Avoimet työpaikat Azetsilla
Tiedätkö jo taloushallinnosta jotain, mutta et vielä kaikkea? Haluaisitko oppia lisää? Oletko myös tarkka sekä huolellinen, ja vielä reippaalla asenteella varustettu tiimikaveri?
Jos vastasit kyllä, tämä tilaisuus on juuri sinulle!
Haemme nyt uusia azetslaisia
KESÄTÖIHIN TALOUSHALLINTOON
monelle paikkakunnalle: Helsinki, Joensuu, Jyväskylä, Kuopio, Lappeenranta, Lahti, Mikkeli, Oulu, Tammisaari, Turku & Tampere.
Tehtäviisi kuuluvat asiakasyritystemme avustavat taloushallinnon tehtävät, esimerkiksi ostolaskujen käsittelyä, myyntilaskutusta, laskutusta sekä pieniä kirjanpitoja. Tullakseen tehtävään valituksi emme edellytä aikaisempaa työkokemusta, mutta tehtävissä onnistumiseen tarvitset alan koulutusta sekä asiakaspalvelutaitoja. Aikaisempi työkokemus auttaa kuitenkin hyödyntämään jo saamaasi tietoa järjestelmistä ja taloushallinnosta. Henkilöstömme päivittäisessä tekemisessä korostuvat myös asiakaslähtöisyys, proaktiivisuus, täsmällisyys ja yhteistyötaidot - nämä piirteet omaavana sopisit porukkaan varmasti!
Tarjoamme sinulle mahdollisuuden työskennellä kansainvälisessä ja kasvavassa yrityksessä - asiantuntijoidemme tuella ja opastuksella. Sinut perehdytetään tehtävään ja käyttöösi saat modernit työvälineet ja järjestelmät. Näiden avulla pääset pureutumaan asiakkaidemme taloushallinnon päivittäisiin tehtäviin sekä syvempiin ongelmiin. Työaikamme on joustava ja työt ovat sekoitusta lähi- ja etätyöstä.
Kesätyö alkaa sopimuksen mukaan toukokuun tienoilla ja kestää 3-4 kuukautta. Jos sinulla on opintoihisi liittyvä harjoittelu vielä suorittamatta, joissakin tiimeissä on mahdollista aloittaa jo maaliskuussa ja suorittaa harjoittelu ennen kesätyötä.
Kesän jälkeen on mahdollista työllistyä Azetsille joko osa-aikaisesti tai kokoaikaisesti.
Lisätietoja tehtävästä antaa Katja Lehtiö HR-tiimistä, katja.lehtio@azets.com.
Kerro meille itsestäsi CV:n ja hakemuskirjeen muodossa! Lähetäthän hakemuksesi viimeistään torstaina 16.2.2023.
Mainitsethan hakemuksessasi seuraavat asiat
- mille ajalle haet kesätyöpaikkaa?
- haluatko mahdollisesti suorittaa harjoittelun ennen kesätyötä?
- mille paikkakunnalle haet ensisijaisesti?
Ps. Olemme mukana Oikotien Vastuullinen työpaikka -kampanjassa. Haluamme, että kesän työkokemuksesi on onnistunut - niin sinulle kuin meillekin.
Azets on talous-, palkka-, HR- ja neuvonantopalveluja sekä niitä tukevia teknologiaratkaisuja tarjoava yritys, joka palvelee asiakkaita henkilökohtaisesti niin digitaalisesti kuin paikallisesti. Yli 6 500 asiantuntijaamme auttavat asiakkaitamme keskittymään liiketoimintaansa ja saavuttamaan tavoitteensa.
Haluatko tietää lisää työskentelystä Accounting -liiketoiminnassamme? Lue Katin blogiteksti automaatiosta taloushallinnossa! Lisätietoa löytyy myös urasivuiltamme.
Seuraa Azetsia sosiaalisessa mediassa:
@Instagram, @Facebook, @LinkedIn, @Twitter
Onko esihenkilötyö ja palkka-asiantuntijoiden orkestrointi sinun juttusi? Löytyykö sinulta eteenpäinkatsovaa ja positiivista otetta, jolla johdatat moniäänisen asiantuntijakuoron kohti seuraavia kehitysaskeleita? Löydätkö tiimin kanssa luontaisesti yhteisen sävelen, energisen tempon ja parhaan vireen, joilla rakennetaan huikeita asiakaskokemuksia palkkahallinnon ulkoistuspalveluissa?
Etsimme palkkahallinnon johtavaan kansainväliseen asiantuntijaorganisaatioomme kapellimestariksi
Palkanlaskennan tiiminvetäjää Helsinkiin.
Tarjoamme kannustaviin käsiisi tahtipuikon, jolla pääset loihtimaan menestyksen melodiaa raudanlujan asiantuntemuksen omaavan tiimin kanssa vastaten tiimin henkilöstöstä, asiakkuuksista ja kannattavasta liiketoiminnasta. Tulevan orkesterisi muodostaa kokenut, noin kymmenen hengen tiimi, jonka taitavassa huomassa on kokoluokaltaan suurempien asiakkaidemme palkkahallinnon tuottaminen ja kehittäminen Mepco-ympäristössä. Monipuolinen asiakaskuntamme arvostaa rautaisen asiantuntijatiimimme korkealuokkaista työnjälkeä sekä yhteistyömme kehittämistä edelleen.
Valtaosa asiantuntijoistamme on viihtynyt riveissämme jo pitkään, tiimistä löytyy osaamista joka tilanteeseen ja kollegoiden laadukkaaseen tukeen voi luottaa. Tiimi on jäsenilleen arjen kullanarvoinen voimavara ja päiviämme värittävät huumori ja kollegojen tsemppaus, jotka toivottavasti ovat sinunkin vahvuuksiasi. Tiimiläiset ottavat ilomielin vastaan myös tarjoamasi tuen ja sparrauksen arjen palkkakiemuroissa ja kimuranteissa päätöksissä.
Lisäksi läheltäsi löytyy viitisenkymmentä Mepco-osaajaa kolmella paikkakunnalla, reilusti yli parisataa muuta palkanlaskennan ammattilaista sekä useita eteviä järjestelmätaitureita. Rinnallasi kulkevat myös esihenkilökollegasi, jotka jo odottavat innolla päästä rakentamaan tiivistä yhteistyötä kanssasi. Meillä et siis jää yksin ja näkemyksesi halutaan kuulla.
Toiveitamme sinulle
Etsimme kannustavaa ja toiminnan kehittämiseen positiivisella otteella tarttuvaa lähiesihenkilöä, joka on sydämeltään tiimipelaaja. Sinulta löytyy kykyä nähdä uusia mahdollisuuksia ja saada tavoitellut asiat tapahtumaan hyvän yhteistyön hengessä. Vahva paineensietokykysi, ratkaisuhakuisuutesi ja vuorovaikutustaitosi kantavat erinomaiseen asiakaspalveluun, ihmisten kohtaamiseen ja ongelmanratkaisuun tilanteessa kuin tilanteessa.
Toivomme, että palkkahallinto on sinulle ennestään tuttu ja edelleen kiehtova maailma. Myös Mepco-osaamisesta on hyötyä, vaikkakaan sen ei ole välttämätöntä olla pääinstrumenttisi. Aiemmasta esihenkilö- ja johtamiskokemuksesta on tässä tehtävässä epäilemättä etua, mutta onnistumisen ratkaisee lopulta positiivinen asenne, toimeen tarttuva ote ja innostus ihmisten kanssa työskentelyyn. Motivoidut meidän ja asiakkaan arjen kehittämisestä yhdessä tiimin kanssa joka päivä vielä paremmaksi. Repustasi löytyy parhaimmillaan monipuolista liiketoiminta- ja asiakasosaamista sekä soveltuva kaupallinen koulutus. Kommunikoit erinomaisella suomenkielellä, muu kielitaito plussaa sekin.
Toivomme, että sinusta löytyy juuri itsesi näköinen, aito yhdistelmä
- esihenkilöä, joka palaa halusta auttaa kollegoita onnistumaan ja kehittymään
- organisaattoria, jolla useammatkin langat pysyvät hyvässä järjestyksessä
- asiakasosaajaa, joka inspiroituu etsimään asiakkaan liiketoimintaa parhaiten tukevia ratkaisuja ja ylittämään asiakkaan odotukset
- sparraajaa, jonka puoleen ihmiset haluavat kääntyä tiukan paikan tullen
- innovaattoria, joka ei tyydy eilisen ratkaisuihin vaan haluaa kehittää toimintaa eteenpäin
- innokasta oppijaa, joka ottaa asioista selvää ja omaksuu asiantuntijatyön ja tietojärjestelmien logiikat
- luottopakkia, joka varmistaa tulokset eikä jätä asioita puolitiehen
Roolia on mahdollista muotoilla myös oman taustasi ja toiveittesi pohjalta - kerrothan siis meille erityiset vahvuutesi, niin rakennetaan tästä yhdessä vuosisadan bändi!
Haluamme, että viihdyt meillä
Azetsilla luot yhdessä asiakkaidemme kanssa menestystarinaa kansainvälisessä ja kasvavassa organisaatiossa, jota ohjaavat vastuullisuus ja jatkuva kehittyminen. Meillä on mahdollisuus rakentaa itsensä näköistä arkea ja uraa monipuolisen ja merkityksellisen työn äärellä. Panostamme niin osaamisen kehittämiseen ja moderneihin työvälineisiin kuin myös kattaviin etuihin ja ihmisen kokoisen joustoon arjessa. Ilmapiiri meillä on rento, vaikka työ vaatii tarkkuutta. Tiivis yhteistyö laajan sisäisen asiantuntijaverkostomme kanssa mahdollistaa tarvittaessa tuen kaikkiin työhösi liittyviin erityiskysymyksiin. Helsingin toimitilamme sijaitsevat keskeisellä paikalla rautatieaseman välittömässä läheisyydessä erinomaisten kulkuyhteyksien varrella - ja etätyötkin sujuvat meillä luonnollisesti ongelmitta.
Kiinnostuitko?
Jos löysit edeltä kuvauksia itsestäsi, kuulisimme mielellämme lisää sinusta ja osaamisestasi! Lähetäthän hakemuksesi palkkatoiveineen pikimmiten, mutta viimeistään 20.2.2023. Aloitamme hakemusten käsittelyn ja haastattelut jo hakuaikana, joten toivottavasti päästään jo pian juttusille! Lisätietoa tehtävästä saat Business Line Leader Henri Paavolalta (044 456 5497, henri.paavola@azets.com). Parhaiten saat Henrin kiinni torstaisin klo 9-10. Ollaan yhteydessä!
Azets on talous-, palkka-, HR- ja neuvonantopalveluja sekä niitä tukevia teknologiaratkaisuja tarjoava yritys, joka palvelee asiakkaita henkilökohtaisesti niin digitaalisesti kuin paikallisesti. Yli 6 500 asiantuntijaamme auttavat asiakkaitamme keskittymään liiketoimintaansa ja saavuttamaan tavoitteensa.
Haluatko tietää lisää työskentelystä Payroll & HR -liiketoiminnassamme? Lue blogista Tiinan tarina tai katso oheinen video! Lisätietoa löytyy myös urasivuiltamme.
Seuraa Azetsia sosiaalisessa mediassa:
@Instagram, @Facebook, @LinkedIn, @Twitter
Onko johdon raportointi lähellä sydäntäsi? Haluatko tuottaa raportteja ja analysoida liiketoimintaa? Työskenteletkö mielelläsi liiketoiminnan kumppanina? Tässä on tilaisuutesi, sillä meillä on haussa
Business Controller
osaksi Azetsin Controller-tiimiä, tukemaan valittuja liiketoimintoja taloudellisilla analyyseilla ja raportoinnilla. Työskentelet verkostomaisesti osana liiketoimintojen johtotiimejä ja yhdessä Azetsin taloustiimin kanssa tuottaen ja analysoiden tietoa sekä luoden ehdotuksia liiketoimintojen kehittämiseksi. Tehtävä on muokattavissa valittavan henkilön toiveiden ja vahvuuksien mukaan.
Tehtäväsi sisältävät mm.
- Osallistuminen johtotiimityöskentelyyn
- Liiketoimintojen sparraaminen talouden Business Partnerin ominaisuudessa
- Kuukausittainen tuloksen analysointi
- Budjetointi ja ennustaminen
- Ulkoisen laskennan laadun varmistus
- Data-analyysit ja skenaarioiden mallinnus
- Tuotteiden hinnoitteluanalyysit
- Saas-ohjelmistojen tuoteraportointi (esim. CMRR, ARPC)
- Johdon ja esihenkilöiden tukeminen raportoinnissa
- Projekteihin osallistuminen
- Tableau-raportointijärjestelmän hyödyntäminen raportoinnissa ja analysoinnissa
Tehtävässä menestymistä tukee esimerkiksi controllerin tai talouspäällikön tausta. Edellytämme kokemusta yhden tai useamman liiketoiminnan johdon raportoinnista, halua ja kykyä analysoida liiketoimintaa sekä ulkoisen laskennan osaamista. Roolissasi on tärkeää ymmärtää kirjanpitoa ja osata kertoa, mitä raportoimasi luvut ovat syöneet sisäänsä.
Tehtävä edellyttää paineensietokykyä, asiakaspalveluhenkisyyttä, joustavuutta sekä sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa; ruotsi katsotaan eduksi. Toivomme itseohjautuvuutta ja, että innostut uusista työvälineistä ja prosessien ja raportoinnin kehittämisestä. Tuet mielelläsi johtoa ja esihenkilöitä raporttien hyödyntämisessä.
Luemme eduksi järjestelmäosaamisen käytössämme olevissa järjestelmissä, joita ovat mm. Tableau, Visma Business, Severa, Navita, Excel, Google Sheets sekä erilaisten tietokantojen hyödyntäminen. Tekniset datankäsittelyvalmiudet kuten Excelin Power Queryn tai Power BI:n osaaminen ja/tai kiinnostus on hyödyksi.
Tarjoamme
Tarjoamme sinulle mielenkiintoiset, monipuoliset ja haastavat tehtävät kasvavassa ja kehittyvässä organisaatiossa sekä mahdollisuuden vaikuttaa omaan toimenkuvaasi. Tehtävässä on tiukkoja aikatauluja, mutta myös joustavuutta väljempinä hetkinä. Tehtävä sisältää lähipäiviä Helsingin toimistolla noin 2-3 krt/ kk, minkä lisäksi voi työtä tehdä joustavasti niin etänä kuin miltä tahansa toimistoltamme käsin.
Työpaikkasi
Olet osa Azetsin controller-tiimiä. Työskentelet verkostomaisesti yhdessä oman tiimisi kanssa, tukien niin Azetsin talousjohtajaa kuin valittujen liiketoimintojen johtotiimejä. Tukenasi on niin Business Controller- kollegasi kuin Azetsin oma taloustiimi. Lisäksi käytössäsi on koko Azetsin 400 talouden ammattilaisen tukiverkosto.
Kiinnostuitko?
Jätäthän hakemuksesi palkkatoveineen mahdollisimman pian, sillä aloitamme hakemusten käsittelyn ja haastattelut jo hakuaikana. Lisätietoja tehtävästä antaa Janne Tikka janne.tikka@azets.com, puhelin 0400 589 543. Viimeinen hakupäivä on 15.2.2023.
Azets on talous-, palkka-, HR- ja neuvonantopalveluja sekä niitä tukevia teknologiaratkaisuja tarjoava yritys, joka palvelee asiakkaita henkilökohtaisesti niin digitaalisesti kuin paikallisesti. Yli 6 500 asiantuntijaamme auttavat asiakkaitamme keskittymään liiketoimintaansa ja saavuttamaan tavoitteensa.
Haluatko tietää lisää Azetsilla työskentelystä? Lisätietoa löytyy urasivuiltamme.
Seuraa Azetsia sosiaalisessa mediassa:
@Instagram, @Facebook, @LinkedIn, @Twitter
Azets on talous-, palkka-, HR- ja neuvonantopalveluja sekä niitä tukevia teknologiaratkaisuja tarjoava yritys, joka palvelee asiakkaita henkilökohtaisesti niin digitaalisesti kuin paikallisesti. Yli 6 500 asiantuntijaamme auttavat asiakkaitamme keskittymään liiketoimintaansa ja saavuttamaan tavoitteensa.
Haluatko olla mukana luomassa lisäarvoa asiakkaillemme ja meidän tiimiläisille? Haluatko valmentaa tiimiäsi loistamaan työssään? Tule osaksi meidän ammattitaitoista ja hyväntuulista taloushallinnon tiimiämme!
Meillä on haussa Turkuun
Financial Controller, Team Leader
vakituiseen työsuhteeseen Yrityksen talouskumppani -yksikköön. Tiiminvetäjä vastaa oman tiiminsä päivittäisestä johtamisesta yhteisten toimintamallien mukaisesti varmistaen korkealaatuisen asiakaspalvelun ja edistäen henkilöstön hyvinvointia.
Työtehtävät
- Asiakkaiden korkealaatuisesta palvelusta huolehtiminen
- Tiimin henkilöstön hyvinvoinnin edistäminen
- Tiimin resursointiin ja asiakaskannattavuuteen liittyvät tehtävät
- Asiakasvastaavana toimiminen sovituille asiakkaille
- Financial Controller -työt valituissa asiakkuuksissa
- Automaation ja sovittujen automaatiohankkeiden edistäminen
- Yhtenäisten toimintatapojen edistäminen
- Tiimin toiminnan kehittäminen
- Esihenkilötyö: tiimipalaverit, tiedonkulun varmistaminen tiimissä, palaute, henkilökohtainen tuki, kehitys- ja palkkakeskustelut
Toivomme että sinulla on ulkoisen laskennan osaamista useamman vuoden ajalta, halua oppia ja kehittyä sekä innostusta esihenkilönä toimimiseen. Eduksi katsomme Netvisor ja/tai Fennoa -järjestelmäosaamisen. Tehtävät ovat muokattavissa valittavan henkilön kokemuksen ja toiveiden mukaan.
Tarjoamme mahdollisuuden esihenkilötyössä kehittymiseen. Tehtävässä et jää yksin, sillä tukenasi on osaavan tiimin lisäksi yksikön esihenkilöiden muodostama ohjausryhmä sekä esihenkilökollegasi paikan päällä Turussa.
Tutustu meihin
Olemme omaa ammattitaitoamme arvostavia, pitkän linjan konkareita. Meillä on pitkiä asiakassuhteita, meille asiakkaat ovat todella tärkeitä ja haluamme pitää heistä hyvää huolta. Olemme auttavaisia ja tiimikeskeisiä ja ylpeitä asiakaspalvelumme laadusta.
Työtä voi tehdä hybridi-etätyömallin mukaisesti Turun toimistollamme Kupittaalla ja osittain myös etänä.
Kiinnostuitko?
Kerro meille osaamisestasi ja kokemuksestasi. Jätäthän hakemuksesi mahdollisimman pian, sillä aloitamme hakemusten käsittelyn ja haastattelut jo hakuaikana. Lisätietoja tehtävästä antaa Reija Härkönen, puhelin 050 337 2162. Viimeinen hakupäivä on 13.2.2023.
Haluatko tietää lisää työskentelystä Accounting -liiketoiminnassamme? Lue Katin blogiteksti automaatiosta taloushallinnossa! Lisätietoa löytyy myös urasivuiltamme.
Seuraa Azetsia sosiaalisessa mediassa:
@Instagram, @Facebook, @LinkedIn, @Twitter
Haluatko työskennellä asiakasrajapinnassa ja ratkoa taloushallinnon erityiskysymyksiä? Innostutko automaation tuomista mahdollisuuksista? Tässä voi olla tilaisuutesi, sillä meillä on haussa suurten ja keskisuurten asiakkaiden talousosastopalveluihin
Junior Controller
vastaamaan asiakkaillemme tuotettavista taloushallinnon palveluista. Tehtävässä vastaat, että asiakkaan raportointi on oikein ja ajallaan sekä kaikki asiakkaan tarpeet tulevat huomioiduiksi. Junior Controllerina saat laajan tehtävänkuvan ja pääset ratkomaan monipuolisesti eri asiakkuuksissa nousevia talouden erityiskysymyksiä yhdessä kokeneen Financial Controllerin kanssa. Pääset myös kehittymään ja oppimaan konsernilaskennan tehtävissä. Tämä rooli tarjoaa mahdollisuuden kehittyä käytännön tehtävien kautta Financial Controlleriksi.
Vastaat sinulle nimetyistä työtehtävistä, mutta oppimaan pääset myös tiimikavereidesi tukemana. Työtä tehdään tiiviissä yhteistyössä kollegoiden ja asiakkaiden yhteyshenkilöiden kanssa. Yhteistyötä asiakkaidemme kanssa voidaan kuvailla syväksi kumppanuudeksi, jossa on yhdessä tekemisen meininki.
Tehtäväsi
- päivittäiset taloushallinnon tehtävät
- automaation hyödyntäminen asiakkuuksissasi
- kuukausiraportointi yhtiön johdolle, hallitukselle ja sidosryhmille
- kassavirtaennusteet
- tilinpäätösten ja veroilmoitusten laadinta
- konsernilaskennan tehtävissä avustaminen
- osallistuminen taloushallinnon asiantuntijatehtäviin
- sisäisen laskennan raportointitehtävät
- verotukseen liittyvissä tehtävissä avustaminen
- aktiivinen yhteistyö asiakkaiden kanssa ja asiakaspalaverit
Etsimme avoinna olevaan tehtävään henkilöä, jolla on soveltuvan koulutustaustan lisäksi muutaman vuoden ajalta kokemusta monipuolisista kirjanpitotehtävistä ja tilinpäätöksen laadinnasta sekä sujuva suomen ja englannin kielen taito. Toivomme, että olet valmis tekemään monipuolisia tehtäviä ja haluat kehittyä. Me tarjoamme ison yhtiön edut ja etenemismahdollisuudet.
Työntekijämme antavat kiitosta tiimityöskentelystä ja siitä, että meillä pääsee tekemään työtä alan parhaita ratkaisuja hyödyntäen. Työntekijöidemme päivittäisessä tekemisessä korostuvat jatkuva kehittäminen, asiakaslähtöisyys, proaktiivisuus, täsmällisyys ja yhteistyötaidot. Tehtävänkuvaa voidaan muokata valittavan henkilön kokemuksen ja toiveiden mukaan. Työtä voi tehdä niin miltä tahansa toimistoltamme käsin kuin myös täysin etänä mistä päin Suomea tahansa.
Työpaikkasi
Joukkueemme on sekoitus nuorta innokkuutta ja vahvaa kokemusta. Olemme järjestelmäorientoituneita ja meillä on jatkuvan kehittämisen moodi. Meillä pääset kokemaan aitoa tiimityöskentelyä - työtä tehdään yhdessä asiakastiimin kanssa. Töitä kierrätetään jonkun verran ja kaveria ei jätetä tiukoissakaan tilanteissa. Jaamme yhteisen tavoitteen tehdä töitä asiakkaidemme eteen ja teemme työtä aitona joukkueena. Työntekijämme viihtyvät hyvin yhdessä ja moni on saanut ystäviä työkavereiden joukosta.
Kiinnostuitko?
Kerro meille osaamisestasi ja kokemuksestasi. Jätäthän hakemuksesi mahdollisimman pian, sillä aloitamme hakemusten käsittelyn ja haastattelut jo hakuaikana. Lisätietoja tehtävästä antaa Juha Ylistö, puhelin 0400 513399. Viimeinen hakupäivä on 12.2.2023.
Azets on talous-, palkka-, HR- ja neuvonantopalveluja sekä niitä tukevia teknologiaratkaisuja tarjoava yritys, joka palvelee asiakkaita henkilökohtaisesti niin digitaalisesti kuin paikallisesti. Yli 6 500 asiantuntijaamme auttavat asiakkaitamme keskittymään liiketoimintaansa ja saavuttamaan tavoitteensa.
Haluatko tietää lisää työskentelystä Accounting -liiketoiminnassamme? Lue Katin blogiteksti automaatiosta taloushallinnossa! Lisätietoa löytyy myös urasivuiltamme.
Seuraa Azetsia sosiaalisessa mediassa:
@Instagram, @Facebook, @LinkedIn, @Twitter
Tiedätkö jo palkanlaskennasta jotain, mutta et vielä kaikkea? Haluaisitko oppia lisää? Oletko myös numerotarkka sekä huolellinen, ja vielä reippaalla asenteella varustettu tiimikaveri?
Jos vastasit kyllä, tämä tilaisuus on juuri sinulle!
Haemme nyt uusia azetslaisia
KESÄTÖIHIN PALKKAHALLINTOON
Helsinkiin, Jyväskylään, Lappeenrantaan ja Tampereelle.
Tehtävässä pääset työskentelemään asiakasyritystemme palkanlaskennan sekä HR:n tehtävien parissa oman tiimisi tuella. Voit saada huolehdittavaksesi omia asiakasyrityksiä - tai olla osana isomman yrityksen palkanlaskentatiimiä.
Tehtävässä menestyäksesi tarvitset asiakaspalveluhenkisyyttä sekä kaupallisen alan koulutusta. Tullakseen tehtävään valituksi emme edellytä aikaisempaa työkokemusta -työtehtäviä tehdessäsi pääset varmasti oppimaan uutta ja kehittymään. Aikaisempi kokemus järjestelmistä, työlainsäädännöstä, työehtosopimuksista, palkanlaskennan prosessista ja HR:stä on kuitenkin sinulle hyödyksi. Henkilöstömme päivittäisessä tekemisessä korostuvat asiakaslähtöisyys, proaktiivisuus, täsmällisyys sekä yhteistyötaidot - nämä piirteet omaavana sopisit porukkaan varmasti!
Tarjoamme sinulle mahdollisuuden työskennellä kansainvälisessä ja kasvavassa yrityksessä - asiantuntijoidemme tuella ja opastuksella. Sinut perehdytetään tehtävään, ja käyttöösi saat modernit työvälineet ja järjestelmät. Työaikamme on joustava ja työt ovat sekoitusta lähi- ja etätyöstä.
Kesätyö alkaa sopimuksen mukaan toukokuun tienoilla ja kestää 3-4 kuukautta. Jos sinulla on opintoihisi liittyvä harjoittelu vielä suorittamatta, joissakin tiimeissä on mahdollista aloittaa jo helmi-maaliskuussa ja suorittaa harjoittelu ennen kesätyötä.
Kesän jälkeen on mahdollista työllistyä Azetsille joko osa-aikaisesti tai kokoaikaisesti.
Lisätietoja tehtävästä antaa Katja Lehtiö HR-tiimistä, katja.lehtio@azets.com.
Kerro meille itsestäsi CV:n ja hakemuskirjeen muodossa! Lähetäthän hakemuksesi viimeistään torstaina 16.2.2023.
Mainitsethan hakemuksessasi seuraavat asiat
- mille ajalle haet kesätyöpaikkaa?
- haluatko mahdollisesti suorittaa harjoittelun ennen kesätyötä?
- mille paikkakunnalle haet ensisijaisesti?
Ps. Olemme mukana Oikotien Vastuullinen työpaikka -kampanjassa. Haluamme, että kesän työkokemuksesi on onnistunut - niin sinulle kuin meillekin.
Azets on talous-, palkka-, HR- ja neuvonantopalveluja sekä niitä tukevia teknologiaratkaisuja tarjoava yritys, joka palvelee asiakkaita henkilökohtaisesti niin digitaalisesti kuin paikallisesti. Yli 6 500 asiantuntijaamme auttavat asiakkaitamme keskittymään liiketoimintaansa ja saavuttamaan tavoitteensa.
Haluatko tietää lisää työskentelystä Payroll & HR -liiketoiminnassamme? Lue blogista Tiinan tarina tai katso oheinen video! Lisätietoa löytyy myös urasivuiltamme.
Seuraa Azetsia sosiaalisessa mediassa:
@Instagram, @Facebook, @LinkedIn, @Twitter
Avoin hakemus
- azets.fi
- TalentLink