Avoimet työpaikat Azetsilla
Haluatko työskennellä asiakasrajapinnassa ja ratkoa taloushallinnon erityiskysymyksiä? Innostutko automaation tuomista mahdollisuuksista? Tässä voi olla tilaisuutesi, sillä meillä on haussa suurempien asiakkaiden talousosastopalveluihin
Financial Controller
vastaamaan asiakkaillemme tuotettavista taloushallinnon palveluista. Tehtävässä vastaat, että asiakkaan raportointi on oikein ja ajallaan ja että kaikki asiakkaan tarpeet tulevat huomioiduiksi. Financial controllerina saat laajan tehtävänkuvan ja pääset ratkomaan monipuolisesti eri asiakkuuksissa nousevia talouden erityiskysymyksiä. Pääset myös kehittymään ja oppimaan konsernilaskennan tehtävissä.
Vastaat sinulle nimetyistä asiakkuuksista, mutta oppimaan pääset myös tiimikavereittesi kysymysten kautta. Työtä tehdään tiiviissä yhteistyössä oman tiimin, asiakastiimien ja asiakkaiden yhteyshenkilöiden kanssa. Yhteistyötä asiakkaidemme kanssa voidaan kuvailla syväksi kumppanuudeksi, jossa on yhdessä tekemisen meininki.
Tehtäväsi
- taloushallinnon asiantuntijatehtävät
- kuukausiraportointi yhtiön johdolle, hallitukselle ja sidosryhmille
- erillisyhtiöiden tilinpäätösten ja konsernitilinpäätösten laadinta
- konsernilaskennan tehtävät
- asiakkaiden konsultointi mm. yritysjärjestelyihin liittyvissä kysymyksissä
- sisäisen laskennan raportointitehtävät
- kassavirtaennusteet
- verotukseen liittyvät tehtävät
- aktiivinen yhteistyö asiakkaiden kanssa
- asiakastapaamiset
- vastaat ja tuet asiakastiimiä asiakkuuteen liittyvissä, myös päivittäisissä asioissa
- päivittäiset taloushallinnon tehtävät
- automaation hyödyntäminen asiakkuuksissasi
Etsimme avoinna olevaan tehtävään henkilöä, jolla on soveltuvan koulutustaustan lisäksi useamman vuoden ajalta kokemusta monipuolisista kirjanpitotehtävistä ja tilinpäätöksen laadinnasta sekä sujuva suomen ja englannin kielen taito. Toivomme, että olet valmis tekemään monipuolisia tehtäviä ja tarvittaessa myös juoksevaa kirjanpitoa.
Työntekijämme antavat kiitosta automaation aktiivisesta hyödyntämisestä ja siitä, että meillä pääsee tekemään työtä alan parhaita ratkaisuja hyödyntäen. Työntekijöidemme päivittäisessä tekemisessä korostuvat jatkuva kehittäminen, asiakaslähtöisyys, proaktiivisuus, täsmällisyys ja yhteistyötaidot. Tehtävänkuvaa voidaan muokata valittavan henkilön kokemuksen ja toiveiden mukaan. Lähimmät kollegasi työskentelevät Helsingissä ja Mikkelissä, mutta työtehtävä on tehtävissä joustavasti myös muualta päin Suomea.
Työpaikkasi
Joukkueemme on sekoitus nuorta innokkuutta ja vahvaa kokemusta. Olemme järjestelmäorientoituneita, automaatiosta innostuneita ja meillä on jatkuvan kehittämisen moodi. Meillä pääset kokemaan aitoa tiimityöskentelyä - työtä tehdään yhdessä asiakastiimin kanssa. Töitä kierrätetään jonkun verran ja kaveria ei jätetä tiukoissakaan tilanteissa. Jaamme yhteisen tavoitteen tehdä töitä asiakkaidemme eteen ja teemme työtä aitona joukkueena. Työntekijämme viihtyvät hyvin yhdessä ja moni on saanut ystäviä työkavereiden joukosta.
Kiinnostuitko?
Kerro meille osaamisestasi ja kokemuksestasi. Jätäthän hakemuksesi mahdollisimman pian, sillä aloitamme hakemusten käsittelyn ja haastattelut jo hakuaikana. Lisätietoja tehtävästä antaa Mikko Putkinen, puhelin+358 50 4937232 . Viimeinen hakupäivä on 26.6.2023.
Azets on talous-, palkka-, HR- ja neuvonantopalveluja sekä niitä tukevia teknologiaratkaisuja tarjoava yritys, joka palvelee asiakkaita henkilökohtaisesti niin digitaalisesti kuin paikallisesti. Yli 7 500 asiantuntijaamme auttavat asiakkaitamme keskittymään liiketoimintaansa ja saavuttamaan tavoitteensa.
Haluatko tietää lisää työskentelystä Accounting -liiketoiminnassamme? Lue blogimme Töissä talouhallinnon ammattilaisena tai Automaatiosta taloushallinnossa! Lisätietoa löytyy myös urasivuiltamme.
Seuraa Azetsia sosiaalisessa mediassa:
@Instagram, @Facebook, @LinkedIn, @Twitter
Oletko asiakaspalveluhenkinen palkanlaskennan ja esihenkilötyön ammattilainen? Haluatko työskennellä ja kehittyä osana palkkahallinnon johtavaa kansainvälistä asiantuntijaorganisaatiota?
Etsimme kannustavaa ja toiminnan kehittämiseen positiivisella otteella tarttuvaa
Palkanlaskennan tiiminvetäjää Lappeenrantaan
Sinulta löytyy kykyä nähdä uusia mahdollisuuksia ja saada tavoitellut asiat tapahtumaan hyvän yhteistyön hengessä. Vahva paineensietokykysi, ratkaisuhakuisuutesi ja vuorovaikutustaitosi kantavat erinomaiseen asiakaspalveluun, ihmisten kohtaamiseen ja ongelmanratkaisuun tilanteessa kuin tilanteessa.
Toiveitamme sinulle
Toivomme, että palkkahallinto on sinulle ennestään tuttu ja edelleen kiehtova maailma. Myös SD Worx W osaamisesta on hyötyä. Aiemmasta esihenkilö- ja johtamiskokemuksesta on tässä tehtävässä epäilemättä etua, mutta onnistumisen ratkaisee lopulta positiivinen asenne, toimeen tarttuva ote ja innostus ihmisten kanssa työskentelyyn. Motivoidut meidän ja asiakkaan arjen kehittämisestä yhdessä tiimin kanssa joka päivä vielä paremmaksi. Repustasi löytyy parhaimmillaan monipuolista liiketoiminta- ja asiakasosaamista sekä soveltuva kaupallinen koulutus. Kommunikoit erinomaisella suomenkielellä, muu kielitaito plussaa sekin.
Toivomme, että sinusta löytyy juuri itsesi näköinen, aito yhdistelmä
- esihenkilöä, joka palaa halusta auttaa kollegoita onnistumaan ja kehittymään
- organisaattoria, jolla useammatkin langat pysyvät hyvässä järjestyksessä
- asiakasosaajaa, joka inspiroituu etsimään asiakkaan liiketoimintaa parhaiten tukevia ratkaisuja ja ylittämään asiakkaan odotukset
- sparraajaa, jonka puoleen ihmiset haluavat kääntyä tiukan paikan tullen
- innovaattoria, joka ei tyydy eilisen ratkaisuihin vaan haluaa kehittää toimintaa eteenpäin
- innokasta oppijaa, joka ottaa asioista selvää ja omaksuu asiantuntijatyön ja tietojärjestelmien logiikat
- luottopakkia, joka varmistaa tulokset eikä jätä asioita puolitiehen
Tervetuloa Azetsille!
Lappeenrannan palkanlaskennan organisaatiomme koostuu neljästä tiimistä ja noin 60 palkanlaskennan asiantuntijasta. Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen, vastuullisen ja kehittävän työtehtävän sekä mukavan ja kannustavan työyhteisön. Meillä asiantuntijoilla on mahdollisuus rakentaa itsensä näköistä työuraa monipuolisten ja mielenkiintoisten työtehtävien parissa. Panostamme osaamisen kehittämiseen ja asiantuntijatyömme sujuvuuden takaavat modernit työvälineet ja -järjestelmät. Teemme tiivistä yhteistyötä laajan sisäisen asiantuntijaverkostomme kanssa, josta löytyy tarvittaessa tukea kaikkiin työhösi liittyviin erityiskysymyksiin. Rakennamme yhdessä asiakkaidemme kanssa menestystä ja työtämme ohjaa vastuullisuus ja jatkuva kehittyminen.
Kiinnostuitko?
Kuulemme mielellämme lisää sinusta ja osaamisestasi! Haethan tehtävään pikimmiten, mutta viimeistään 16.6.2023. Aloitamme hakemusten käsittelyn ja haastattelut jo hakuaikana, joten lähetäthän hakemuksesi mahdollisimman pian, niin pääsemme juttusille. Lisätietoa tehtävästä antaa arkisin klo 8-9 tai 15-16 Leila Heikkinen, puh. 050 326 5271.
Azets on talous-, palkka-, HR- ja neuvonantopalveluja sekä niitä tukevia teknologiaratkaisuja tarjoava yritys, joka palvelee asiakkaita henkilökohtaisesti niin digitaalisesti kuin paikallisesti. Yli 7 500 asiantuntijaamme auttavat asiakkaitamme keskittymään liiketoimintaansa ja saavuttamaan tavoitteensa.
Haluatko tietää lisää työskentelystä Payroll & HR -liiketoiminnassamme? Lue blogista Tiinan tarina tai katso oheinen video! Lisätietoa löytyy myös urasivuiltamme.
Seuraa Azetsia sosiaalisessa mediassa:
@Instagram, @Facebook, @LinkedIn, @Twitter
Kiinnostaako sinua olla mukana kehittämässä uutta ja kasvavaa konsultointiliiketoimintaa Azetsilla? Tässä voi olla tilaisuutesi, sillä meillä on haussa
Manager, Sustainability Services
johtamaan ja siivittämään kasvuun vastuullisuuspalveluitamme asiakkaidemme kestävän liiketoiminnan kehittämis- ja raportointitarpeisiin.
Tehtäviisi kuuluvat Azetsin vastuullisuusraportointi ja -konsultointipalveluiden kehittäminen, palveluiden asiantuntijamyynti ja asiantuntijaverkoston koordinointi. Lisäksi pääset myös itse osallistumaan vastuullisuuskonsultoinnin ja -raportoinnin asiakasprojekteihin oman erityisosaamisesi ja kiinnostuksesi mukaan. Asiakkaamme ovat eri toimialojen yrityksiä pk-sektorilta kansainvälisiin suuryrityksiin. Toimeksiantoja toteutamme sujuvasti niin suomeksi kuin englanniksi.
Ammattitaitosi pääset jakamaan niin oman tiimisi vastuullisuusasiantuntijoiden kesken kuin yhteistyössä Azetsin johtamisen kehittämisen, HR:n, talouden ja teknologian parissa työskentelevän laajan asiantuntijajoukon kanssa. Toimit myös esihenkilönä kasvavalle vastuullisuusasiantuntijatiimille Azetsilla ja koordinoit yhteistyötä monialaisen kumppaniverkostomme kanssa.
Edellytämme sinulta aiempaa kokemusta kestävän liiketoiminnan kehittämistehtävistä ja palvelukehitysprojektien johtamisesta. Toimit asiakkaidemme neuvonantajana yritysten taloudellisen, sosiaalisen ja ympäristövastuun teemoihin liittyvissä kysymyksissä, ja osaat viestiä niistä selkeästi ja vakuuttavasti yritysjohdon ymmärtämällä kielellä.
Kasvuvaiheessa oleva palvelualueemme tarvitsee sen vetäjältä:
- Laaja-alaista ymmärrystä ja näkemystä kestävän liiketoiminnan ja vastuullisuuden kehittämisestä eri toimialojen yrityksissä
- Vastuullisuusraportoinnin lisääntyvien vaatimusten tuntemista ja aiempaa kokemusta vastuullisuusraportoinnista
- Liiketoimintalähtöistä otetta vastuullisuuspalveluiden kehittämiseen
- Konsultointiliiketoiminnan ja sen kehittämismahdollisuuksien tuntemista
- Intoa ja ideointia palvelualueen liiketoiminnan kehittämiseen ja kasvattamiseen
- Asiantuntijatiimin ja -verkoston ammattitaitoista johtamista
- Kokemusta asiantuntija- ja konsultointipalveluiden myynnistä
Tehtävässä tarvitaan kokemuksen kerryttämää paineensieto- ja ongelmanratkaisukykyä, rohkeutta päätöksentekoon sekä taitoa haastaa asiakkaita ja yhteistyökumppaneita rakentavasti mutta jämäkästi. Hyvät projektinhallintataidot ja kyky johtaa projekteja moniosaajaympäristössä ovat tehtävässä keskeisiä. Kokemus asiantuntijoiden esihenkilötyöstä, harjaantuneet vuorovaikutustaidot ja vakuuttava viestintä ovat tässä tehtävässä valtteja. Hyvät lähtökohdat roolille antaa soveltuva ylempi korkeakoulututkinto.
Toimitilamme sijaitsevat Helsingin keskustassa erinomaisten kulkuyhteyksien äärellä. Jos kuitenkin suosit etätyötä, tarjoamme siihenkin hyvät mahdollisuudet.
Innostuitko lukemastasi ja löysitkö itsesi kuvauksesta? Haluamme kuulla sinusta lisää!
Lähetäthän hakemuksesi ja CV:si palkkatoiveineen viimeistään torstaina 15.6.2023. Aloitamme haastattelut jo hakuaikana ja tehtävä täytetään sopivan henkilön löydyttyä. Lisätietoja tehtävästä antaa Head of Advisory Services Virpi Hämäläinen torstaina 1.6. klo 12-14 ja perjantaina 9.6. klo 12-14, virpi.hamalainen@azets.com, p. +358 50 3671 549.
Azets on talous-, palkka-, HR- ja neuvonantopalveluja sekä niitä tukevia teknologiaratkaisuja tarjoava yritys, joka palvelee asiakkaita henkilökohtaisesti niin digitaalisesti kuin paikallisesti. Yli 7 500 asiantuntijaamme auttavat asiakkaitamme keskittymään liiketoimintaansa ja saavuttamaan tavoitteensa.
Haluatko tietää lisää Azetsilla työskentelystä? Lisätietoa löytyy urasivuiltamme.
Seuraa Azetsia sosiaalisessa mediassa:
@Instagram, @Facebook, @LinkedIn, @Twitter
Jätä avoin hakemus meille niin olemme sinuun yhteydessä, mikäli sinulle sopiva tehtävä löytyy!
- azets.fi
- TalentLink