Azets logo
  • Palvelut
    • Talous

    • Tilitoimisto
    • Taloushallinto
    • Taloushallinnon ulkoistaminen
    • Kirjanpito
    • Konsernilaskenta
    • Taloushallinnon konsultointi
    • Laskutus ja myyntireskontra
    • Ostoreskontra
    • Kansainväliset palvelut
    • Lakipalvelut
    • HR

    • HR-palvelut
    • Vuokra HR-asiantuntija yritykseesi
    • Ulkoistettu HR-palvelu
    • HR Help -palvelu
    • Työsuhdejuridiikka
    • Outplacement ja muutosturva
    • HR-järjestelmän valinta
    • HR:n kehittäminen
    • Rekrytointipalvelut
    • Palkat

    • Palkanlaskenta
    • Nordic Payroll
    • Palkanlaskennan ulkoistaminen
    • Johtaminen

    • Johtamisen kehittäminen
    • Strateginen johtaminen
    • Kasvun johtaminen
    • Muutosjohtaminen
    • Asiakaskokemus
    • Organisaatiokulttuuri
    • Johtoryhmätyöskentely
    • Esimiesvalmennus
    • Coaching
    • Vastuullisuusraportointi
  • Ohjelmistoratkaisut
    • Taloushallinnon ohjelmistoratkaisut

    • Toiminnanohjaus
    • Netvisor
    • Microsoft Dynamics 365 Business Central
    • Ostolaskujen kierrätys, P2P
    • Raportointi, Azets Discover
    • Budjetointi ja ennusteet, Azets Navita
    • HR-ohjelmistoratkaisut

    • HR-järjestelmät
    • Sympa HR
    • Mepco HRM
    • Työajanhallinta, Quinyx
    • Matkalaskut
    • Azets Cozone

    • Azets Cozone portaali
    • Azets Agreement - sopimushallinta
    • Azets Discover - raportointityökalu
    • Azets Drive - tiedostojen jakaminen
    • Azets Employee - työntekijätietojen hallinta
  • Meistä
    • Yritys

    • Asiakkaitamme
    • Tutustu Azetsiin
    • Azets Suomessa
    • Yritysvastuu
    • Yritysostot
    • Ajankohtaista

    • Tapahtumat ja webinaarit
    • Uutiskirje
    • Blogi
    • Lehdistötiedotteet
    • Materiaalit

    • Oppaat ja raportit
    • Webinaari- ja videotallenteet
  • Työpaikat
    • Töihin Azetsille

    • Azetsin avoimet työpaikat
    • Rekrytointikäytännöt, kun haet Azetsille
    • Töissä Azetsilla

    • Azets työpaikkana
    • Töissä taloushallinnossa
    • Töissä palkanlaskennassa
    • Töissä HR-ammattilaisena
    • Töissä johdon konsultoinnissa
    • Töissä teknologiapalveluissa
    • Opiskelijoille
    • Töihin asiakkaallemme

    • Asiakkaidemme avoimet työpaikat
  • Yhteystiedot
    • Yhteystiedot

    • Vaihde puh. 010 756 40
    • Helsingin toimipiste
    • Kaikki toimipisteet
    • Myynti

    • Myynti puh. 010 756 4500
    • Myynnin sähköposti myynti@azets.com
    • Yritys

    • Azets Insight Oy
    • Isännöinti Luotsi Oy
Kirjaudu
FI
  • FI
  • SV
  • EN

Avoimet työpaikat Azetsilla

FI00240 
Junior Controller Haku päättyy 06.06.2022 Useita paikkakuntia

Tehtävänimike
Junior Controller
Sijainti
Liiketoiminta-alue
Accounting
ID
FI00240
Hae paikkaa

Azets on talous-, palkka-, HR- ja neuvonantopalveluja sekä niitä tukevia teknologiaratkaisuja tarjoava yritys, joka palvelee asiakkaita henkilökohtaisesti niin digitaalisesti kuin paikallisesti. Yli 6 500 asiantuntijaamme auttavat asiakkaitamme keskittymään liiketoimintaansa ja saavuttamaan tavoitteensa.

 

Haluatko työskennellä asiakasrajapinnassa ja ratkoa taloushallinnon erityiskysymyksiä? Innostutko automaation tuomista mahdollisuuksista? Tässä voi olla tilaisuutesi, sillä meillä on haussa suurten ja keskisuurten asiakkaiden talousosastopalveluihin 

Junior Controller

vastaamaan asiakkaillemme tuotettavista taloushallinnon palveluista. Tehtävässä vastaat, että asiakkaan raportointi on oikein ja ajallaan sekä kaikki asiakkaan tarpeet tulevat huomioiduiksi. Junior Controllerina saat laajan tehtävänkuvan ja pääset ratkomaan monipuolisesti eri asiakkuuksissa nousevia talouden erityiskysymyksiä yhdessä kokeneen Financial Controllerin kanssa. Pääset myös kehittymään ja oppimaan konsernilaskennan tehtävissä. Tämä rooli tarjoaa mahdollisuuden kehittyä käytännön tehtävien kautta Financial Controlleriksi.

Vastaat sinulle nimetyistä työtehtävistä, mutta oppimaan pääset myös tiimikavereidesi tukemana. Työtä tehdään tiiviissä yhteistyössä kollegoiden ja asiakkaiden yhteyshenkilöiden kanssa. Yhteistyötä asiakkaidemme kanssa voidaan kuvailla syväksi kumppanuudeksi, jossa on yhdessä tekemisen meininki.

Tehtäväsi

  • päivittäiset taloushallinnon tehtävät
  • automaation hyödyntäminen asiakkuuksissasi
  • kuukausiraportointi yhtiön johdolle, hallitukselle ja sidosryhmille
  • kassavirtaennusteet
  • tilinpäätösten ja veroilmoitusten laadinta
  • konsernilaskennan tehtävissä avustaminen
  • osallistuminen taloushallinnon asiantuntijatehtäviin
  • sisäisen laskennan raportointitehtävät
  • verotukseen liittyvissä tehtävissä avustaminen
  • aktiivinen yhteistyö asiakkaiden kanssa ja asiakaspalaverit

Etsimme avoinna olevaan tehtävään henkilöä, jolla on soveltuvan koulutustaustan lisäksi muutaman vuoden ajalta kokemusta monipuolisista kirjanpitotehtävistä ja tilinpäätöksen laadinnasta sekä sujuva suomen ja englannin kielen taito. Toivomme, että olet valmis tekemään monipuolisia tehtäviä ja haluat kehittyä. Me tarjoamme ison yhtiön edut ja etenemismahdollisuudet.

Työntekijämme antavat kiitosta automaation aktiivisesta hyödyntämisestä ja siitä, että meillä pääsee tekemään työtä alan parhaita ratkaisuja hyödyntäen. Työntekijöidemme päivittäisessä tekemisessä korostuvat jatkuva kehittäminen, asiakaslähtöisyys, proaktiivisuus, täsmällisyys ja yhteistyötaidot. Tehtävänkuvaa voidaan muokata valittavan henkilön kokemuksen ja toiveiden mukaan. Työtä voi tehdä niin miltä tahansa toimistoltamme käsin kuin myös täysin etänä mistä päin Suomea tahansa.

 

 

Työpaikkasi

Joukkueemme on sekoitus nuorta innokkuutta ja vahvaa kokemusta. Olemme järjestelmäorientoituneita, automaatiosta innostuneita ja meillä on jatkuvan kehittämisen moodi. Meillä pääset kokemaan aitoa tiimityöskentelyä - työtä tehdään yhdessä asiakastiimin kanssa. Töitä kierrätetään jonkun verran ja kaveria ei jätetä tiukoissakaan tilanteissa. Jaamme yhteisen tavoitteen tehdä töitä asiakkaidemme eteen ja teemme työtä aitona joukkueena. Työntekijämme viihtyvät hyvin yhdessä ja moni on saanut ystäviä työkavereiden joukosta. 

Kiinnostuitko?

Kerro meille osaamisestasi  ja kokemuksestasi. Jätäthän hakemuksesi mahdollisimman pian, sillä aloitamme hakemusten käsittelyn ja haastattelut jo hakuaikana. Lisätietoja tehtävästä antaa Juha Ylistö, puhelin 040 051 3399. Viimeinen hakupäivä on 6.6.2022.

 

Haluatko tietää lisää työskentelystä Accounting -liiketoiminnassamme? Lue Katin blogiteksti automaatiosta taloushallinnossa! Lisätietoa löytyy myös urasivuiltamme.

Seuraa Azetsia sosiaalisessa mediassa:

@Instagram, @Facebook, @LinkedIn, @Twitter

 

 

Hae paikkaa

FI00180 
Financial Controller Haku päättyy 29.05.2022 Helsinki

Tehtävänimike
Financial Controller
Sijainti
Helsinki
Liiketoiminta-alue
Quality
ID
FI00180
Hae paikkaa

Azets on talous-, palkka-, HR- ja neuvonantopalveluja sekä niitä tukevia teknologiaratkaisuja tarjoava yritys, joka palvelee asiakkaita henkilökohtaisesti niin digitaalisesti kuin paikallisesti. Yli 6 500 asiantuntijaamme auttavat asiakkaitamme keskittymään liiketoimintaansa ja saavuttamaan tavoitteensa.

Haluatko työskennellä kansainvälisten asiakkaiden parissa? Nautitko konsultoinnista ja neuvonnasta? Tässä voi olla tilaisuutesi, sillä meillä on haussa 

Financial Controller

Kansainväliseen yksikköömme Helsinkiin. Asiakkaamme ovat pääasiassa kansainvälisiä konserneja, joilla on Suomessa liiketoimintaa. Hoidamme Suomessa toimivien yhteisöjen verotukseen, taloushallintoon ja tilinpäätöksiin liittyviä kysymyksiä. 

Työskentelet meillä kansainvälisessä ympäristössä, jossa konsultoinnilla ja neuvonnalla on suuri rooli. Asiakkaamme arvostavat palvelua ja kielitaitoa sekä yhteistyön välittömyyttä ja ripeyttä. Saamme paljon hyvää palautetta asiakkailtamme erityisesti asiantuntemuksestamme, nopeudesta ja tehokkuudesta. Olemme asiakkaidemme Suomen taloustoimisto. 

Työtehtävät 

  • Kansainvälisten asiakkaiden neuvonta ja konsultointi
  • Taloushallintoon, tilinpäätöksiin ja verotukseen liittyvät kysymykset
  • Konsernin edellyttämää raportointia kansainväliselle konsernille
  • Aktiivinen ja proaktiivinen vuorovaikutus asiakkaiden kanssa mm. Suomen lainsäädännön edellyttämistä muutoksista
  • Yhteistyö Azetsin lakipalveluiden kanssa

Haemme

Toivomme, että sinulla on soveltuvan koulutustaustan (esimerkiksi tradenomi tai kauppatieteiden maisteri) lisäksi kokemusta monipuolisista kirjanpitotehtävistä ja tilinpäätösten laadinnasta. Työtehtävät edellyttävät vahvaa kielitaitoa: sujuvaa englantia ja suomea, ruotsi katsotaan eduksi. Katsomme eduksi konsernilaskennan osaamisen. Työntekijöidemme päivittäisessä tekemisessä korostuvat asiakaslähtöisyys, proaktiivisuus, täsmällisyys ja yhteistyötaidot. Tuemme ammatillista kehittymistäsi monipuolisten työtehtävien ja ajantasaisten koulutusten ja tietopalvelujen avulla. Vastavuoroisesti odotamme sinulta uteliaisuutta ja motivaatiota uuden oppimiseen.

Työpaikkasi

Olemme itsenäisiä, toisiaan kunnioittavia ja oma-aloitteisia. Tulemme hyvin toimeen keskenämme ja tykkäämme tehdä asioita yhdessä. Arvostamme kollegoidemme asiakasta kunnioittavaa ammattimaista otetta ja vahvaa kielitaitoa.

Meillä työtä voi tehdä hybridi-etätyömallin mukaisesti Helsingin toimistolla ydinkeskustassa ja isolta osin myös etänä kotoa käsin.

Kiinnostuitko?

Kerro meille osaamisestasi  ja kokemuksestasi. Jätäthän hakemuksesi mahdollisimman pian, sillä aloitamme hakemusten käsittelyn ja haastattelut jo hakuaikana. Lisätietoja tehtävästä antaa Niko Ruohonen, p. 040 521 9176. Viimeinen hakupäivä on 29.5.2022.

Haluatko tietää lisää työskentelystä Accounting -liiketoiminnassamme? Lue blogista Liisan tarina tai katso oheinen video! Lisätietoa löytyy myös urasivuiltamme.

 

Seuraa Azetsia sosiaalisessa mediassa:

@Instagram, @Facebook, @LinkedIn, @Twitter

 

Hae paikkaa

FI00176 
Accounting Specialist Haku päättyy 29.05.2022 Useita paikkakuntia

Tehtävänimike
Accounting Specialist
Sijainti
Tampere
Imatra
Varkaus
Turku
Liiketoiminta-alue
Quality
ID
FI00176
Hae paikkaa

Azets on talous-, palkka-, HR- ja neuvonantopalveluja sekä niitä tukevia teknologiaratkaisuja tarjoava yritys, joka palvelee asiakkaita henkilökohtaisesti niin digitaalisesti kuin paikallisesti. Yli 6 500 asiantuntijaamme auttavat asiakkaitamme keskittymään liiketoimintaansa ja saavuttamaan tavoitteensa.

Oletko yrittäjähenkinen taloushallinnon osaaja, jolle asiakaspalvelu on lähellä sydäntä? Haluatko päästä hyödyntämään automaation ja tekoälyn tarjoamia mahdollisuuksia tilitoimisto-ympäristössä? Tässä voi olla tilaisuutesi, sillä meillä on haussa 

Accounting Specialist

Turkuun, Tampereelle, Imatralle tai Varkauteen, Yrityksen talouskumppani -yksikköön. Yrityksen talouskumppani on omistajayrittäjän tärkein yhteistyökumppani yrityksen hallintoon liittyen. Talouden ammattilaisena autat yrittäjää kirjanpidon lisäksi myös muissa hallinnollisissa tehtävissä kuten erilaisissa ilmoituksissa Kaupparekisteriin, velkakirjoissa, pöytäkirjoissa yms.  Tyypillinen asiakkaamme voi olla minkä tahansa alan yritys, yrittäjävetoinen yhtiö, jossa yleensä työntekijöitä 1-20. Asiakkaamme ovat pääasiassa osakeyhtiöitä ja edustavat kaikenlaisia toimialoja kuten mm. rakennustekniikkaa ja rakentamista, kuljetusalaa, sovelluskehitystä, verkkokauppaa, sijoitusyhtiöitä ja palvelualaa. 

Työtehtävät 

  • Pääkirjanpito, ostoreskontra, myyntireskontra
  • Tilinpäätökset ja veroilmoitukset
  • Raportointi yritysjohdolle ja tunnuslukujen analysointi
  • Hallinnolliset tehtävät (esim. erilaiset kaupparekisteri-ilmoitukset, velkakirjat, pöytäkirjat)
  • Yritysjärjestelyjä, esimerkiksi fuusiot ja yritysten perustamiset, sukupolvenvaihdokset
  • Yhteistyötä Azetsin lakipalveluiden kanssa (mm. asiakkaan ja hänen sidosryhmien välisiä sopimuksia)

Asiakkaillemme on tärkeää henkilökohtainen, tutun yhteyshenkilön palvelu, tehokkuus, vaivattomuus ja joustavuus. Meillä tärkeää on ymmärtää asiakkaan liiketoimintaa ja puhua asiakkaalle hänen kielellään. Ammattislangin voi jättää käyttöön kollegoiden kanssa. Yrittäjähenkisyys auttaa ymmärtämään ja asettumaan asiakkaamme asemaan. 

Hyödynnämme työssämme automaation ja tekoälyn mahdollisuuksia. Tuemme ammatillista kehittymistäsi monipuolisten työtehtävien ja ajantasaisten koulutusten ja tietopalvelujen avulla. Vastavuoroisesti odotamme sinulta uteliaisuutta ja motivaatiota uuden oppimiseen.

Haemme

Toivomme, että sinulla on soveltuvan koulutustaustan lisäksi kokemusta monipuolisista kirjanpitotehtävistä tai halu kehittyä taloushallinnon asiantuntijaksi sekä sujuva suomen kielen taito. Katsomme eduksi Netvisor -järjestelmäosaamisen sekä englannin kielen taidon. Työntekijöidemme päivittäisessä tekemisessä korostuvat asiakaslähtöisyys, proaktiivisuus, täsmällisyys ja yhteistyötaidot.

Työpaikkasi

Olemme omaa ammattitaitoamme arvostavia, pitkän linjan konkareita. Meillä on pitkiä asiakassuhteita, meille asiakkaat ovat todella tärkeitä ja haluamme pitää heistä hyvää huolta.  Olemme auttavaisia ja tiimikeskeisiä ja ylpeitä asiakaspalvelumme laadusta. Uudet työntekijämme ovat yllättyneet joskus jopa roisiksikin äityvästä huumoristamme.

Meillä työtä voi tehdä hybridi-etätyömallin mukaisesti Varkauden, Imatran, Tampereen tai Turun toimistolla ja isolta osin myös etänä kotoa käsin.

Kiinnostuitko?

Kerro meille osaamisestasi  ja kokemuksestasi. Jätäthän hakemuksesi mahdollisimman pian, sillä aloitamme hakemusten käsittelyn ja haastattelut jo hakuaikana. Lisätietoja tehtävästä antaa Reija Härkönen, puhelin 050 337 2162. Viimeinen hakupäivä on 29.5.2022.

Haluatko tietää lisää työskentelystä Accounting -liiketoiminnassamme? Lue blogista Liisan tarina tai katso oheinen video! Lisätietoa löytyy myös urasivuiltamme.

 

Seuraa Azetsia sosiaalisessa mediassa:

@Instagram, @Facebook, @LinkedIn, @Twitter

 

Hae paikkaa

FI00175 
Accounting Specialist Haku päättyy 29.05.2022 Useita paikkakuntia

Tehtävänimike
Accounting Specialist
Sijainti
Helsinki
Joensuu
Lappeenranta
Tampere
Jyväskylä
Liiketoiminta-alue
Quality
ID
FI00175
Hae paikkaa

Azets on talous-, palkka-, HR- ja neuvonantopalveluja sekä niitä tukevia teknologiaratkaisuja tarjoava yritys, joka palvelee asiakkaita henkilökohtaisesti niin digitaalisesti kuin paikallisesti. Yli 6 500 asiantuntijaamme auttavat asiakkaitamme keskittymään liiketoimintaansa ja saavuttamaan tavoitteensa.

Haluatko tehdä merkityksellistä ja asiakkaiden arvostamaa työtä taloushallinnon parissa? Kiinnostaako sinua talouden suunnittelutehtävät ja asiakkaan kasvun tukeminen? Tässä voi olla tilaisuutesi, sillä meillä on haussa 

Accounting Specialist

Liiketoiminnan talouskumppani -yksikköön Helsinkiin, Joensuuhun, Lappeenrantaan, Tampereelle tai Jyväskylään. Toimimme yhteistyössä erityisesti keskisuurten asiakkaidemme liiketoimintajohdon kanssa. Tavoitteenamme on tarjota asiakkaillemme tehokkaat prosessit ja työkalut kasvun ja kehityksen tueksi sekä toimia kumppanina talouden ohjaamisessa. Kirjanpidon peruspalveluiden lisäksi asiakkaamme voivat hyödyntää asiantuntijoidemme laajaa osaamista talouden suunnittelussa ja parhaiden toimintatapojen hyödyntämisessä.

Asiakkainamme on sekä kasvavia että jo vakiintuneen toimintalaajuuden saavuttaneita yrityksiä ja yhdistyksiä. Taloushallinto on asiakkaillemme tärkeä liiketoiminnan johtamisen työkalu. Työskentelemme tiiviissä yhteistyössä asiakkaan talousasioista vastaavan kanssa tuottaen liiketoimintajohdolle tarpeellista tietoa.

Työtehtävät 

  • Laadukkaan peruspalvelun tuottaminen automatiikkaa hyödyntäen: pääkirjanpito, ostoreskontra, myyntireskontra, maksuliikenne
  • Tilinpäätösten ja veroilmoitusten laatiminen
  • Raportointi- ja analysointipalvelut
  • Talouden ohjaamisen ja johtamisen palvelut, esim: budjetointi, ennustaminen, kassavirtaennusteet
  • Proaktiivinen kommunikointi asiakkaiden kanssa: ohjaamme, neuvomme, kerromme muutoksista, annamme vinkkejä ja pallottelemme miten asiat kannattaisi tehdä, kerromme mitä asiat käytännössä tarkoittavat ja mitä kannattaa yritystoiminnassa huomioida taloushallinnon näkökulmasta

Asiakkaamme arvostavat ammattitaitoista ja asiantuntevaa taloushallinnon kumppania. Pääsemme keskustelemaan asiakkaiden kanssa talouden vaikutuksesta toimintaan ja sen ohjaamiseen. Tässä tehtävässä pääset osaksi asiakasyritystemme kasvua, liiketoimintakauppoja ja yritysjärjestelyjä sekä työskentelemään kiinnostuksesi mukaan myös konsernilaskennan parissa. Tuemme ammatillista kehittymistäsi monipuolisten työtehtävien ja ajantasaisten koulutusten ja tietopalvelujen avulla. Vastavuoroisesti odotamme sinulta uteliaisuutta ja motivaatiota uuden oppimiseen.

Haemme

Toivomme, että sinulla on soveltuvan koulutustaustan lisäksi kokemusta monipuolisista kirjanpitotehtävistä tai halu kehittyä taloushallinnon asiantuntijaksi sekä sujuva suomen kielen taito. Katsomme eduksi Netvisor -järjestelmäosaamisen sekä englannin kielen taidon. Työntekijöidemme päivittäisessä tekemisessä korostuvat asiakaslähtöisyys, proaktiivisuus, täsmällisyys ja yhteistyötaidot. 

Työpaikkasi

Henkilöstöllämme on laajasti osaamista ja kokemusta. Joukossamme on sekä suuren kokemusvuosimäärän omaavia että alalla tuoreempia tekijöitä ja yhteistyö kollegoiden kesken on hedelmällistä. Jaamme paljon tietoa yksikön sisällä - käymme keskustelua sekä erityistilanteista että arjen monenlaisista kysymyksistä, ja vastaus haastaviinkin asioihin löytyy yleensä kollegoiden kautta. Meillä pääset oppimaan uutta ja työnkierto erilaisten asiakkuuksien parissa mahdollistaa oman ammatillisen kehittymisen.

Olemme tarkkoja, täsmällisiä, uteliaita, innostuvia, asiakaslähtöisiä ja ammattitaitoisia. Olemme ylpeitä avoimesta ilmapiiristämme ja kevyestä kysymisen ja vastaamisen kulttuuristamme. Työtä voi tehdä hybridi-etätyömallin mukaisesti Helsingin, Joensuun, Lappeenrannan, Tampereen tai Jyväskylän toimistolla ja isolta osin myös etänä kotoa käsin.

Kiinnostuitko?

Kerro meille osaamisestasi  ja kokemuksestasi. Jätäthän hakemuksesi mahdollisimman pian, sillä aloitamme hakemusten käsittelyn ja haastattelut jo hakuaikana. Lisätietoja tehtävästä antaa Hannele Laaja, puhelin 040 178 4343. Viimeinen hakupäivä on 29.5.2022.

Haluatko tietää lisää työskentelystä Accounting -liiketoiminnassamme? Lue blogista Liisan tarina tai katso oheinen video! Lisätietoa löytyy myös urasivuiltamme.

 

Seuraa Azetsia sosiaalisessa mediassa:

@Instagram, @Facebook, @LinkedIn, @Twitter

 

Hae paikkaa

FI00173 
Accounting Specialist Haku päättyy 29.05.2022 Useita paikkakuntia

Tehtävänimike
Accounting Specialist
Sijainti
Jyväskylä
Helsinki
Joensuu
Lappeenranta
Liiketoiminta-alue
Accounting
ID
FI00173
Hae paikkaa

Azets on talous-, palkka-, HR- ja neuvonantopalveluja sekä niitä tukevia teknologiaratkaisuja tarjoava yritys, joka palvelee asiakkaita henkilökohtaisesti niin digitaalisesti kuin paikallisesti. Yli 6 500 asiantuntijaamme auttavat asiakkaitamme keskittymään liiketoimintaansa ja saavuttamaan tavoitteensa.

Haluatko olla osa asiantuntijatiimiä, joka työskentelee tiiviisti yhdessä tiiminä ja aktiivisesti asiakkaiden kanssa? Tässä voi olla tilaisuutesi, sillä meillä on haussa Talousjohdon kumppani -yksikköön 

Accounting Specialist

Jyväskylään, Helsinkiin, Lappeenrantaan tai Joensuuhun työskentelemään suurten ja keskisuurten asiakasyritystemme taloushallinnon prosessien parissa, yhdessä muun asiakastiimin kanssa. Tässä tehtävässä et jää yksin, sillä työtä tehdään meillä tiimissä, ja lisäksi tiiviissä yhteistyössä asiakkaan talouden osaajien, usein talouspäällikön kanssa. Tiimin työtehtävät koostuvat

  • pääkirjanpidon tehtävistä
  • kuukausiraportoinnista
  • verotukseen liittyvistä tehtävistä 
  • tilinpäätösten laadinnasta
  • asiakaspalavereista
  • aktiivisesta yhteistyöstä asiakkaiden kanssa
  • ostolaskujen käsittelystä
  • myyntilaskujen käsittelystä
  • maksatuksesta

Sinulla on mahdollisuus erikoistua osaamisesi ja mielenkiintojesi mukaisesti työn eri osa-alueisiin kuten asiakkaamme päivittäistoimintoihin, pääkirjanpitoon ja asiakaskonsultointiin tai asiakkaan talouspäällikön toimenkuvaan. Pääset näkemään ja hyödyntämään automaation tuomia mahdollisuuksia sekä mielenkiintoisia toimialoja kuten mm. energia-ala, rakentamispalvelu, konepaja, ja monenlaiset asiantuntijaorganisaatiot. 

Olemme saaneet hyvää palautetta niin perehdytyksestä kuin tarjoamastamme mahdollisuudesta oppia ja kehittyä taloushallinnon osaajana. Meillä on mahdollisuus kasvaa päivittäistoimintojen tekijästä asiantuntijarooliin, kehittää omaa asiantuntijuuttasi kohti vaativampia tehtäviä ja siirtyä tehtävästä toiseen niin omassa yksikössä kuin hyödyntäen koko talon mahdollisuuksia. Käytössäsi on yksikön ja koko Azetsin laaja asiantuntijaverkosto, joten et jää yksin haastavien tilanteiden kanssa. Tuemme ammatillista kehittymistäsi monipuolisten työtehtävien ja ajantasaisten koulutusten ja tietopalvelujen avulla. Vastavuoroisesti odotamme sinulta uteliaisuutta ja motivaatiota uuden oppimiseen.

Haemme

Toivomme että sinulla on soveltuvan koulutustaustan lisäksi kokemusta monipuolisista kirjanpitotehtävistä tai halu kehittyä taloushallinnon asiantuntijaksi sekä sujuva suomen kielen taito. Katsomme eduksi Netvisor, Visma L7 tai Lemonsoft -järjestelmäosaamisen. Työntekijöidemme päivittäisessä tekemisessä korostuvat asiakaslähtöisyys, proaktiivisuus, täsmällisyys ja yhteistyötaidot. 

 

Työpaikkasi

Talousjohdon kumppanit -yksikössä työskentelee innokkaita asiakkaan talouspalvelun kehittäjiä. Olemme osa asiakkaan taloustiimiä, joten saat kollegoita niin omasta kuin myös asiakkaan organisaatiosta. Haluamme kehittyä asiakkaidemme kasvun mukana, uudistaa ja tehostaa prosesseja. Rakastamme numeroita ja haluamme tuottaa laadukasta palvelua. Uskomme että asiakkaan menestyminen on myös meidän menestystämme ja iloitsemme kun täytämme asiakkaalle antamamme palvelulupauksen. 

Työtä voi tehdä hybridi-etätyömallin mukaisesti  Joensuun, Helsingin, Lappeenrannan tai Jyväskylän toimistolla ja osittain myös etänä.

 

Kiinnostuitko?

Kerro meille osaamisestasi  ja kokemuksestasi. Jätäthän hakemuksesi mahdollisimman pian, sillä aloitamme hakemusten käsittelyn ja haastattelut jo hakuaikana. Lisätietoja tehtävästä antaa Päivi Haakana, puhelin 040 743 6606. Viimeinen hakupäivä on 29.5.2022.

 

Haluatko tietää lisää työskentelystä Accounting -liiketoiminnassamme? Lue blogista Liisan tarina tai katso oheinen video! Lisätietoa löytyy myös urasivuiltamme.

 

Seuraa Azetsia sosiaalisessa mediassa:

@Instagram, @Facebook, @LinkedIn, @Twitter

 

Hae paikkaa

FI00174 
Accounting Specialist Haku päättyy 29.05.2022 Useita paikkakuntia

Tehtävänimike
Accounting Specialist
Sijainti
Parikkala
Kuopio
Lahti
Jyväskylä
Mikkeli
Oulu
Turku
Liiketoiminta-alue
Quality
ID
FI00174
Hae paikkaa

Azets on talous-, palkka-, HR- ja neuvonantopalveluja sekä niitä tukevia teknologiaratkaisuja tarjoava yritys, joka palvelee asiakkaita henkilökohtaisesti niin digitaalisesti kuin paikallisesti. Yli 6 500 asiantuntijaamme auttavat asiakkaitamme keskittymään liiketoimintaansa ja saavuttamaan tavoitteensa.

Oletko taitava talousosaaja, joka haluaa ymmärtää asiakkaan liiketoimintaa? Viestitkö ymmärrettävästi asiakkaalle taloustilanteesta, taseesta ja tuloslaskelmasta? Tässä voi olla tilaisuutesi, sillä meillä on haussa 

Accounting Specialist

Yrittäjän talous -yksikköön Jyväskylään, Turkuun, Lahteen, Ouluun, Parikkalaan, Mikkeliin tai Kuopioon. Tässä työssä kerromme yrittäjä-asiakkaillemme miten talous kulkee, hoidamme talouden palvelut ja asiakkaamme voi keskittyä omaan liiketoimintaansa. Pääset tutustumaan kattavasti eri toimialoihin  kuten mm. kuljetukseen, palveluihin, kylpylöihin, IT-alaan, asiantuntijaorganisaatioihin, rakennuspalveluun sekä lääketieteen ammatinharjoittajiin. Työssä on tärkeää ymmärtää asiakkaan liiketoimintaa - asiakkaamme arvostavat kun tiedämme mistä asiakkaan eurot tulevat ja mihin niitä menee. Työssä on tärkeää ymmärtää asiakkaan liiketoimintaa unohtamatta asiakasta numeroiden takana.

Työtehtävät 

  • Yrityksen pääkirjanpito ja verovelvoitteiden hoito
  • Asiakkaan reskontrat asiakkaan kanssa yhteistyössä sovitulla työnjaolla
  • Talouden kokonaisvastuusta ja tarkastamisesta huolehtiminen
  • Kerromme yrittäjälle yrityksen taloustilanteesta ja tulkitsemme tuloslaskelmaa ja tasetta yrittäjän puolesta
  • Ratkomme yrityksen verokysymyksiä. Saatamme esimerkiksi miettiä yhdessä asiakkaan kanssa, kannattaako yrittäjän nostaa palkkaa vai osinkoa.
  • Automaation ja tekoälyn hyödyntäminen
  • Kassavirtaennusteet, budjetointi, sisäinen laskenta, kustannusseuranta, projektiseuranta

Tehtävässä on tärkeää hyvät viestinnälliset taidot - osata kertoa ymmärrettävästi yrittäjän talousasioista, sekä kiinnostus yrittäjien liiketoimintaan. Tuemme ammatillista kehittymistäsi monipuolisten työtehtävien ja ajantasaisten koulutusten ja tietopalvelujen avulla. Vastavuoroisesti odotamme sinulta uteliaisuutta ja motivaatiota uuden oppimiseen.

Haemme

Toivomme, että sinulla on soveltuvan koulutustaustan lisäksi kokemusta monipuolisista kirjanpitotehtävistä tai halu kehittyä taloushallinnon asiantuntijaksi sekä sujuva suomen kielen taito. Katsomme eduksi Netvisor ja Procountor -järjestelmäosaamisen sekä englannin kielen taidon. Työntekijöidemme päivittäisessä tekemisessä korostuvat asiakaslähtöisyys, proaktiivisuus, täsmällisyys ja yhteistyötaidot.

Työpaikkasi

Olemme osaava, kokenut ja nuorekas porukka.Työskentelemme hyvin yhteen ja autamme toinen toisiamme erilaisten kysymysten parissa. Tiimeissä on useita KLT-osaajia, ja verkostostamme löytyy taatusti osaamista mitä kimurenteimpiin talouden kysymyksiin. 

Työtä voi tehdä hybridi-etätyömallin mukaisesti Jyväskylän, Turun, Oulun, Kuopion, Mikkelin, Lahden tai Parikkalan toimistolla ja isolta osin myös etänä kotoa käsin.

Kiinnostuitko?

Kerro meille osaamisestasi  ja kokemuksestasi. Jätäthän hakemuksesi mahdollisimman pian, sillä aloitamme hakemusten käsittelyn ja haastattelut jo hakuaikana. Lisätietoja tehtävästä antaa Sari Kautto, puhelin 0400 548 016. Viimeinen hakupäivä on 29.5.2022.

Haluatko tietää lisää työskentelystä Accounting -liiketoiminnassamme? Lue blogista Liisan tarina tai katso oheinen video! Lisätietoa löytyy myös urasivuiltamme.

 

Seuraa Azetsia sosiaalisessa mediassa:

@Instagram, @Facebook, @LinkedIn, @Twitter

 

Hae paikkaa

FI00205 
Financial Controller, Team Leader Haku päättyy 30.05.2022 Useita paikkakuntia

Tehtävänimike
Financial Controller, Team Leader
Sijainti
Lappeenranta
Varkaus
Turku
Tampere
Liiketoiminta-alue
Accounting
ID
FI00205
Hae paikkaa

Azets on talous-, palkka-, HR- ja neuvonantopalveluja sekä niitä tukevia teknologiaratkaisuja tarjoava yritys, joka palvelee asiakkaita henkilökohtaisesti niin digitaalisesti kuin paikallisesti. Yli 6 500 asiantuntijaamme auttavat asiakkaitamme keskittymään liiketoimintaansa ja saavuttamaan tavoitteensa.

Haluatko valmentaa tiimiäsi loistamaan työssään? Onko korkelaatuinen asiakastyö sinulle tärkeää? Tule osaksi meidän ammattitaitoista ja hyväntuulista taloushallinnon porukkaa! 

Meillä on haussa 

Financial Controller, Team Leader

Tampereen, Turun, Lappeenrannan ja Varkauden toimipisteisiin,  vakituisiin työsuhteisiin. Tiiminvetäjä vastaa oman tiiminsä päivittäisestä johtamisesta yhteisten toimintamallien mukaisesti varmistaen korkealaatuisen asiakaspalvelun ja edistäen henkilöstön hyvinvointia. 

Työtehtävät

  • Asiakkaiden korkealaatuisesta palvelusta huolehtiminen
  • Tiimin henkilöstön hyvinvoinnin edistäminen
  • Tiimin resursointiin ja asiakaskannattavuuteen liittyvät tehtävät
  • Asiakasvastaavana toimiminen sovituille asiakkaille
  • Financial Controller -työt valituissa asiakkuuksissa
  • Automaation ja sovittujen automaatiohankkeiden edistäminen
  • Yhtenäisten toimintatapojen edistäminen
  • Tiimin toiminnan kehittäminen
  • Esihenkilötyö: tiimipalaverit, tiedonkulun varmistaminen tiimissä, palaute, henkilökohtainen tuki, kehitys- ja palkkakeskustelut

Millaista työ on?

Esihenkilökollegat kuvailevat työtä vaihtelevaksi, monipuoliseksi ja antoisaksi. Omaan rooliin voi myös vaikuttaa. Osa tehtävistä kuuluu jokaiselle, mutta osa muotoutuu omien kiinnostusten kohteiden perusteella.

  • “Tiiminvetäjän työssä pääsee olemaan mukana asiantuntijan roolissa myyntineuvotteluissa ja tarjousten laskennassa, vetämään käyttöönottoprojekteja ja erilaisia asiakkaisiin liittyviä kehitysprojekteja, mm. yhtenäisten toimintatapojen kehittäminen ja toimialoihin liittyvien palvelujen kehittäminen. Substanssin kehittäminen ja valmennus on tärkeä osa työtä.” kertoo Juuso, yksi esihenkilökollegoista
  • Ilon ja onnistumisen kokemuksia syntyy arjen kohtaamisista tiimiläisten kanssa sekä tavoitteissa onnistumisesta. “Parasta kun tiimiläinen tai koko tiimi onnistuu vaativan työrupeaman jälkeen  - saatiin tilinpäätökset ja veroilmoitukset maaliin, päästiin tavoitteeseen.” kertoo esihenkilökollega Petra.

Odotuksemme

Toivomme että sinulla on ulkoisen laskennan osaamista useamman vuoden ajalta, halua oppia ja kehittyä sekä innostusta esihenkilönä toimimiseen. Eduksi katsomme Netvisor -järjestelmäosaamisen. Tehtävät ovat muokattavissa valittavien henkilöiden kokemuksen ja toiveiden mukaan.

 

Kollegalta kollegalle

Tarjoamme mahdollisuuden esihenkilötyössä kehittymiseen. Tehtävässä et jää yksin, sillä tukenasi on osaavan tiimin lisäksi yksikön esihenkilöiden muodostama ohjausryhmä. Esihenkilökollegoille ohjausryhmä mahdollistaa vertaistuen ja parhaiden käytänteiden hyödyntämisen tiimirajojen yli. Petra kuvailee ohjausryhmän työskentelyä näin “Vastuuta jaetaan myös muille kollegoille ja yhdessä mietitään parhaita ratkaisuja ja toimintamalleja esihenkilöiden kesken. Vuorovaikutusta ja saa muita näkemyksiä jatkuvasti” 

Kiinnostuitko?

Lisätietoja tehtävästä saat Business Unit Managerit Hannele Laaja, puhelin 040 178 4343 ja Reija Härkönen, puhelin 050 337 2162. Hae tehtävää mahdollisimman pian, sillä aloitamme hakemusten käsittelyn ja haastattelut jo hakuajan puitteissa. Viimeinen hakupäivä on 30.5.2022. 

 

Haluatko tietää lisää työskentelystä Accounting -liiketoiminnassamme? Lue Katin blogiteksti automaatiosta taloushallinnossa! Lisätietoa löytyy myös urasivuiltamme.

 

Seuraa Azetsia sosiaalisessa mediassa:

@Instagram, @Facebook, @LinkedIn, @Twitter

 

Hae paikkaa

FIGA00002 
Avoimet hakemukset Haku päättyy 31.12.2099 Useita paikkakuntia

Tehtävänimike
Avoimet hakemukset
Sijainti
Kuopio
Tammisaari
Helsinki
Lahti
Tampere
Imatra
Lappeenranta
Joensuu
Mikkeli
Varkaus
Parikkala
Jyväskylä
Oulu
Turku
Liiketoiminta-alue
Accounting Administration
ID
FIGA00002
Hae paikkaa

Avoin hakemus

Hae paikkaa
  • azets.fi
  • TalentLink

Palveluita

  • Taloushallinto
  • Tilitoimistot
  • Henkilöstöhallinto, HR
  • Palkanlaskenta
  • Johtaminen
  • Ohjelmistopalvelut
  • Isännöinti
  • Digitointipalvelut

Seuraa meitä

  • Blogi
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
  • Lehdistö
  • Uutiskirje

Hyödyllisiä linkkejä

  • Avoimet työpaikat
  • Markkinointirekisteri
  • Trust Center
  • Eettinen toimintaohje
  • Vastuullisuusperiaatteet
  • Azets Norja
  • Azets Ruotsi
  • Azets Tanska
  • Azets Romania
  • Azets UK
  • Azets.com

Yhteystiedot

Vaihde 010 756 40
Myynti 010 756 4500
Elielinaukio 5 B
00100 HELSINKI

Sähköpostimme ovat muotoa etunimi.sukunimi@azets.com
myynti@azets.com

  • Toimipisteiden yhteystiedot
  • Isännöinti Luotsi Oy yhteystiedot
Azets logotype
Copyright © 2022 Azets
Privacy statement