Avoimet työpaikat Azetsilla
Azets on kasvanut yhdeksi Suomen ja Pohjoismaiden johtavaksi teknologiapalveluiden tarjoajaksi, tukien lukuisia asiakkaita useilla eri toimialoilla kokonaisvaltaisella palvelu- ja järjestelmäportfoliollaan. Etsimme nyt kokenutta palvelupäällikköä liittymään osaksi kasvumatkaamme – ehkä sinä olisit etsimämme
Service Manager
Oletko valmis liittymään tärkeäksi osaksi liiketoimintayksikköä, joka on perinteistä IT-toimittajaa askeleen edellä kokonaisvaltaisella palvelutarjoamallaan? Omistautuneena IT-kumppanina takaamme asiakkaidemme liiketoiminnan kehittymisen ja jatkuvuuden. Lähde mukaan matkalle, jolla joka päivä lunastamme lupauksemme tukea asiakkaidemme liiketoimintaa vahvalla asiantuntijuudella useiden liiketoimintakriittisten järjestelmien parissa.
Service Manager -roolissa olet keskeisessä osassa strategisten kumppanuuksien vaalimisessa ja johtamisessa. Pääset osaksi piinkovien ammattilaisten joukkoa, jossa palvelujohtamisen asiantuntijatiimi sekä yli 140 teknologiaosaajaa toimii tiiviissä yhteistyössä asiakkaidemme onnistumisen takaamiseksi. Tavoitteenamme on korkealaatuisten palveluiden tuottaminen asiakkaidemme liiketoimintakriittisten järjestelmien tueksi. Johdat nimettyjä asiakkuuksia kokonaisvaltaisesti mukaan lukien erilaisia järjestelmämuutoksia, mahdollisten ongelmatilanteiden selvityksiä sekä kriittisissä tilanteissa häiriöhallintaa Major Incident Managerina. Service Managerina orkestroit laajoja IT-palveluiden ja -osaajien kokonaisuutta, tuottaaksemme asiakkaillemme heidän tarpeitaan vastaavia palveluita juuri silloin kuin he sitä tarvitsevat.
Vastuualueesi
Service Manager -roolissa vastaat pohjoismaisista ja paikallisista asiakkuuksista käyttöönottojen jälkeisessä vaiheessa, eli jatkuvissa palveluissa. Tehtäviisi kuuluu
- Aktiivinen yhteistyön ohjaus asiakkaiden ja asiantuntijoiden kanssa
- Järjestelmämuutosprosessien tehokas läpivienti asiakkaat sekä muut sidosryhmät huomioiden
- Työn ja resursoinnin suunnittelu ja hallinta, kollegoidesi ja muiden tiimien tukemana
- Palveluiden aktiivinen kehittäminen vastaamaan asiakkaidemme tarpeita
- Asiakkuuksiesi kannattavuuden varmistaminen tunnuslukujen seuraamisen, ennusteiden laatimisen ja oikea-aikaisen laskutuksen avulla
- Haastavienkin tilanteiden proaktiivinen ja tehokas selvittäminen läheisessä yhteistyössä asiakkaan kanssa parhaan lopputuloksen takaamiseksi
- Ohjausryhmätyöskentelyn johtaminen ja muu asiakaskommunikointi ammattitaitoisesti
Taustasi
Palvelupäällikkötiimimme koostuu erilaisia taustoja omaavista palvelunhallinnan asiantuntijoista. Toivoisimme sinulta
- Vähintään kolmen vuoden kokemusta palvelujohtamisesta
- Soveltuvaa koulutustaustaa esimerkiksi tietojenkäsittelyn, informaatiotekniikan, kauppatieteiden tai liiketalouden parista
- Kokemusta taloushallinnon ja/tai muiden toiminnanohjauksen osa-alueiden prosesseista
- ITIL-ymmärrystä ja kokemusta (ITIL Foundation, USM tai muu sertifikaatti on eduksi)
- Kokemusta IT-järjestelmän muutoshallinnasta, käyttöönotosta ja/tai toimimisesta IT-toimittajan kanssa, taloushallinnon tai muiden toiminnanohjauksen osa-alueilta
- Proaktiivista ja aikaansaavaa otetta asioiden eteenpäin viemisessä sekä kykyä oppia ja kehittyä
- Myynnillistä asiakaspalveluasennetta
- Sujuvaa suomen ja englannin kielen kirjallista ja suullista osaamista
Osaamisen lisäksi etsimme oikeanlaista persoonaa osaksi tiimiämme. Meillä saat paljon mahdollisuuksia antaa kykyjesi loistaa ja kasvaa asiantuntijana, tukea ja ohjausta unohtamatta.
Haluamme, että viihdyt meillä!
Azetsissa yhdistyy suuren työnantajan vakaus sekä pienemmän yrityksen ketteryys. Pyrimme jatkuvaan kehittymiseen omaksumalla moderneja teknologiaratkaisuja ja parhaita käytäntöjä. Uskomme työntekijöidemme itseohjautuvuuden tukemiseen ja kannustamme kaikkia ottamaan omistajuuden ja vastuun työstään sekä kehittämään työskentelytapojamme ja viemään ne myös käytäntöön. Olemme ylpeitä, että saamme työskennellä suuren ja tyytyväisen asiakaskunnan parissa, sekä mukavien kollegoiden kanssa ympäristössä, jossa jokaista arvostetaan yksilönä.
Toimistomme sijaitsevan keskeisillä paikoilla erinomaisten kulkuyhteyksien varrella, kuten Helsingissä Elienaukiolla rautatieaseman välittömässä läheisyydessä ja Tampereella Sorin aukiolla. Voit yhdistää joustavasti toimistolla ja kotikonttorilla työskentelyn, ja myös muilta paikkakunnilta käsin työskentely on vaihtoehto.
Kiinnostuitko?
Sopisitko sinä osaksi energistä tiimiämme? Lähetä hakemuksesi ja CV:si sekä palkkatoiveesi mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 17.11.2024. Aloitamme haastattelut ja etenemme sopivien ehdokkaiden kanssa jo hakuaikana.
Service Management Team Lead, Technology Services Heidi Paavola antaa mielellään lisätietoja tehtävästä (heidi.paavola@azets.com, +358 40 844 4292). Heidi on tavoitettavissa puhelimitse tiistaina 29.10. klo 14–16 välillä ja keskiviikkona 6.11. klo 9–11 välillä.
Azets on talous-, palkka-, HR- ja neuvonantopalveluja sekä niitä tukevia teknologiaratkaisuja tarjoava yritys, joka palvelee asiakkaita henkilökohtaisesti niin digitaalisesti kuin paikallisesti. Yli 8 000 asiantuntijaamme auttavat asiakkaitamme keskittymään liiketoimintaansa ja saavuttamaan tavoitteensa.
Haluatko tietää lisää Azetsilla työskentelystä? Lisätietoa löytyy urasivuiltamme.
Seuraa Azetsia sosiaalisessa mediassa:
@Instagram, @Facebook, @LinkedIn, @X
Haluaisitko viedä taloushallinnon teoriaosaamisesi käytäntöön ja päästä sukeltamaan taloushallinnon asiantuntijatyön arkeen? Innostutko mahdollisuudesta kerryttää arvokasta kokemusta monipuolisista työtehtävistä ja asiakkuuksista kansainvälisessä ja kasvavassa organisaatiossa? Etsimme nyt liiketalouden opiskelijoita suorittamaan opintoihin kuuluvaa harjoittelujaksoa, joten jos vastasit kyllä, tämä voi olla tilaisuutesi
Taloushallinnon työharjoitteluun Helsinkiin, Tampereelle, Turkuun, Ouluun tai Mikkeliin!
Työharjoittelu alkaa sopimuksen mukaan joulukuussa tai tammikuussa ja kestää 3–6 kuukautta. Onnistuneen harjoittelun päätteeksi myös jatko Azetsilla voi olla mahdollista.
Harjoittelijana pääset perehtymään asiakastyöhön monipuolisten taloushallinnon avustavien tehtävien parissa. Työarkeesi voi kuulua esimerkiksi asiakaspalvelua ja tikettien hallintaa, ostolaskujen tiliöinti ja kierrätystä, pankkitiliotteiden käsittelyä, maksatusta, kuukausiraportoinnissa avustamista, automaation kehittämistä sekä pienempiä täsmäytystehtäviä. Tuemme oppimistasi ja ammatillista kasvuasi, ja harjoittelun edetessä pääset laajentamaan osaamistasi uusiin asiakkuuksiin ja tehtäväkokonaisuuksiin.
Työharjoittelu ei edellytä aikaisempaa alan työkokemusta, mutta pääset kuitenkin hyödyntämään jo mahdollisesti kerryttämääsi osaamista esimerkiksi taloushallinnon järjestelmien parista. Työkielemme on pääosin suomi, mutta tulevan tiimin mukaan voit hyödyntää myös englannin tai ruotsin kielen osaamistasi. Henkilöstömme päivittäisessä tekemisessä korostuvat asiakaslähtöisyys, yhteistyö ja täsmällisyys sekä proaktiivisuus niin avun kysymisen kuin jakamisenkin suhteen – jos nämä resonoivat sinussa, sopisit porukkaan varmasti!
Tehtävässä onnistumistasi tukee
- Soveltuva koulutustausta, esim. liiketalouden tradenomiopintojen parista
- Aito into ja kiinnostus taloushallinnon alaa ja tehtäviä kohtaan
- Proaktiivinen asenne oppimista ja uusia haasteita kohtaan
- Erinomaiset tiimityö- ja vuorovaikutustaidot
- Järjestelmällinen, tarkka ja huolellinen työote
- Sujuva suomen kielen ja hyvä englannin kielen osaaminen
Harjoittelu Azetsilla tarjoaa sinulle
- Kattavan perehdytyksen Azetsiin, toimialaan ja tehtäviisi
- Mahdollisuuden päästä näkemään taloushallinnon asiantuntijatyön arkea ja oppimaan alan ammattilaisilta niin asiakastiimisi kuin koko yksikön sisällä
- Arvokasta käytännön kokemusta monipuolisista työtehtävistä ja erilaisista asiakasyrityksistä
- Ympäristön, jossa pääset osaksi kansainvälistä, kasvavaa ja moderneihin teknologioihin nojaavaa organisaatiota
- Mukavan, avoimen ja kannustavan ja työyhteisön, johon uusienkin tekijöiden on helppo sujahtaa mukaan omana itsenään
- Matalan hierarkian organisaatiokulttuurin, jossa kaikkien näkemystä arvostetaan ja kuunnellaan
- Nykyaikaiset ja viihtyisät tilat keskeisillä sijainneilla eri kaupungeissa, esimerkiksi Helsingissä Elielinaukiolla ja Tampereella Sorinaukiolla
- Opintoja helpottavat joustavat työajat ja mahdollisuuden hybridityöhön, jonka yksityiskohdista sovitaan tiimitasolla
Lue blogistamme lisää siitä, millaista harjoittelijoiden arki Azetsilla on!
Kiinnostuitko?
Mahtavaa! Kuulemme mielellämme lisää sinusta ja osaamisestasi. Kerrothan myös, mille ajanjaksolle etsit harjoittelua.
Lähetäthän hakemuksesi mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 14.11.2024. Aloitamme haastattelut jo hakuajan aikana, ja teemme valinnat sopivien henkilöiden löydyttyä. Mikäli sinulla jäi kysyttävää, saat lisätietoja osoitteesta rekrytointi@azets.com.
Azets on talous-, palkka-, HR- ja neuvonantopalveluja sekä niitä tukevia teknologiaratkaisuja tarjoava yritys, joka palvelee asiakkaita henkilökohtaisesti niin digitaalisesti kuin paikallisesti. Yli 8 000 asiantuntijaamme auttavat asiakkaitamme keskittymään liiketoimintaansa ja saavuttamaan tavoitteensa.
Haluatko tietää lisää työskentelystä Accounting -liiketoiminnassamme? Lue blogimme Azetsin CI-ryhmä kehittää parhaita työtapoja tai Töissä taloushallinnon ammattilaisena! Lisätietoa löytyy myös urasivuiltamme.
Seuraa Azetsia sosiaalisessa mediassa:
@Instagram, @Facebook, @LinkedIn, @X
Haluaisitko viedä palkanlaskennan teoriaosaamisesi käytäntöön ja päästä sukeltamaan asiantuntijatyön arkeen? Innostutko mahdollisuudesta kerryttää arvokasta kokemusta monipuolisista työtehtävistä ja asiakkuuksista kansainvälisessä ja kasvavassa organisaatiossa? Etsimme nyt liiketalouden opiskelijoita suorittamaan opintoihin kuuluvaa harjoittelujaksoa, joten jos vastasit kyllä, tämä voi olla tilaisuutesi
Palkanlaskennan työharjoitteluun Helsinkiin, Tampereelle ja Raaseporiin!
Työharjoittelu alkaa sopimuksen mukaan joulukuussa tai tammikuussa ja kestää 3–6 kuukautta. Onnistuneen harjoittelun päätteeksi myös jatko Azetsilla voi olla mahdollista.
Harjoittelijana pääset perehtymään asiakastyöhön monipuolisten palkanlaskennan avustavien tehtävien parissa. Työarkeesi voi kuulua esim. asiakaspalvelua ja tikettien hallintaa, palkka-aineistojen tarkastelua ja järjestelyä, palkkaraportointia, Kela-hakemusten laatimista ja käsittelyä, tulorekisteriraportointia sekä taloudellisten tietojen tarkistamista ja täsmäyttämistä.
Työharjoittelu ei edellytä aikaisempaa työkokemusta, mutta pääset kuitenkin hyödyntämään jo mahdollisesti kerryttämääsi osaamista esimerkiksi taloushallinnon ja palkanlaskennan järjestelmien parista. Työkielemme on pääosin suomi, mutta englannin kieli on lähes kaikissa tiimeissämme päivittäisessä käytössä ja osassa työskennellään myös ruotsiksi. Tuemme oppimistasi ja ammatillista kasvuasi, ja harjoittelun edetessä pääset laajentamaan osaamistasi uusiin asiakkuuksiin ja tehtäväkokonaisuuksiin.
Henkilöstömme päivittäisessä tekemisessä korostuvat asiakaslähtöisyys, yhteistyö ja täsmällisyys sekä proaktiivisuus niin avun kysymisen kuin jakamisenkin suhteen – jos nämä resonoivat sinussa, sopisit porukkaan varmasti!
Tehtävässä onnistumistasi tukee
- Soveltuva opintotausta esimerkiksi liiketaloudesta
- Aito into ja kiinnostus palkanlaskennan tehtäviä kohtaa
- Proaktiivinen asenne oppimista ja uusia haasteita kohtaan
- Erinomaiset tiimityö- ja vuorovaikutustaidot
- Järjestelmällinen, tarkka ja huolellinen työote
- Sujuva suomen kielen ja hyvä englannin kielen osaaminen
Harjoittelu Azetsilla tarjoaa sinulle
- Kattavan perehdytyksen Azetsiin, toimialaan ja tehtäviisi
- Mahdollisuuden päästä näkemään palkanlaskennan ja HR:n asiantuntijatyön arkea ja oppimaan alan ammattilaisilta palkanlaskennan, työehtosopimusten ja työsuhteisiin liittyvien käytäntöjen vahvat perusteet
- Arvokasta käytännön kokemusta monipuolisista työtehtävistä ja erilaisista asiakasyrityksistä
- Ympäristön, jossa pääset osaksi kansainvälistä, kasvavaa ja moderneihin teknologioihin nojaavaa organisaatiota
- Mukavan, avoimen ja kannustavan ja työyhteisön, johon uusienkin tekijöiden on helppo sujahtaa mukaan omana itsenään
- Matalan hierarkian organisaatiokulttuurin, jossa kaikkien näkemystä arvostetaan ja kuunnellaan
- Nykyaikaiset ja viihtyisät tilat keskeisillä sijainneilla eri kaupungeissa, esimerkiksi Helsingissä Elielinaukiolla ja Tampereella Sorinaukiolla
- Opintoja helpottavat joustavat työajat ja mahdollisuuden hybridityöhön, jonka yksityiskohdista sovitaan tiimitasolla
Lue blogistamme lisää siitä, millaista harjoittelijoiden arki Azetsilla on!
Kiinnostuitko?
Mahtavaa! Kuulemme mielellämme lisää sinusta ja osaamisestasi. Kerrothan myös, mille ajanjaksolle etsit harjoittelua.
Lähetäthän hakemuksesi mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 14.11.2024. Aloitamme haastattelut jo hakuajan aikana, ja teemme valinnat sopivien henkilöiden löydyttyä. Mikäli sinulla jäi kysyttävää, saat lisätietoja osoitteesta rekrytointi@azets.com.
Azets on talous-, palkka-, HR- ja neuvonantopalveluja sekä niitä tukevia teknologiaratkaisuja tarjoava yritys, joka palvelee asiakkaita henkilökohtaisesti niin digitaalisesti kuin paikallisesti. Yli 8000 asiantuntijaamme auttavat asiakkaitamme keskittymään liiketoimintaansa ja saavuttamaan tavoitteensa.
Haluatko tietää lisää työskentelystä Payroll & HR -liiketoiminnassamme? Lue blogista Tiinan tarina sekä blogimme "Robotisaatio tukee palkanlaskijoita"! Lisätietoa löytyy myös urasivuiltamme.
Seuraa Azetsia sosiaalisessa mediassa:
@Instagram, @Facebook, @LinkedIn, @X
Onko sinulla jo kokemusta taloushallinnon tai kirjanpidon avustavista tehtävistä, ja olisit nyt valmis ottamaan seuraavan askeleen urallasi? Haluaisitko työskennellä kansainvälisessä ympäristössä vaihtelevan tehtäväkentän parissa?
Jos vastasit kyllä, jatkathan lukemista, sillä saatat olla etsimämme
Junior Controller
vahvistamaan Azetsin Europe Group Finance -tiimiä!
Etsimämme henkilö tulee kolmihenkisen tiimin neljänneksi jäseneksi, ja saa työparikseen toisen Junior Controllerin. Eurooppa-alueeseen kuuluvat Suomi, Ruotsi, Norja, Tanska, Viro ja Romania. Lisäksi tiimi tekee hyvin läheistä yhteistyötä Azets UK:n kanssa. Kyseessä on siis aidosti hyvin kansainvälinen rooli!
Työpöydällesi kuuluu mm. konsernin kassanhallinta, kassavirtaraportointi ja -ennusteet sekä budjetointi. Lisäksi rooliisi kuuluu Azetsin johdolle, hallitukselle ja muille sidosryhmille kuukausiraportoinnissa avustaminen sekä muita taloushallinnon päivittäisiä tehtäviä ja ad hoc -pyyntöjä.
Etsimämme Junior Controllerin työskentelyote on analyyttinen ja tarkka, ja hän työskentelee mielellään tiiviisti eri sidosryhmien kanssa. Kansainvälisen työskentelyn vuoksi rooli voi vaatia joustavuutta työaikojen suhteen. Vastavuoroisesti haluamme myös yrityksen puolesta tarjota joustavuutta sinun suuntaasi. Tehtävässä onnistumista tukee sopiva korkeakoulututkinto, kuten KTM tai liiketalouden tradenomi, tai loppuvaiheen opinnot sekä parin vuoden kokemus taloushallinnon avustavista tehtävistä. Innostus oppia, vahva kiinnostus sisäistä laskentatoimea ja konsernilaskentaa kohtaan sekä halu työskennellä kansainvälisessä ympäristössä auttavat myös jo pitkälle!
Tehtäväsi
- Konsernin ja emoyhtiön kassanhallinta, kassavirtaraportointi ja -ennusteet sekä budjetointi
- Yhtiön johdolle, hallitukselle ja sidosryhmille kuukausiraportoinnissa avustaminen
- Sisäisen laskennan raportointitehtävät
- Muut taloushallinnon päivittäistehtävät
Toivomme sinulta
- Korkeakoulututkintoa tai loppuvaiheen opintoja soveltuvalta koulutusalalta, kuten kauppatieteiden tai liiketalouden parista
- 1–3 vuoden kokemusta taloushallinnon tai kirjanpidon avustavista tehtävistä
- Ajoittain joustavuutta työajan suhteen työn kansainvälisen luonteen vuoksi
- Mielenkiintoa sisäistä laskentatoimea ja konsernilaskentaa kohtaan sekä intoa oppia monipuolisen tehtävänkentän eri haasteista
- Tarkkaa ja analyyttistä työotetta sekä erinomaisia yhteistyötaitoja
- Sujuvaa suullista ja kirjallista suomen ja englannin kielen taitoa; ruotsin kielen osaaminen on tehtävässä eduksi
Haluamme, että viihdyt meillä!
Nykyisen Junior Controllerin ja tulevan työparisi mukaan tehtävässä kiinnostavinta on tiivis kansainvälinen yhteistyö Azetsin eri maiden kanssa sekä tehtävät, joissa pääsee oppimaan hyvin paljon mm. raportoinnista ja kassavirtasuunnittelusta sekä syventämään konsernilaskentatoimen kokonaiskuvan ymmärrystä. Läheinen yhteistyö kokeneiden asiantuntijoiden kanssa tukee takuulla ammatillista kasvuasi ja kehittymistäsi. Azetsilla luotamme ammattilaistemme asiantuntijuuteen, joten saat tehtävien sujuessa vapautta työskennellä itsellesi sopivalla tavalla. Työtä voit tehdä Helsingistä käsin tai vaihtoehtoisesti myös muualta Suomesta, sillä etätyöt sujuvat meillä luonnollisesti ongelmitta.
Kiinnostuitko?
Hienoa! Kerro meille osaamisestasi ja kokemuksestasi. Jätäthän hakemuksesi mahdollisimman pian, sillä aloitamme hakemusten käsittelyn ja haastattelut jo hakuaikana. Viimeinen hakupäivä on keskiviikko 13.11.2024. Mikäli jokin asia jäi askarruttamaan, Anton Sjöholm (anton.sjoholm@azets.com, 040 185 3388) antaa mielellään lisätietoja. Puhelimitse Antonin saa parhaiten kiinni arkipäivisin klo 9–12 välillä.
Azets on talous-, palkka-, HR- ja neuvonantopalveluja sekä niitä tukevia teknologiaratkaisuja tarjoava yritys, joka palvelee asiakkaita henkilökohtaisesti niin digitaalisesti kuin paikallisesti. Yli 8 000 asiantuntijaamme auttavat asiakkaitamme keskittymään liiketoimintaansa ja saavuttamaan tavoitteensa.
Haluatko tietää lisää Azetsilla työskentelystä? Lisätietoa löytyy urasivuiltamme.
Seuraa Azetsia sosiaalisessa mediassa:
@Instagram, @Facebook, @LinkedIn, @X
Etsimme innovatiivista ja tuloshakuista liiketoiminnan kehityspäällikköä Business Development Manager –rooliin kehittämään ostolaskujen kierrätysohjelmiston (P2P) liiketoimintaa pohjoismaisella tasolla. Suomen pääkonttorimme sijaitsee Helsingin päärautatieaseman välittömässä läheisyydessä, mutta työskentely myös muilta paikkakunniltamme, kuten Tampereelta käsin, onnistuu. Luonnollisesti myös etätyö sujuu meillä ongelmitta.
Etsimämme henkilö suunnittelee ja rakentaa kasvavaa liiketoimintaa aktiivisella otteella, konseptoi tarjoamaa ja toimitusprosessia, osallistuu myyntiin ja presalesiin sekä auttaa myyjiä onnistumaan. Tehtävän keskiössä ovat myös jatkuva kehitys, yhteistyö ja innovointi tiimin ja Azetsin muiden yksiköiden kanssa.
Tehtävässä onnistumisen edellytyksenä on vähintään 5 vuoden kokemus IT:n tai taloushallinnon ulkoistuspalveluiden toimialalla. Ideaalitapauksessa valittavalla henkilöllä olisi kokemusta strategisesta suunnittelusta, toimittaja- ja asiakassuhteiden johtamisesta, projektien hallinnasta ja liiketoimintaprosessien optimoinnista. Sopiva tausta on esimerkiksi liiketoiminnan vetämisestä tai myynnistä, mutta myös kokemus asiantuntija- tai asiakkuudenjohdon rooleista voi luoda hyvän pohjan onnistumiselle, yhdistettynä todelliseen paloon kehittää liiketoimintaa.
Keskeisimmät vastuualueet tehtävässä ovat
- Baswaren ostolaskujen kierrätysohjelman (P2P) liiketoiminnan kehittäminen pohjoismaisella tasolla
- Tarjoaman tuotteistaminen ja ratkaisuiden kehittäminen
- Toimittaja- ja kumppaniyhteistyön johtaminen
- Myyntiin, presalesiin ja markkinointiin osallistuminen oman liiketoiminta-alueen osalta
- Päätöksenteko faktapohjaisesti, liiketoimintatavoitteiden saavuttaminen varmistaen
- Tiivis yhteistyö ja uusien liiketoimintamahdollisuuksien innovointi Azetsin muiden liiketoimintayksiköiden kanssa
Tehtävässä menestyminen edellyttää
- Kaupallista tai teknistä koulutustaustaa
- Vahvaa halua ja kyvykkyyttä johtaa liiketoimintaa erinomaisiin tuloksiin
- Kykyä ja halua työskennellä liiketoimintatavoitteiden, taloushallinnon tunnuslukujen ja päätöksenteon parissa
- Myynnillistä ja asiakaslähtöistä otetta sekä kykyä rakentaa kumppanuuksia
- Innovatiivista, tuloshakuista ja eteenpäin katsovaa asennetta
- Halua työskennellä kansainvälisessä yrityksessä sekä kykyä viestiä ja esiintyä sujuvasti suomeksi ja englanniksi
- Kokemus ostolaskujen kierrättämisohjelmistojen parissa työskentelystä on tehtävässä selkeä etu
Tämä tehtävä tarjoaa kunnianhimoiselle ammattilaiselle ainutlaatuisen mahdollisuuden yhdistää suuren organisaation vakaus ja kehittyvän liiketoiminnan todellinen vaikutusmahdollisuus, jossa voit jättää oman kädenjälkesi. Azetsin kansainvälinen ja kasvava toimintaympäristö, joka nojaa moderniin teknologiakehitykseen, tarjoaa asiantuntijalle innostavan ja dynaamisen työskentely-ympäristön. Lisäksi pääset osaksi tiivistä ammattiyhteisöä, jossa yksiköiden ja tiimien välillä tehdään aktiivista yhteistyötä ja jaetaan osaamista.
Kiinnostuitko?
Haluamme kuulla sinusta ja osaamisestasi lisää! Jätäthän hakemuksesi mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 17.11.2024. Lisätietoja tehtävästä antaa Business Line Lead Tuula Aro (tuula.aro@azets.com).
Azets on talous-, palkka-, HR- ja neuvonantopalveluja sekä niitä tukevia teknologiaratkaisuja tarjoava yritys, joka palvelee asiakkaita henkilökohtaisesti niin digitaalisesti kuin paikallisesti. Yli 8 000 asiantuntijaamme auttavat asiakkaitamme keskittymään liiketoimintaansa ja saavuttamaan tavoitteensa.
Kurkkaa myös Petrin ja Katjan blogikirjoitukset tai katso oheinen video, niin tiedät enemmän Azets Technology -liiketoiminnassa työskentelystä! Lisätietoa löytyy myös urasivuiltamme.
Seuraa Azetsia sosiaalisessa mediassa:
Jätä avoin hakemus meille niin olemme sinuun yhteydessä, mikäli sinulle sopiva tehtävä löytyy!
- azets.fi
- TalentLink