Avoimet työpaikat Azetsilla
Oletko asiakaspalveluhenkinen palkanlaskennan ja esihenkilötyön ammattilainen? Haluatko työskennellä ja kehittyä osana palkkahallinnon johtavaa kansainvälistä asiantuntijaorganisaatiota?
Etsimme kannustavaa ja toiminnan kehittämiseen positiivisella otteella tarttuvaa
Palkanlaskennan tiiminvetäjää Lappeenrantaan
Sinulta löytyy kykyä nähdä uusia mahdollisuuksia ja saada tavoitellut asiat tapahtumaan hyvän yhteistyön hengessä. Vahva paineensietokykysi, ratkaisuhakuisuutesi ja vuorovaikutustaitosi kantavat erinomaiseen asiakaspalveluun, ihmisten kohtaamiseen ja ongelmanratkaisuun tilanteessa kuin tilanteessa.
Toiveitamme sinulle
Toivomme, että palkkahallinto on sinulle ennestään tuttu ja edelleen kiehtova maailma. Myös SD Works W osaamisesta on hyötyä. Aiemmasta esihenkilö- ja johtamiskokemuksesta on tässä tehtävässä epäilemättä etua, mutta onnistumisen ratkaisee lopulta positiivinen asenne, toimeen tarttuva ote ja innostus ihmisten kanssa työskentelyyn. Motivoidut meidän ja asiakkaan arjen kehittämisestä yhdessä tiimin kanssa joka päivä vielä paremmaksi. Repustasi löytyy parhaimmillaan monipuolista liiketoiminta- ja asiakasosaamista sekä soveltuva kaupallinen koulutus. Kommunikoit erinomaisella suomenkielellä, muu kielitaito plussaa sekin.
Toivomme, että sinusta löytyy juuri itsesi näköinen, aito yhdistelmä
- esihenkilöä, joka palaa halusta auttaa kollegoita onnistumaan ja kehittymään
- organisaattoria, jolla useammatkin langat pysyvät hyvässä järjestyksessä
- asiakasosaajaa, joka inspiroituu etsimään asiakkaan liiketoimintaa parhaiten tukevia ratkaisuja ja ylittämään asiakkaan odotukset
- sparraajaa, jonka puoleen ihmiset haluavat kääntyä tiukan paikan tullen
- innovaattoria, joka ei tyydy eilisen ratkaisuihin vaan haluaa kehittää toimintaa eteenpäin
- innokasta oppijaa, joka ottaa asioista selvää ja omaksuu asiantuntijatyön ja tietojärjestelmien logiikat
- luottopakkia, joka varmistaa tulokset eikä jätä asioita puolitiehen
Tervetuloa Azetsille!
Lappeenrannan palkanlaskennan organisaatiomme koostuu neljästä tiimistä ja noin 60 palkanlaskennan asiantuntijasta. Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen, vastuullisen ja kehittävän työtehtävän sekä mukavan ja kannustavan työyhteisön. Meillä asiantuntijoilla on mahdollisuus rakentaa itsensä näköistä työuraa monipuolisten ja mielenkiintoisten työtehtävien parissa. Panostamme osaamisen kehittämiseen ja asiantuntijatyömme sujuvuuden takaavat modernit työvälineet ja -järjestelmät. Teemme tiivistä yhteistyötä laajan sisäisen asiantuntijaverkostomme kanssa, josta löytyy tarvittaessa tukea kaikkiin työhösi liittyviin erityiskysymyksiin. Rakennamme yhdessä asiakkaidemme kanssa menestystä ja työtämme ohjaa vastuullisuus ja jatkuva kehittyminen.
Kiinnostuitko?
Kuulemme mielellämme lisää sinusta ja osaamisestasi! Haethan tehtävään pikimmiten, mutta viimeistään 16.6.2023. Aloitamme hakemusten käsittelyn ja haastattelut jo hakuaikana, joten lähetäthän hakemuksesi mahdollisimman pian, niin pääsemme juttusille. Lisätietoa tehtävästä antaa arkisin klo 8-9 tai 15-16 Leila Heikkinen, puh. 050 326 5271.
Azets on talous-, palkka-, HR- ja neuvonantopalveluja sekä niitä tukevia teknologiaratkaisuja tarjoava yritys, joka palvelee asiakkaita henkilökohtaisesti niin digitaalisesti kuin paikallisesti. Yli 7 500 asiantuntijaamme auttavat asiakkaitamme keskittymään liiketoimintaansa ja saavuttamaan tavoitteensa.
Haluatko tietää lisää työskentelystä Payroll & HR -liiketoiminnassamme? Lue blogista Tiinan tarina tai katso oheinen video! Lisätietoa löytyy myös urasivuiltamme.
Seuraa Azetsia sosiaalisessa mediassa:
@Instagram, @Facebook, @LinkedIn, @Twitter
Kiinnostaako sinua olla mukana kehittämässä uutta ja kasvavaa konsultointiliiketoimintaa Azetsilla? Tässä voi olla tilaisuutesi, sillä meillä on haussa
Manager, Sustainability Services
johtamaan ja siivittämään kasvuun vastuullisuuspalveluitamme asiakkaidemme kestävän liiketoiminnan kehittämis- ja raportointitarpeisiin.
Tehtäviisi kuuluvat Azetsin vastuullisuusraportointi ja -konsultointipalveluiden kehittäminen, palveluiden asiantuntijamyynti ja asiantuntijaverkoston koordinointi. Lisäksi pääset myös itse osallistumaan vastuullisuuskonsultoinnin ja -raportoinnin asiakasprojekteihin oman erityisosaamisesi ja kiinnostuksesi mukaan. Asiakkaamme ovat eri toimialojen yrityksiä pk-sektorilta kansainvälisiin suuryrityksiin. Toimeksiantoja toteutamme sujuvasti niin suomeksi kuin englanniksi.
Ammattitaitosi pääset jakamaan niin oman tiimisi vastuullisuusasiantuntijoiden kesken kuin yhteistyössä Azetsin johtamisen kehittämisen, HR:n, talouden ja teknologian parissa työskentelevän laajan asiantuntijajoukon kanssa. Toimit myös esihenkilönä kasvavalle vastuullisuusasiantuntijatiimille Azetsilla ja koordinoit yhteistyötä monialaisen kumppaniverkostomme kanssa.
Edellytämme sinulta aiempaa kokemusta kestävän liiketoiminnan kehittämistehtävistä ja palvelukehitysprojektien johtamisesta. Toimit asiakkaidemme neuvonantajana yritysten taloudellisen, sosiaalisen ja ympäristövastuun teemoihin liittyvissä kysymyksissä, ja osaat viestiä niistä selkeästi ja vakuuttavasti yritysjohdon ymmärtämällä kielellä.
Kasvuvaiheessa oleva palvelualueemme tarvitsee sen vetäjältä:
- Laaja-alaista ymmärrystä ja näkemystä kestävän liiketoiminnan ja vastuullisuuden kehittämisestä eri toimialojen yrityksissä
- Vastuullisuusraportoinnin lisääntyvien vaatimusten tuntemista ja aiempaa kokemusta vastuullisuusraportoinnista
- Liiketoimintalähtöistä otetta vastuullisuuspalveluiden kehittämiseen
- Konsultointiliiketoiminnan ja sen kehittämismahdollisuuksien tuntemista
- Intoa ja ideointia palvelualueen liiketoiminnan kehittämiseen ja kasvattamiseen
- Asiantuntijatiimin ja -verkoston ammattitaitoista johtamista
- Kokemusta asiantuntija- ja konsultointipalveluiden myynnistä
Tehtävässä tarvitaan kokemuksen kerryttämää paineensieto- ja ongelmanratkaisukykyä, rohkeutta päätöksentekoon sekä taitoa haastaa asiakkaita ja yhteistyökumppaneita rakentavasti mutta jämäkästi. Hyvät projektinhallintataidot ja kyky johtaa projekteja moniosaajaympäristössä ovat tehtävässä keskeisiä. Kokemus asiantuntijoiden esihenkilötyöstä, harjaantuneet vuorovaikutustaidot ja vakuuttava viestintä ovat tässä tehtävässä valtteja. Hyvät lähtökohdat roolille antaa soveltuva ylempi korkeakoulututkinto.
Toimitilamme sijaitsevat Helsingin keskustassa erinomaisten kulkuyhteyksien äärellä. Jos kuitenkin suosit etätyötä, tarjoamme siihenkin hyvät mahdollisuudet.
Innostuitko lukemastasi ja löysitkö itsesi kuvauksesta? Haluamme kuulla sinusta lisää!
Lähetäthän hakemuksesi ja CV:si palkkatoiveineen viimeistään torstaina 15.6.2023. Aloitamme haastattelut jo hakuaikana ja tehtävä täytetään sopivan henkilön löydyttyä. Lisätietoja tehtävästä antaa Head of Advisory Services Virpi Hämäläinen torstaina 1.6. klo 12-14 ja perjantaina 9.6. klo 12-14, virpi.hamalainen@azets.com, p. +358 50 3671 549.
Azets on talous-, palkka-, HR- ja neuvonantopalveluja sekä niitä tukevia teknologiaratkaisuja tarjoava yritys, joka palvelee asiakkaita henkilökohtaisesti niin digitaalisesti kuin paikallisesti. Yli 7 500 asiantuntijaamme auttavat asiakkaitamme keskittymään liiketoimintaansa ja saavuttamaan tavoitteensa.
Haluatko tietää lisää Azetsilla työskentelystä? Lisätietoa löytyy urasivuiltamme.
Seuraa Azetsia sosiaalisessa mediassa:
@Instagram, @Facebook, @LinkedIn, @Twitter
Haemme nyt
TOIMITILAPÄÄLLIKKÖÄ
Tehtävässä vastaat Azetsin valtakunnallisen toimistoverkoston toimitilojen ylläpito-, turvallisuus ja muista palveluista varmistaen toimitilojen turvallisen, viihtyisän ja toimivan työympäristön, hyvän työntekijäkokemuksen sekä toimivat palvelut yhdessä sisäisten sidosryhmien ja yhteistyökumppaneiden kanssa. Toimipisteitä on 14.
Tehtäviisi kuuluu toimitilojen sopimushallinta, vuokra- ja palvelusopimusneuvottelut, toimitilaprojektien hallinta ja läpivienti, palveluiden ja hankintojen kilpailutus, palveluprosessien jatkuva kehittäminen, kustannusseuranta ja raportointi sekä budjetointi.
Vastaat toimivasta yhteistyöstä alihankintakumppaniemme kanssa mm. vartioinnin, kiinteistöhuollon, siivouksen, aulapalveluiden ja tarviketilausten osalta.
Keskeisiä yhteistyötahoja työssäsi ovat myös Azetsin eri toimistot sekä talous-, HR- ja IT-yksiköt.
Työpaikka on Azetsin toimitiloissa Helsingin Elielinaukiolla, jossa toimit myös toimistopalveluhenkilön esihenkilönä. Työtä voi tehdä osin etänä.Toimipisteiden sijainnista johtuen työ edellyttää jonkin verran matkustusvalmiutta.
Tehtävässä menestymistä auttaa aiempi työkokemus toimitilahallinnon tehtävistä, hyvät yhteistyö- ja neuvottelutaidot, osto-osaaminen, projektinhallintataidot, oma-aloitteinen työskentelyote sekä halu toiminnan kehittämiseen käytännönläheisesti ja ratkaisukeskeisesti yhdessä sidosryhmien kanssa. Kokemus esihenkilötyöstä on hyödyksi.
Tarjoamme sinulle mahdollisuuden hyödyntää laajasti monipuolista ammatillista osaamistasi kasvavassa ja kansainvälisessä yrityksessä, hyvät resurssit sekä kollegoiden tuen työssä menestymiseen. Saat laajan pelialueen, jolla hoitaa vastuu-aluettasi itsenäisesti, käytännönläheisesti ja ammattimaisesti yhdessä laajan yhteistyöverkoston kanssa. Työlläsi voit vaikuttaa siihen, että henkilöstömme on miellyttävä työskennellä ja asiakkaiden asioida toimistoillamme.
Innostuitko? Lähetäthän hakemuksesi palkkatoivomuksineen rekrytointijärjestelmän kautta viimeistään 31.5.2023.
Lisätietoja voit kysyä Financial Director Jarkko Suokkaalta, sähköpostilla jarkko.suokas@azets.com tai puhelimitse 040 7474711.
Azets on talous-, palkka-, HR- ja neuvonantopalveluja sekä niitä tukevia teknologiaratkaisuja tarjoava yritys, joka palvelee asiakkaita henkilökohtaisesti niin digitaalisesti kuin paikallisesti. Yli 7 500 asiantuntijaamme auttavat asiakkaitamme keskittymään liiketoimintaansa ja saavuttamaan tavoitteensa.
Lisätietoja yrityksestämme kotisivuillamme www.azets.fi
Seuraa Azetsia sosiaalisessa mediassa:
@Instagram, @Facebook, @LinkedIn, @Twitter
Haluatko työskennellä kansainvälisten asiakkaiden parissa? Nautitko konsultoinnista ja neuvonnasta? Tässä voi olla tilaisuutesi, sillä meillä on haussa
Financial Controller
kansainväliseen yksikköömme Helsinkiin. Asiakkaamme ovat pääasiassa kansainvälisiä konserneja, joilla on Suomessa liiketoimintaa. Hoidamme Suomessa toimivien yhteisöjen verotukseen, taloushallintoon ja tilinpäätöksiin liittyviä kysymyksiä.
Työskentelet meillä kansainvälisessä ympäristössä, jossa konsultoinnilla ja neuvonnalla on suuri rooli. Asiakkaamme arvostavat palvelua ja kielitaitoa sekä yhteistyön välittömyyttä ja ripeyttä. Saamme paljon hyvää palautetta asiakkailtamme erityisesti asiantuntemuksestamme, nopeudesta ja tehokkuudesta. Olemme asiakkaidemme Suomen taloustoimisto.
Työtehtävät
- Kansainvälisten asiakkaiden neuvonta ja konsultointi
- Taloushallintoon, tilinpäätöksiin ja verotukseen liittyvät kysymykset
- Kansainvälisen konsernin edellyttämää raportointia
- Proaktiivinen vuorovaikutus asiakkaiden kanssa mm. Suomen lainsäädännön edellyttämistä muutoksista
- Yhteistyö Azetsin lakipalveluiden kanssa
Haemme
Toivomme, että sinulla on soveltuvan koulutustaustan (esimerkiksi tradenomi tai kauppatieteiden maisteri) lisäksi kokemusta monipuolisista kirjanpitotehtävistä ja tilinpäätösten laadinnasta. Työtehtävät edellyttävät vahvaa kielitaitoa: sujuvaa englantia ja suomea, ruotsi katsotaan eduksi. Katsomme eduksi konsernilaskennan osaamisen. Työntekijöidemme päivittäisessä tekemisessä korostuvat asiakaslähtöisyys, proaktiivisuus, täsmällisyys ja yhteistyötaidot. Tuemme ammatillista kehittymistäsi monipuolisten työtehtävien ja ajantasaisten koulutusten ja tietopalvelujen avulla. Vastavuoroisesti odotamme sinulta uteliaisuutta ja motivaatiota uuden oppimiseen.
Työpaikkasi
Olemme itsenäisiä, toisiaan kunnioittavia ja oma-aloitteisia. Tulemme hyvin toimeen keskenämme ja tykkäämme tehdä asioita yhdessä. Arvostamme kollegoidemme asiakasta kunnioittavaa ammattimaista otetta ja vahvaa kielitaitoa.
Meillä työtä voi tehdä hybridi-etätyömallin mukaisesti Helsingin toimistolla ydinkeskustassa ja isolta osin myös etänä kotoa käsin.
Kiinnostuitko?
Kerro meille osaamisestasi ja kokemuksestasi. Jätäthän hakemuksesi mahdollisimman pian, sillä aloitamme hakemusten käsittelyn ja haastattelut jo hakuaikana. Lisätietoja tehtävästä antaa Niko Ruohonen, p. 040 521 9176. Viimeinen hakupäivä on 31.5.2023.
Haluatko tietää lisää työskentelystä Accounting -liiketoiminnassamme? Lue blogimme Töissä taloushallinnon ammattilaisena tai Automaatiosta taloushallinnossa! Lisätietoa löytyy myös urasivuiltamme.
Azets on talous-, palkka-, HR- ja neuvonantopalveluja sekä niitä tukevia teknologiaratkaisuja tarjoava yritys, joka palvelee asiakkaita henkilökohtaisesti niin digitaalisesti kuin paikallisesti. Yli 6 500 asiantuntijaamme auttavat asiakkaitamme keskittymään liiketoimintaansa ja saavuttamaan tavoitteensa.
Seuraa Azetsia sosiaalisessa mediassa:
@Instagram, @Facebook, @LinkedIn, @Twitter
Kiinnostaisiko sinua mahdollisuus yhdistää järjestelmätaituruutesi ja mahdollinen talous-/palkkahallinnon osaamisesi järjestelmäasiantuntija-roolissa, jossa tuet asiantuntemuksellasi niin monipuolisen asiakaskuntamme kuin oman palveluliiketoimintamme asiantuntijoidemme onnistumista?
Haemme nyt teknologiayksikköömme
System Specialistia
Tehtävässäsi loihdit parhaita mahdollisia ratkaisuja asiakkaidemme talous- ja palkkahallinnon haasteisiin helpottaen heidän arkeaan tarjoamasi järjestelmätuen ja neuvonnan avulla. Toimit konsulttien tukena käyttöönotto- ja automaatioprojekteissa sekä osallistut prosessi- ja tuotekehitykseen. Kaikessa tässä tukenasi on huippu tiimi, jonka loitsupankista löytyvät tarvittavat taikasanat tilanteeseen kuin tilanteeseen.
Toivomme sinulta löytyvän
- Oppimisen nälkää, oma-aloitteista työotetta ja vastuunkantokykyä
- Kykyä tunnistaa ongelmakohtia ja löytää niihin ratkaisuja, joilla saavutetaan tehokkuutta ja kilpailukykyä sekä hyödynnetään monipuolisesti talous- ja palkkahallinnon järjestelmiä ja automaatiota
- Rohkeutta tuoda esiin näkemyksiäsi
- Jo hankittua osaamista Netvisor-järjestelmästä
- Ymmärrystä talous- ja/tai palkkahallinnon prosesseista sekä järjestelmien käyttöönotoista
- Kaupallinen korkeakoulututkinto (esim. KTM, tradenomi)
Haluamme, että viihdyt meillä
Tarjoamme sinulle mahdollisuuden kehittyä huippuammattilaiseksi monipuolisten tehtävien ja laajan asiakaskunnan parissa. Matkallasi sinua on tukemassa osaava, innovatiivinen ja innostava tiimi. Osana noin 70 hengen rautaista teknologiayksikköämme pääset rakentamaan kansainvälisen ja kasvavan yrityksen menestystarinaamme.
Tulevat tiimikaverit nostavat henkilöstökyselyssä erityisen positiivisena esiin mm. työn monipuolisuuden, omaehtoisuuden ja joustavuuden sekä mahdollisuuden oppimiseen ja kehittymiseen, mutta ennen kaikkea loistavan tiimin, jossa asioista puhutaan avoimesti ja jokaisen näkemys halutaan kuulla ja jossa saa tukea ja voi luottaa jokaisen pistävän parastaan laadukkaan lopputuloksen aikaansaamiseksi.
Helsingin toimipisteemme sijaitsee Elielinaukiolla aivan ydinkeskustassa, erinomaisten liikenneyhteyksien varrella. Kyseeseen voi tulla työskentely myös toiselta paikkakunnalta käsin. Etätyöt sujuvat meillä luonnollisesti ongelmitta.
Odotamme sinua innolla tiimiimme - haethan siis tehtävään mahdollisimman pian, mutta viimeistään 4.6.2023.
Mikäli joku asia jäi askarruttamaan, soittelethan 22.5. - 2.6. Jukka Tukiaiselle, puh. 040 745 0200. Vastaan mielelläni lisäkysymyksiin.
Azets on teknologiavetoinen osaamiseen erikoistunut talous-, palkka-, HR- ja neuvonantopalveluja sekä niitä tukevia teknologiaratkaisuja tarjoava yritys, joka palvelee asiakkaita henkilökohtaisesti niin digitaalisesti kuin paikallisesti. Yhdistämme datan, teknologian ja asiantuntemuksemme kokonaisuudeksi, joka tuottaa arvoa asiakkaillemme. Yli 7 500 asiantuntijaamme auttavat asiakkaitamme keskittymään liiketoimintaansa ja saavuttamaan tavoitteensa.
Kurkkaa myös Pian, Petrin ja Katjan blogikirjoitukset tai katso oheinen video, niin tiedät enemmän Azets Technology -liiketoiminnassa työskentelystä! Lisätietoa löytyy myös urasivuiltamme.
Seuraa Azetsia sosiaalisessa mediassa:
@Instagram, @Facebook, @LinkedIn, @Twitter
Jätä avoin hakemus meille niin olemme sinuun yhteydessä, mikäli sinulle sopiva tehtävä löytyy!
- azets.fi
- TalentLink