Avoimet työpaikat Azetsilla
Oletko kokenut ERP-projektien vetäjä, joka viihtyy asiakasrajapinnassa rakentaen aidosti toimivia, liiketoimintalähtöisiä ratkaisuja? Kaipaatko vaihtelevaa arkea monipuolisten asiakkuuksien ja asiantuntevan yhteisön parissa? Innostutko mahdollisuudesta liittyä osaksi yhden Suomen ja Pohjoismaiden johtavien MS Business Central –toimittajien kasvumatkaa? Jos nyökyttelet, voit olla etsimämme
(Senior) Project Manager – ERP
vahvistamaan projektipäällikkötiimiämme vastataksemme kasvaviin asiakastarpeisiimme. Tiimiläiset työskentelevät pääasiassa Helsingissä ja Tampereella, mutta monipaikkaisuuden ja sujuvan etätyön ansiosta toivotamme sinut tervetulleeksi minkä tahansa toimipisteemme työyhteisöön.
Projektipäällikkönä toimit avainroolissa yhden tai useamman MS Business Central- tai LS Central –toimitusprojektin vetäjänä Pohjoismaissa aina myynnin asiantuntijatuesta käyttöönottoihin ja jatkuviin palveluihin. Olet linkki eri sidosryhmien välillä ja viet ERP-toimituksia määrätietoisesti eteenpäin yhdessä asiakkaiden ja asiantuntijoidemme kanssa. Aika ajoin voit myös laittaa palvelupäällikön hatun päähäsi ja keskittyä asiakkuuksien vaalimiseen, kehittämiseen ja johtamiseen sekä ongelmatilanteiden selvittelyyn.
Projektityössä arki on nopeatempoista ja vaihtelevaa – joskus asiat etenevät jouhevasti ja joskus taas kohtaamme haasteita. Yhteistyöllä ja toisiamme tukemalla selviämme kuitenkin vaikeistakin tilanteista ammattitaidolla. Systemaattisella työskentelytavallamme pidämme katseen kokonaisuudessa mutta huolehdimme samalla tärkeistä yksityiskohdista.
Arkeesi kuuluu esimerkiksi
- projektiesi suunnittelusta ja hallinnasta vastaaminen (mm. budjetti, laajuus, resursointi, aikataulu ja raportointi) kollegojesi ja muiden tiimien tuella
- projektiesi ja asiakkuuksien kannattavuudesta huolehtiminen tarkalla tilanneseurannalla, ennusteilla ja ajantasaisella laskutuksella
- haastavien tilanteiden ratkaiseminen yhteistyössä asiakkaan kanssa samalla varmistaen, että löydämme parhaan mahdollisen ratkaisun
- ohjausryhmien kokousten ja muun asiakasyhteistyön johtaminen asiantuntevasti ja selkeästi viestien
- muutoksen- ja riskienhallintaprosessien hallitseminen tehokkaasti ja yhteisesti sovittujen toimintatapojen mukaisesti
- sujuva kommunikointi suomeksi ja englanniksi eri kansallisuuksia ja kulttuuritaustoja edustavien ERP-arkkitehtien, -konsulttien ja -kehittäjien kanssa.
Ketä etsimme?
Projektipäällikkömme tulevat erilaisista ammatillisista taustoista – kaikkia kuitenkin yhdistää hyvä tekninen ymmärrys ja käytännön kokemus ERP-toimitusprojektien hallinnasta ketterillä menetelmillä. Lisäksi meille on tärkeää löytää oikeanlainen persoona täydentämään tiimiämme. Sinulla on halua ja kykyä edistää yhteistyötä proaktiivisesti ja hyvässä hengessä sekä motivaatiota oppia uutta ja jakaa asiantuntijuuttasi. Otat vastuun omasta työstäsi ja huolehdit, että sovitut asiat saatetaan huolella loppuun saakka.
Tehtävässä onnistumisen edellytykset ovat
- vahva kokemus projektinhallinnasta asiakastoimitusprojekteissa – kokemus ja kiinnostus palvelupäällikön tehtäviin on myös eduksi
- kokemus ERP-ratkaisuista ja niihin liittyvistä liiketoimintaprosesseista, mieluiten MS Business Central- ja/tai LS Central -ympäristöissä
- Agile-, PMP-, IPMA-, PRINCE2- tai ITIL-sertifiointi katsotaan eduksi
- soveltuva koulutustausta esimerkiksi tietojenkäsittelystä, tekniikasta, kauppatieteistä tai liiketaloudesta
- proaktiivinen ja aikaansaava ote sekä asiakaspalveluhenkinen asenne
- sujuva suomen ja englannin kielen suullinen ja kirjallinen taito.
Miksi juuri meille?
Projektipäällikkönä Azetsilla saat suuren yrityksen parhaat puolet – vakauden, asiantuntijatyötä tukevat rakenteet ja monipuoliset sisäiset mahdollisuudet – samalla vaalien joustavuutta ja yhdessä tekemisen kulttuuria kuin pieni yritys. Omaksumme nopeasti moderneja teknologioita ja parhaita käytäntöjä, ja rohkaisemme jokaista ottamaan omistajuutta työstään, tuomaan esiin kehitysideoita ja vaikuttamaan omaan työhönsä.
Vahva IT-organisaatiomme ja monipuoliset asiantuntijapalvelumme tukevat pitkäjänteistä ja kokonaisvaltaista kumppanuutta asiakkaidemme kanssa. Asiakaslähtöisyys on meille keskeinen arvo, ja saamme työskennellä laajan ja tyytyväisen asiakaskunnan kanssa – tämä tarjoaa sinullekin monipuolisia ja kiinnostavia projekteja. Vastaamme projektityön ajoittaiseen hektisyyteen tarjoamalla sujuvat etätyömahdollisuudet sekä huomioimalla jokaisen työntekijän yksilöllisen elämäntilanteen.
Azets työnantajana
Azetsilla olet liiketoimintamme sydän – meillä jokaisen yksilöllinen panos ja näkemys on tärkeässä osassa yhteistä tarinaamme. Luotamme työntekijöidemme asiantuntijuuteen, ja meillä pääsee keskittymään ensiluokkaisen asiakaskokemuksen ja palvelun tuottamiseen. Kasvava kansainvälinen organisaatiomme nojaa vahvasti automaatiokehitykseen sekä tulevaisuuden työtapojen ja teknologioiden omaksumiseen. Työskentelemme alan parhailla työkaluilla – alan parhaiden kollegoiden tukemana. Monipuolisten tehtävien ja osaavan asiantuntijayhteisön tuen lisäksi edistämme kehittymistä kattavalla koulutustarjonnalla, työnkiertomahdollisuuksilla ja ison talon urapoluilla. Ihmisen kokoinen, joustava arki tukee henkilöstömme hyvinvointia ja arjen tasapainoa.
Kiinnostuitko?
Kuulemme mielellämme lisää sinusta! Hakeminen on helppoa ja nopeaa – täytä vain yhteystietosi sekä lisää CV:si, hakemuskirjeesi ja alustava palkkatoiveesi. Arvostamme yhdenvertaisuutta ja monimuotoisuutta työyhteisössä, joten odotamme innolla hakijoita eri taustoista.
Haethan tehtävää mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään sunnuntaina 8.6.2025. Aloitamme hakemuksien läpikäynnin jo hakuaikana, ja yleensä haastattelemme useamman hakijan. Jatkoon etenevät hakijat tekevät online-soveltuvuustestit, joiden tulokset käydään läpi toisessa haastattelussa HR:n, rekrytoivan esihenkilön ja yksikönvetäjän kanssa. Tehtävästä riippuen saatamme lisäksi soittaa suosittelijoille, tarkistaa luottotiedot ja järjestää tapaamisen tulevien tiimiläisten kanssa.
Jos jokin jäi askarruttamaan, tiiminvetäjä Sami Mäkelä antaa mielellään lisätietoja sähköpostitse (sami.makela@azets.com) tai puhelimitse (050 526 2934) ti 27.5. klo 15:30–16:30 välillä ja ke 4.6. klo 15–16 välillä.
Azets on talous-, palkka-, HR- ja neuvonantopalveluja sekä niitä tukevia teknologiaratkaisuja tarjoava kansainvälinen toimija, jolla on yli 9 000 työntekijää ja 190 toimipistettä kuudessa maassa. Olemassaolomme tarkoitus on parantaa työntekijöidemme, asiakkaidemme ja yhteiskuntamme työelämää – kestävästi ja vastuullisesti. Yli 100 000 asiakasta luottaa meihin liiketoimintansa tarpeissa, jotta he voivat keskittyä olennaiseen.
Seuraa Azetsia sosiaalisessa mediassa:
Oletko laskentatoimen ammattilainen, joka jakaa mielellään osaamistaan tiimin kesken? Otatko luontevasti vastuuta ja viet asioita eteenpäin proaktiivisella otteella? Kaipaatko monipuolista tehtävänkuvaa, jossa pääset paneutumaan asiakkuuksiisi kokonaisvaltaisesti? Jos vastasit kyllä, saatat olla etsimämme
Financial Controller
vahvistamaan suurten asiakkuuksien yksikköämme. Tiimiläiset ovat pääosin Helsingissä, Turussa ja Mikkelissä, mutta Azetsin monipaikkaisuuden ja sujuvan hybridityön ansiosta voit liittyä osaksi minkä tahansa toimipisteemme työyhteisöä.
Financial Controllerina vastaat asiakkuuksista kokonaisvaltaisesti ja edistät yhteistyötä proaktiivisella otteella. Varmistat laadukkaan palvelun ja raportoinnin asiakkaan aikataulujen mukaisesti sekä kehität aktiivisesti asiakkaan taloushallintoa ja raportointia. Teet tiivistä yhteistyötä asiakkuustiimisi ja raportoinnin työparin kanssa. Vahvalla substanssiosaamisella tuet asiakkuustiimiä niin päivittäisessä arjessa kuin talouden erityiskysymyksissä. Tiimisi lisäksi tukenasi on ison talon asiantuntijayhteisön osaaminen aina konserni- ja neuvonantoyksiköistä HR-asiantuntijoihin. Tehtävänkuvaa on mahdollista muokata tai laajentaa osaamisesi mukaan esimerkiksi konsernilaskennan tehtäviin.
Arkeesi kuuluu esimerkiksi
- nimetyistä asiakkuuksista kokonaisvaltainen vastaaminen ja niiden proaktiivinen edistäminen tiiviissä yhteistyössä asiakkuustiimin kanssa
- asiakkuustiimiläisten tukeminen päivittäistyöhön ja talouden erityiskysymyksiin liittyen sekä asiakkuuden arjen kehittäminen
- aktiivinen yhteistyö ja tapaamiset asiakkaiden kanssa
- asiakkaiden konsultointi taloushallinnon eri osa-alueilla
- kuukausi-, vuosi- ja ad hoc –raportointi yritysten ja konsernien johdolle, hallitukselle ja sidosryhmille asiakkaan raportointiaikataulujen mukaisesti
- tilinpäätösten laatiminen erillisyhtiöille ja konserneille
- verotukseen liittyvät tehtävät
- asiakkaiden taloushallinnon, raportoinnin, prosessien ja automaation kehittäminen.
Profiilisi
Sinulla on vahvaa osaamista ulkoisesta laskennasta, kirjanpidosta ja tilinpäätöksistä, ja viihdyt moniasiakasympäristön vaihtelevassa arjessa. Otat vastuun asiakkuuksistasi ja edistät yhteistyötä aktiivisesti ja konsultoivalla otteella. Viihdyt tiimityössä, ja erinomaiset viestintä- ja vuorovaikutustaitosi edistävät rakentavaa yhteistyötä. Hyvät priorisointi- ja organisointitaitosi auttavat luovimaan sujuvasti muuttuvissa tilanteissa.
Tehtävässä onnistumisen edellytykset ovat
- vähintään 4 vuoden kokemus monipuolisista kirjanpidon tehtävistä
- aiempi kokemus tilinpäätöksen itsenäisestä laatimisesta
- valmius tehdä monipuolisia tehtäviä ja tarvittaessa juoksevaa kirjanpitoa
- soveltuva korkeakoulututkinto, esimerkiksi liiketalouden tai kauppatieteiden parista
- erinomainen valmius hyödyntää uusia järjestelmiä ja teknologiaa – kokemus Business Centralin käytöstä eduksi
- valmius kantaa vastuuta ja edistää asiakkuuksia proaktiivisella otteella
- kyky ja halu työskennellä tiimissä ja tukea muita
- sujuva suomen ja hyvä englannin kielen taito.
Miksi juuri meille?
Näin tiimistä kerrotaan:
“Minulle tämän työn suola on sen monipuolisuus. Ydintehtävien kuten raportoinnin ja tilinpäätösten lisäksi pääsen paneutumaan asiakkuuteen hyvin laaja-alaisesti ja oppimaan uutta esimerkiksi järjestelmäsiirroissa. Tämä lisää kokonaisnäkyvyyttä asiakkuuden hoitoon. Omat asiakkaani edustavat myös aivan eri toimialoja, mikä lisää työn kiinnostavuutta.
Työni arjessa pidän erityisesti siitä, kuinka vapaasti voin rytmittää ja suunnitella työtäni, tietysti asiakkaiden aikataulujen raameissa. Vaikka raportointiaikaan voi monesti olla hektisempää, arki on hyvin joustavaa raportointien välissä. Erinomaiset etätyömahdollisuudet helpottavat myös arkea. Tiimissämme arvostan erityisesti sitä, kuinka matalalla kynnyksellä voimme kysyä ja pyytää apua. Vaikka olemme useammalla paikkakunnalla, säännöllinen yhteen kokoontuminen luo hyvää yhteishenkeä.”
Azets työnantajana
Azetsilla olet liiketoimintamme sydän – meillä jokaisen yksilöllinen panos ja näkemys on tärkeässä osassa yhteistä tarinaamme. Luotamme työntekijöidemme asiantuntijuuteen, ja meillä pääsee keskittymään ensiluokkaisen asiakaskokemuksen ja palvelun tuottamiseen. Kasvava kansainvälinen organisaatiomme nojaa vahvasti automaatiokehitykseen sekä tulevaisuuden työtapojen ja teknologioiden omaksumiseen. Työskentelemme alan parhailla työkaluilla – alan parhaiden kollegoiden tukemana. Monipuolisten tehtävien ja osaavan asiantuntijayhteisön tuen lisäksi edistämme kehittymistä kattavalla koulutustarjonnalla, työnkiertomahdollisuuksilla ja ison talon urapoluilla. Ihmisen kokoinen, joustava arki tukee henkilöstömme hyvinvointia ja arjen tasapainoa.
Kiinnostuitko?
Kuulemme mielellämme lisää sinusta! Hakeminen on helppoa ja nopeaa – täytä vain yhteystietosi sekä lisää CV:si, hakemuskirjeesi ja alustava palkkatoiveesi. Arvostamme yhdenvertaisuutta ja monimuotoisuutta työyhteisössä, joten odotamme innolla hakijoita eri taustoista.
Haethan tehtävää mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään sunnuntaina 8.6.2025. Aloitamme hakemuksien läpikäynnin ja ensimmäiset haastattelut jo hakuaikana. Jatkoon etenevät hakijat tekevät online-soveltuvuustestit, joiden tulokset käydään läpi toisessa haastattelussa HR:n ja tiiminvetäjän kanssa. Lisäksi soitamme valitun henkilön suosittelijoille ja tarkastamme luottotiedot.
Jos jokin jäi askarruttamaan, annamme mielellämme lisätietoja:
- Tiiminvetäjä Heidi Hämäläinen (heidi.hamalainen@azets.com), puhelimitse (+358504531284) tavoitettavissa ma 26.5. klo 12–13 ja ke 28.5. klo 10–11 (erityisesti Helsingin, Mikkelin ja muun Suomen hakijat)
- Tiiminvetäjä Mirka Lamba (mirka.lamba@azets.com), puhelimitse (+358407563790) tavoitettavissa ti 20.5. klo 12–13 ja ke 21.5. klo 9–10 (erityisesti Turun seudun hakijat)
Azets on talous-, palkka-, HR- ja neuvonantopalveluja sekä niitä tukevia teknologiaratkaisuja tarjoava kansainvälinen toimija, jolla on yli 9 000 työntekijää ja 190 toimipistettä kuudessa maassa. Olemassaolomme tarkoitus on parantaa työntekijöidemme, asiakkaidemme ja yhteiskuntamme työelämää – kestävästi ja vastuullisesti. Yli 100 000 asiakasta luottaa meihin liiketoimintansa tarpeissa, jotta he voivat keskittyä olennaiseen.
Haluatko tietää lisää työskentelystä Accounting -liiketoiminnassamme? Lue blogimme Azetsin CI-ryhmä kehittää parhaita työtapoja tai Töissä talouhallinnon ammattilaisena! Lisätietoa löytyy myös urasivuiltamme.
Seuraa Azetsia sosiaalisessa mediassa:
@Instagram, @Facebook, @LinkedIn
Jätä avoin hakemus meille niin olemme sinuun yhteydessä, mikäli sinulle sopiva tehtävä löytyy!
- azets.fi
- TalentLink