Avoimet työpaikat Azetsilla
Oletko asiakaspalveluhenkinen palkanlaskennan ja esihenkilötyön ammattilainen? Haluatko työskennellä ja kehittyä osana palkkahallinnon johtavaa kansainvälistä asiantuntijaorganisaatiota?
Etsimme kannustavaa ja toiminnan kehittämiseen positiivisella otteella tarttuvaa
Palkanlaskennan tiiminvetäjää Lappeenrantaan
Sinulta löytyy kykyä nähdä uusia mahdollisuuksia ja saada tavoitellut asiat tapahtumaan hyvän yhteistyön hengessä. Vahva paineensietokykysi, ratkaisuhakuisuutesi ja vuorovaikutustaitosi kantavat erinomaiseen asiakaspalveluun, ihmisten kohtaamiseen ja ongelmanratkaisuun tilanteessa kuin tilanteessa.
Toiveitamme sinulle
Toivomme, että palkkahallinto on sinulle ennestään tuttu ja edelleen kiehtova maailma. Myös SD Works W osaamisesta on hyötyä. Aiemmasta esihenkilö- ja johtamiskokemuksesta on tässä tehtävässä epäilemättä etua, mutta onnistumisen ratkaisee lopulta positiivinen asenne, toimeen tarttuva ote ja innostus ihmisten kanssa työskentelyyn. Motivoidut meidän ja asiakkaan arjen kehittämisestä yhdessä tiimin kanssa joka päivä vielä paremmaksi. Repustasi löytyy parhaimmillaan monipuolista liiketoiminta- ja asiakasosaamista sekä soveltuva kaupallinen koulutus. Kommunikoit erinomaisella suomenkielellä, muu kielitaito plussaa sekin.
Toivomme, että sinusta löytyy juuri itsesi näköinen, aito yhdistelmä
- esihenkilöä, joka palaa halusta auttaa kollegoita onnistumaan ja kehittymään
- organisaattoria, jolla useammatkin langat pysyvät hyvässä järjestyksessä
- asiakasosaajaa, joka inspiroituu etsimään asiakkaan liiketoimintaa parhaiten tukevia ratkaisuja ja ylittämään asiakkaan odotukset
- sparraajaa, jonka puoleen ihmiset haluavat kääntyä tiukan paikan tullen
- innovaattoria, joka ei tyydy eilisen ratkaisuihin vaan haluaa kehittää toimintaa eteenpäin
- innokasta oppijaa, joka ottaa asioista selvää ja omaksuu asiantuntijatyön ja tietojärjestelmien logiikat
- luottopakkia, joka varmistaa tulokset eikä jätä asioita puolitiehen
Tervetuloa Azetsille!
Lappeenrannan palkanlaskennan organisaatiomme koostuu neljästä tiimistä ja noin 60 palkanlaskennan asiantuntijasta. Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen, vastuullisen ja kehittävän työtehtävän sekä mukavan ja kannustavan työyhteisön. Meillä asiantuntijoilla on mahdollisuus rakentaa itsensä näköistä työuraa monipuolisten ja mielenkiintoisten työtehtävien parissa. Panostamme osaamisen kehittämiseen ja asiantuntijatyömme sujuvuuden takaavat modernit työvälineet ja -järjestelmät. Teemme tiivistä yhteistyötä laajan sisäisen asiantuntijaverkostomme kanssa, josta löytyy tarvittaessa tukea kaikkiin työhösi liittyviin erityiskysymyksiin. Rakennamme yhdessä asiakkaidemme kanssa menestystä ja työtämme ohjaa vastuullisuus ja jatkuva kehittyminen.
Kiinnostuitko?
Kuulemme mielellämme lisää sinusta ja osaamisestasi! Haethan tehtävään pikimmiten, mutta viimeistään 16.6.2023. Aloitamme hakemusten käsittelyn ja haastattelut jo hakuaikana, joten lähetäthän hakemuksesi mahdollisimman pian, niin pääsemme juttusille. Lisätietoa tehtävästä antaa arkisin klo 8-9 tai 15-16 Leila Heikkinen, puh. 050 326 5271.
Azets on talous-, palkka-, HR- ja neuvonantopalveluja sekä niitä tukevia teknologiaratkaisuja tarjoava yritys, joka palvelee asiakkaita henkilökohtaisesti niin digitaalisesti kuin paikallisesti. Yli 7 500 asiantuntijaamme auttavat asiakkaitamme keskittymään liiketoimintaansa ja saavuttamaan tavoitteensa.
Haluatko tietää lisää työskentelystä Payroll & HR -liiketoiminnassamme? Lue blogista Tiinan tarina tai katso oheinen video! Lisätietoa löytyy myös urasivuiltamme.
Seuraa Azetsia sosiaalisessa mediassa:
@Instagram, @Facebook, @LinkedIn, @Twitter
Kiinnostaako sinua olla mukana kehittämässä uutta ja kasvavaa konsultointiliiketoimintaa Azetsilla? Tässä voi olla tilaisuutesi, sillä meillä on haussa
Manager, Sustainability Services
johtamaan ja siivittämään kasvuun vastuullisuuspalveluitamme asiakkaidemme kestävän liiketoiminnan kehittämis- ja raportointitarpeisiin.
Tehtäviisi kuuluvat Azetsin vastuullisuusraportointi ja -konsultointipalveluiden kehittäminen, palveluiden asiantuntijamyynti ja asiantuntijaverkoston koordinointi. Lisäksi pääset myös itse osallistumaan vastuullisuuskonsultoinnin ja -raportoinnin asiakasprojekteihin oman erityisosaamisesi ja kiinnostuksesi mukaan. Asiakkaamme ovat eri toimialojen yrityksiä pk-sektorilta kansainvälisiin suuryrityksiin. Toimeksiantoja toteutamme sujuvasti niin suomeksi kuin englanniksi.
Ammattitaitosi pääset jakamaan niin oman tiimisi vastuullisuusasiantuntijoiden kesken kuin yhteistyössä Azetsin johtamisen kehittämisen, HR:n, talouden ja teknologian parissa työskentelevän laajan asiantuntijajoukon kanssa. Toimit myös esihenkilönä kasvavalle vastuullisuusasiantuntijatiimille Azetsilla ja koordinoit yhteistyötä monialaisen kumppaniverkostomme kanssa.
Edellytämme sinulta aiempaa kokemusta kestävän liiketoiminnan kehittämistehtävistä ja palvelukehitysprojektien johtamisesta. Toimit asiakkaidemme neuvonantajana yritysten taloudellisen, sosiaalisen ja ympäristövastuun teemoihin liittyvissä kysymyksissä, ja osaat viestiä niistä selkeästi ja vakuuttavasti yritysjohdon ymmärtämällä kielellä.
Kasvuvaiheessa oleva palvelualueemme tarvitsee sen vetäjältä:
- Laaja-alaista ymmärrystä ja näkemystä kestävän liiketoiminnan ja vastuullisuuden kehittämisestä eri toimialojen yrityksissä
- Vastuullisuusraportoinnin lisääntyvien vaatimusten tuntemista ja aiempaa kokemusta vastuullisuusraportoinnista
- Liiketoimintalähtöistä otetta vastuullisuuspalveluiden kehittämiseen
- Konsultointiliiketoiminnan ja sen kehittämismahdollisuuksien tuntemista
- Intoa ja ideointia palvelualueen liiketoiminnan kehittämiseen ja kasvattamiseen
- Asiantuntijatiimin ja -verkoston ammattitaitoista johtamista
- Kokemusta asiantuntija- ja konsultointipalveluiden myynnistä
Tehtävässä tarvitaan kokemuksen kerryttämää paineensieto- ja ongelmanratkaisukykyä, rohkeutta päätöksentekoon sekä taitoa haastaa asiakkaita ja yhteistyökumppaneita rakentavasti mutta jämäkästi. Hyvät projektinhallintataidot ja kyky johtaa projekteja moniosaajaympäristössä ovat tehtävässä keskeisiä. Kokemus asiantuntijoiden esihenkilötyöstä, harjaantuneet vuorovaikutustaidot ja vakuuttava viestintä ovat tässä tehtävässä valtteja. Hyvät lähtökohdat roolille antaa soveltuva ylempi korkeakoulututkinto.
Toimitilamme sijaitsevat Helsingin keskustassa erinomaisten kulkuyhteyksien äärellä. Jos kuitenkin suosit etätyötä, tarjoamme siihenkin hyvät mahdollisuudet.
Innostuitko lukemastasi ja löysitkö itsesi kuvauksesta? Haluamme kuulla sinusta lisää!
Lähetäthän hakemuksesi ja CV:si palkkatoiveineen viimeistään torstaina 15.6.2023. Aloitamme haastattelut jo hakuaikana ja tehtävä täytetään sopivan henkilön löydyttyä. Lisätietoja tehtävästä antaa Head of Advisory Services Virpi Hämäläinen torstaina 1.6. klo 12-14 ja perjantaina 9.6. klo 12-14, virpi.hamalainen@azets.com, p. +358 50 3671 549.
Azets on talous-, palkka-, HR- ja neuvonantopalveluja sekä niitä tukevia teknologiaratkaisuja tarjoava yritys, joka palvelee asiakkaita henkilökohtaisesti niin digitaalisesti kuin paikallisesti. Yli 7 500 asiantuntijaamme auttavat asiakkaitamme keskittymään liiketoimintaansa ja saavuttamaan tavoitteensa.
Haluatko tietää lisää Azetsilla työskentelystä? Lisätietoa löytyy urasivuiltamme.
Seuraa Azetsia sosiaalisessa mediassa:
@Instagram, @Facebook, @LinkedIn, @Twitter
Jätä avoin hakemus meille niin olemme sinuun yhteydessä, mikäli sinulle sopiva tehtävä löytyy!
- azets.fi
- TalentLink