Azets logo
  • Palvelut
    • Talous

    • Tilitoimisto
    • Taloushallinto
    • Kirjanpito
    • Konsernilaskenta
    • Laskutus ja myyntireskontra
    • Ostoreskontra
    • Kansainväliset palvelut
    • HR ja rekrytointi

    • HR-palvelut
    • Työsuhdejuridiikka
    • Rekrytointipalvelut
    • Palkat

    • Palkanlaskenta
    • Nordic Payroll
    • Advisory

    • Interim-palvelut
    • Johtamisen kehittäminen
    • Talousjohdon palvelut
    • Lakipalvelut
    • Verokonsultointi
    • Vastuullisuusraportointi
    • Yritystukineuvonta ja -haku
  • Ohjelmistot
    • Taloushallinto

    • Netvisor - taloushallinto
    • Fennoa - taloushallinto
    • Basware P2P - ostolaskut
    • Azets Navita - budjetointi ja ennustaminen
    • Azets Discover Talous – BI
    • Palkanlaskenta, HR ja työaika

    • Mepco HRM - palkat ja HR
    • Netvisor - palkat
    • Quinyx - työaika ja työvuorot
    • Azets Employee - työaika ja HR
    • Sympa - HR
    • Azets Discover HR - BI
    • Toiminnanohjaus/ERP

    • Microsoft Dynamics 365 Business Central ERP -ratkaisu
    • LS Central – Kaupan alan ERP-ratkaisu
    • LS Central for Hotels | Hotellivarausjärjestelmä
    • LS Express | Kassajärjestelmä vähittäiskaupalle
    • Muut järjestelmät

    • Azets Expense - matkalaskut
    • Visma M2 - matkalaskut
    • Visma.net Expense - matkalaskut
    • Azets Cozone - asiakasportaali
  • Meistä
    • Yritys

    • Asiakkaitamme
    • Tutustu Azetsiin
    • Azets Suomessa
    • Yritysvastuu
    • Yritysostot
    • Ajankohtaista

    • Tapahtumat ja webinaarit
    • Uutiskirje
    • Blogi
    • Lehdistötiedotteet
    • Materiaalit

    • Oppaat ja raportit
    • Webinaari- ja videotallenteet
    • Azets podcast Bang the Drum
  • Työpaikat
    • Töihin Azetsille

    • Azetsin avoimet työpaikat
    • Rekrytointikäytännöt, kun haet Azetsille
    • Töissä Azetsilla

    • Azets työpaikkana
    • Töissä taloushallinnossa
    • Töissä palkanlaskennassa
    • Töissä HR-ammattilaisena
    • Töissä johdon konsultoinnissa
    • Töissä teknologiapalveluissa
    • Opiskelijoille
    • Töihin asiakkaallemme

    • Asiakkaidemme avoimet työpaikat
  • Yhteystiedot
    • Yhteystiedot

    • Vaihde puh. 010 756 40
    • Helsingin toimipiste
    • Kaikki toimipisteet
    • Myynti

    • Myynti puh. 010 756 4500
    • Myynnin sähköposti myynti@azets.com
    • Yritys

    • Azets Insight Oy
    • Isännöinti Luotsi Oy
Kirjaudu
FI
  • FI
  • SV
  • EN

Avoimet työpaikat Azetsilla

FI00444 
Senior Project Manager Haku päättyy 15.01.2024 Useita paikkakuntia

Tehtävänimike
Senior Project Manager
Sijainti
Tampere
Helsinki
Liiketoiminta-alue
Technology
ID
FI00444
Hae paikkaa

Azets has recently grown to be one of the leading providers of Microsoft Business Central and LS Central in Finland and the Nordic countries, supporting customers in vast variety of business sectors. Elevated by our success, we are on a strong growth path and seeking an experienced

 

(Senior) Project Manager, ERP

to join us as a highly valued key player in large-scale and extremely interesting projects with top-tier clients. You get to embrace all of this in a team of experienced top-level project managers and in a unit of over 80 Business Central experts working collaboratively to ensure our customers' success.

Project management means working closely with various stakeholders. Typical workdays involve collaboration with both our customers and our top experts, as ERP delivery projects are successfully completed together. It’s clear that sometimes work is smooth sailing and sometimes there will be rougher waters – yet we will never freeze. By asking and supporting one another we are able to handle even the most challenging issues professionally. Our systematic and organized approach takes us forward, achieving our project goals and the big picture, but not leaving the smaller crucial details unnoticed.

 

YOUR RESPONSIBILITIES

You will be accountable for managing one or few MS Business Central or LS Central Nordic delivery projects from the pre-sales phase until go-live and the transition to Continuous Services.

 

As Project Manager you will:

  • Be responsible for planning and managing your project(s) including budget, scope, resourcing, schedule and reporting, with full support from your colleagues and other great teams.
  • Manage financial success in all your projects by following the financial status carefully, creating forecasts and performing customer invoicing in a timely basis.
  • Actively manage also the more problematic situations in close cooperation with the customer, navigating out with the best possible solution.
  • Possess excellent communication skills and demonstrate expertise in hosting steering group meetings and other customer collaboration.
  • Know how to run change and risk management processes effectively and get customers’ and other stakeholders’ approvals.
  • Communicate fluently in English and Finnish with our ERP architects, consultants and developers from different countries and nationalities.

 

YOUR BACKGROUND

Our Project Managers Team includes professionals with different backgrounds, but all of us share good technical understanding and practical experience in managing ERP delivery projects with agile methods.

We would like to see that you have                                                                                   

  • Over 5 years of experience in project management within customer delivery projects
  • Proven experience in ERP solutions and related business processes, preferably in MS Business Central and/or LS Central
  • The desire, will and ability to learn and work as part of a great team.
  • A Bachelor’s degree or higher in Information Systems, Engineering, Finance, Business Management or equivalent program.
  • Fluency in written and spoken English and Finnish
  • Agile, PMP, IPMA, PRINCE2, ITIL or similar certification is an advantage

In addition to your skills, we are looking for the right character to join our team and contribute to our teamwork and success. With us you will get plenty of opportunities to excel and show your skills as well as the support and guidance to further advance your career.

ABOUT US

Azets represents an employer that is big, stable and yet flexible as a small company. We aim to adopt modern technologies and best practices and constantly evolve. We believe in empowerment, where each of our employees takes ownership and responsibility for developing and implementing new ways of working. We are honored to get to work with our large and satisfied customer base and the nicest colleagues in a supportive environment where each individual is valued.

 

Our offices are strategically located in central areas of cities with excellent transportation connections - including Helsinki at Elielinaukio and Tampere at Sorin aukio. You can flexibly combine remote work and office days, and working from other locations can also be an option.

JOIN OUR TEAM

Would you like to join our energetic team? Please submit your application as soon as possible but no later than 15.1.2024. We will start the interviews right away and fill the position as soon as a suitable candidate is found.

For further information, please contact Sami Mäkelä, sami.makela@azets.com, +358 50 526 2934. You can reach Sami: 12.12. at 15-16, 19.12. at 0830-0930 and 9.1. at 15-16.

 

Follow us: @Instagram, @Facebook, @LinkedIn, @X

 

******************

Azets is an international outsourcing and advisory group, also providing ERP and other business solutions. Our 7,600 smart talented people in the Nordics, UK, and Ireland help over 100,000 clients to focus on their business and achieve their goals. We exist to improve the lives of our colleagues, clients, and communities, in a sustainable way. And everything we do is underpinned by our investments in people and technology.

Hae paikkaa

FI00415 
Financial Advisor Haku päättyy 18.12.2023 Helsinki

Tehtävänimike
Financial Advisor
Sijainti
Helsinki
Liiketoiminta-alue
Advisory
ID
FI00415
Hae paikkaa

Innostutko uudesta ja laajan osaamisesi soveltamisesta asiakkaan tarpeisiin? Haluatko olla ratkaisemassa moninaisia talouden haasteita? Tässä voi olla tilaisuutesi, sillä meillä on haussa kokenut

Financial Advisor

CFO /Legal & Tax -palveluihin. Työn kuva muokkautuu kokemuksesi ja asiakkaiden tarpeiden mukaan – jokainen päivä on erilainen tuoden sekä haasteita että onnistumisen tunnetta – pystyt auttamaan asiakasta yksin ja tiimissä. Vastuullisissa business controller ja talousjohtajatehtävissä pääset tekemään töitä itsenäisesti asiakkaillamme joko jatkuvan kirjanpitopalvelun tai/ja asiakkaan talouden ja hallinnon sekä liiketoiminnan rinnalla ja tukena. Kehitystoimeksiannoissa pääset käyttämään kaikkea sitä osaamista, mitä sinulle on mahdollisesti kertynyt matkan varrelta – kansainvälistyminen, verotus, prosessit, raportointi, M&A, EU-lainsäädäntö, IFRR jne.

Asiakkaamme ovat eri toimialojen yrityksiä pk-sektorilta kansainvälisiin suuryrityksiin. Toimeksiantoja toteutat siis sujuvasti niin suomeksi kuin englanniksi.

Ammattitaitosi pääset jakamaan ja kehittämään eteenpäin niin oman tiimisi Financial Advisor kuin Legal Advisor asiantuntijoiden kesken kuin yhteistyössä Azetsin talouden 400 asiantuntijan kanssa.

Tehtävässä menestymistä tukee osaaminen tai ominaisuudet useammalta seuraavista osa-alueista

  • Ulkoisen laskennan konkari tilinpäätöksineen IFRS; USGaaP, tai/ja FAS ja liiketoiminnan raportointi osana ulkoista laskentaa on tuttua.
  • Johdon liiketoiminnan sparraaja talouden ja hallinnon prosessien ja datan tehokkuuden näkökulmasta
  • Halu matkata asiakkaan rinnalla kohti maailman valloitusta - tunnet kiinteän toimipaikan ja kansainvälisen verotuksen mahdollisuuksia
  • Strateginen sparraus johdon rinnalla tuntuu kivalta - oli toimiala mikä tahansa
  • Siirtohinnoittelu konserniympäristössä
  • Kansainvälisen liiketoiminnan, verotuksen ja talouden EU-direktiivien osaaminen
  • Usko, että BI- raportoinnin avulla voidaan saavuttaa enemmän tehokkuutta ja reaaliaikaisuutta tiedon hyödyntämiseen
  • Halu jakaa osaamistasi tiimissä ja itsenäisesti asiakkaan hyväksi
  • Kehitys on lähellä sydäntäsi, mutta et kaihda rutiinihommiakaan

Uskomme, että tehtävästä nauttii ja menestyy henkilö, jolla on,

  • rohkeutta ottaa uusia haasteellisia tehtäviä ja kykyä ja intoa soveltaa laajaa kokemusta uudessa asiakassuhteessa ja erilaisten ihmisten kanssa.
  • vähintään 10 vuoden kokemus erilaisista ulkoisen ja/tai sisäisen laskennan / raportoinnin rooleista.
  • tykkäät suunnitella itse päiväsi ja miten asiakasta haluat auttaa
  • kokemusta kansainvälisessä ympäristössä työskentelystä
  • tradenomi / ekonomi/KTM - koulutustausta

Tarjoamme sinulle itsenäisen ja vastuullisen työkentän, jossa pääset näyttämään parhaat osaamisesi ja saat itse suunnitella toteutuksen. Sinun ei tarvitse kuitenkaan yksin puurtaa ja ratkoa asiakkaan haasteita - koko tiimin ja Azets -organisaation tuki on käytettävissäsi. Tiimissä uskomme avoimuuteen ja valmentavaan työtapaan. Osaamme nauraa ja iloita ja haasteista opitaan yhdessä.

Toimitilamme sijaitsevat Helsingin keskustassa erinomaisten kulkuyhteyksien äärellä ja meillä on toimistoja lähes koko Suomessa. Jos kuitenkin suosit etätyötä, tarjoamme siihenkin hyvät mahdollisuudet.

Kiinnostuitko?

Odotamme sinua innolla tiimiimme - haethan siis tehtävään mahdollisimman pian, viimeistään 18.12.2023. Mikäli joku asia jäi askarruttamaan, soittelethan Teresa Tarkkaselle p. 050 442 0511. Teresa vastaa mielellään kysymyksiisi.

Azets on talous-, palkka-, HR- ja neuvonantopalveluja sekä niitä tukevia teknologiaratkaisuja tarjoava yritys, joka palvelee asiakkaita henkilökohtaisesti niin digitaalisesti kuin paikallisesti. Yli 7 500 asiantuntijaamme auttavat asiakkaitamme keskittymään liiketoimintaansa ja saavuttamaan tavoitteensa.

Haluatko tietää lisää työskentelystä Advisory -liiketoiminnassamme? Lue blogimme Azetsin CI-ryhmä kehittää parhaita työtapoja tai Töissä talouhallinnon ammattilaisena! Lisätietoa löytyy myös urasivuiltamme.

Seuraa Azetsia sosiaalisessa mediassa:

@Instagram, @Facebook, @LinkedIn, @X

 

 

 

 

 

 

Hae paikkaa

FI00397 
Financial Controller Haku päättyy 19.12.2023 Useita paikkakuntia

Tehtävänimike
Financial Controller
Sijainti
Helsinki
Mikkeli
Koko Suomi
Liiketoiminta-alue
Accounting
ID
FI00397
Hae paikkaa

Kiinnostaisiko sinua mahdollisuus yhdistää taloushallinnon osaamisesi, kyky pitää eri lankoja käsissäsi ja järjestelmätaituruutesi Financial Controller roolissa, jossa huolehdit asiantuntemuksellasi, että asiakkaamme odotukset täyttyvät? Haemme nyt suurten asiakkaiden yksikköömme 

Financial Controlleria 

Tehtävässä tuotat ja kehität parhaita mahdollisia ratkaisuja asiakkaidemme taloushallinnon raportointiin ja prosesseihin. Saat laajan tehtävänkuvan, jossa vastaat, että asiakkaan raportointi on ajallaan ja oikein ja pääset ratkomaan monipuolisesti eri asiakkuuksissa nousevia talouden erityiskysymyksiä. Työtä tehdään tiiviissä yhteistyössä oman tiimin, asiakastiimien ja asiakkaiden yhteyshenkilöiden kanssa. Tuet asiakastiimiä asiakkuuteen liittyvissä, myös päivittäisissä asioissa. Tukenasi on osaava asiakastiimi ja laaja kollegoiden verkosto. Osaamisesi syvenee niin erityiskysymysten kuin kollegoiden kysymysten kautta. Lisäksi pääset kehittymään ja oppimaan konsernilaskennan tehtävissä. 

Tehtävät 

  • kuukausiraportointi yhtiön johdolle, hallitukselle ja sidosryhmille 
  • erillisyhtiöiden tilinpäätösten ja konsernitilinpäätösten laadinta 
  • asiakkaiden konsultointi mm. yritysjärjestelyihin liittyvissä kysymyksissä 
  • sisäisen laskennan raportointitehtävät 
  • kassavirtaennusteet, tulos- ja tase analyysit tietyissä asiakkaissa 
  • verotukseen liittyvät tehtävät 
  • aktiivinen yhteistyö ja tapaamiset asiakkaiden kanssa 
  • automaation hyödyntäminen asiakkuuksissasi 

 Toivomme sinulta löytyvän 

  • Kokemusta monipuolisista kirjanpitotehtävistä ja tilinpäätöksen laadinnasta usealta vuodelta 
  • Oppimisen nälkää, oma-aloitteista työotetta ja vastuunkantokykyä 
  • Ymmärrystä taloushallinnon prosesseista ja jo hankittua osaamista taloushallinnon järjestelmistä 
  • Kykyä tunnistaa ongelmakohtia ja löytää niihin ratkaisuja, joilla saavutetaan tehokkuutta ja kilpailukykyä sekä hyödynnetään monipuolisesti taloushallinnon järjestelmiä ja automaatiota 
  • Sujuva suomen ja englannin kielen taito 
  • Valmiutta tehdä monipuolisia tehtäviä ja tarvittaessa myös juoksevaa kirjanpitoa 
  • Kaupallinen tutkinto (esim. tradenomi)

Haluamme, että viihdyt meillä! 

Tarjoamme sinulle mahdollisuuden kehittyä taloushallinnon huippuammattilaiseksi monipuolisten tehtävien ja mielenkiintoisten suurten asiakkaiden tuomisen haasteiden parissa. Matkallasi sinua on tukemassa osaava, innovatiivinen ja innostava tiimi. Osana yli 400 hengen rautaista taloushallinnon osaajajoukkoamme pääset rakentamaan kansainvälisen ja kasvavan yrityksen menestystarinaamme.  

Tulevat tiimikaverit nostavat henkilöstökyselyissä erityisen positiivisena esiin mm. työn monipuolisuuden, omaehtoisuuden ja joustavuuden sekä mahdollisuuden ammatilliseen kasvuun ja kehittymiseen. Työtä voit tehdä Helsingistä tai Mikkelistä käsin, tai vaihtoehtoisesti myös muualta Suomesta, sillä etätyöt sujuvat meillä luonnollisesti ongelmitta.  

Kiinnostuitko? 

Odotamme sinua innolla tiimiimme - haethan siis tehtävään mahdollisimman pian, viimeistään 19.12.2023. Mikäli joku asia jäi askarruttamaan, soittelethan Miika Sillanpäälle p. 050 364 5172. Miika vastaa mielellään kysymyksiisi.

Azets on talous-, palkka-, HR- ja neuvonantopalveluja sekä niitä tukevia teknologiaratkaisuja tarjoava yritys, joka palvelee asiakkaita henkilökohtaisesti niin digitaalisesti kuin paikallisesti. Yli 7 500 asiantuntijaamme auttavat asiakkaitamme keskittymään liiketoimintaansa ja saavuttamaan tavoitteensa.

 

Haluatko tietää lisää työskentelystä Accounting -liiketoiminnassamme? Lue blogimme Töissä taloushallinnon ammattilaisena tai Azetsin CI-ryhmä kehittää parhaita työtapoja! Lisätietoa löytyy myös urasivuiltamme.

Seuraa Azetsia sosiaalisessa mediassa:

@Instagram, @Facebook, @LinkedIn, @X

 

Hae paikkaa

FIGA00002 
Avoimet hakemukset Haku päättyy 31.12.2099 Useita paikkakuntia

Tehtävänimike
Avoimet hakemukset
Sijainti
Tammisaari
Mikkeli
Oulu
Kuopio
Turku
Imatra
Joensuu
Tampere
Lahti
Jyväskylä
Lappeenranta
Varkaus
Helsinki
Parikkala
Liiketoiminta-alue
Accounting
ID
FIGA00002
Hae paikkaa

Jätä avoin hakemus meille niin olemme sinuun yhteydessä, mikäli sinulle sopiva tehtävä löytyy!

Hae paikkaa
  • azets.fi
  • TalentLink

Palveluita

  • Taloushallinto
  • Tilitoimistot
  • Henkilöstöhallinto, HR
  • Palkanlaskenta
  • Johtaminen
  • Ohjelmistopalvelut
  • Isännöinti
  • Digitointipalvelut

Seuraa meitä

  • Blogi
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
  • Lehdistö
  • Uutiskirje

Hyödyllisiä linkkejä

  • Avoimet työpaikat
  • Markkinointirekisteri
  • Trust Center
  • Eettinen toimintaohje
  • Vastuullisuusperiaatteet
  • Azets Irlanti
  • Azets Norja
  • Azets Romania
  • Azets Ruotsi
  • Azets Tanska
  • Azets UK
  • Azets.com
  • Blick Rothenberg

Yhteystiedot

Vaihde 010 756 40
Myynti 010 756 4500
Elielinaukio 5 B
00100 HELSINKI

Sähköpostimme ovat muotoa etunimi.sukunimi@azets.com
myynti@azets.com

  • Toimipisteiden yhteystiedot
  • Isännöinti Luotsi Oy yhteystiedot
Azets logotype
Copyright © 2023 Azets
Privacy statement