen kokemusta HR-projekteista, kuten:

  • Työvuorosuunnittelu ja työajanseurantajärjestelmän käyttöönotto
  • HR-järjestelmien käyttöönotto
  • Palkanlaskennan ulkoistusprojektin läpivienti
  • Esihenkilötyön haasteet
  • Muutostilanteet

puhelin ikoni    Kiinnostuitko? Ota yhteyttä.

Myynti palvelee sinua numerossa 010 756 4500 ja sähköpostitse osoitteessa myynti@azets.com.

Jätä yhteydenottopyyntö

Kyllä kiitos haluan, että käsittelette yhteydenottopyyntöni. Hyväksyn, että Azets vastaanottaa ja tallentaa yhteystietoni Azetsin tietosuojakäytännön mukaisesti.

Kyllä. Haluan saada Azetsilta uutiskirjeen, tietoa palveluista, kutsuja tapahtumiin ja webinaareihin. Voin milloin tahansa muokata tilauksiani tai perua viestit.

Usein kysyttyä interim-palveluista

Miten nopeasti saan interim-osaajan käyttööni?

Interim-asiantuntijaverkostomme takaa sen, että osaan asiakasyritysten tehtävistä osaaja saadaan hyvinkin nopeasti. Tilanne vaihtelee kuitenkin kuukausittain, joten kannattaa olla ajoissa liikkeillä, kun tarve lisäresursseille ilmenee.

Kuinka kauan interim-toimeksiannot yleensä kestävät?

Toimeksiantojen kestot vaihtelevat lyhyistä projekteista useisiin kuukausiin tai jopa vuosiin - kulloisenkin asiakkaan tarpeen mukaan.

Mitä interim-palvelu maksaa?

Interim-asiantuntijan vuokrauksen hinta vaihtelee asiantuntija roolin ja toimeksiannon pituuden mukaan. Interim-palvelun hinta sovitaan aina erikseen projektikartoituksen pohjalta.
Interim-palvelu -opas

Lataa maksuton opas: Interim-palvelu – miksi, milloin ja miten?

Lataa opas sähköpostiisi täältä download icon