Avoimet työpaikat Azetsilla
Innostaako ostolaskuautomaatio? Kaipaisitko itsesi näköistä roolia vahvassa kasvussa olevan teknologiayksikkömme huikeiden ammattilaisten ympäröimänä? Olisitko halukas hyppäämään tiukasti ohjaimiin matkallasi P2P-asiantuntijaksi?
Tehtävä
Tehtävässäsi kartutat osaamistasi ja kokemustasi asiakasprojekteissa, joissa pääset rakentamaan erilaisia asiakkaan tarpeisiin istuvia ostolaskujen järjestelmäratkaisuja. Monipuolisessa konsultin työssäsi vastaat asiakkaiden palvelupyyntöihin, osallistut P2P-järjestelmän käyttöönotto- ja kehitysprojekteihin sekä toimit asiantuntijana järjestelmän määrityksissä ja asiakaskoulutuksissa. Rooli tarjoaa huimat kehittymismahdollisuudet sekä näköalaa eri toimialoille, laajaan kirjoon yrityksiä, moninaiseen järjestelmäkenttään sekä liiketoimintaprosesseihin.
Meillä pääset toimimaan viimeisimpien ostolaskuratkaisujen parissa kehittäen esimerkiksi tekoälyn ja ostolaskujen täsmäytyksen tarjoamaa automaatiota. Toimit osana rautaista asiantuntijatiimiä ja oman osaamisesi ja kiinnostuksesi mukaan konsulttiroolisi voidaan muotoilla joko teknisempään tai liiketoimintaprosessilähtöisempään suuntaan.
Tehtävässä odotamme
Etsimme kehityshaluista ja ratkaisukeskeistä osaajaa, jolla voisi olla jonkin verran aiempaa kokemusta joko ohjelmistokehityksestä, kirjanpidosta ja/tai roolista jonkin ostolaskujärjestelmän pääkäyttäjänä. Aikaisempi kokemus Basware Purchase-to-Pay:sta (P2P) on tehtävässä eduksi, mutta ei välttämätöntä. Vahvuutesi voi olla myös ymmärrys ja mielenkiinto taloushallinnon prosesseihin ja järjestelmiin sekä niiden automatisointiin ja kehitykseen. Yleinen ymmärrys taloushallinnon ja kirjanpidon prosesseista katsotaan myös eduksi.
Arvostamme erityisesti aktiivista ja oma-aloitteista työotetta sekä positiivista energiaa, jota jaat tiimin kanssa - meillä töissä saa olla hauskaa! Yhteistyö ja vuorovaikuttaminen, asiakastilanteissa esiintyminen sekä myynnillinen ote sujuvat sinulta luontevasti. Työsi hoituu ongelmitta niin suomen kuin englannin kielellä. Koulutustaustasi voi olla esimerkiksi alempi tai ylempi korkeakoulututkinto. Tärkeintä on kuitenkin kiinnostus järjestelmiä ja taloushallintoa kohtaan sekä halu oppia uutta.
Haluamme, että viihdyt meillä
Tulevassa tiimissäsi asuu kovin tyytyväistä porukkaa. Työ tarjoaa haastetta ja kasvun paikkoja, mutta samalla myös joustoa ja omaehtoisuutta. Keskustelut käydään avoimesti, jokaisen ääntä arvostetaan ja erilaiset näkemykset ovat aina tervetulleita. Työ on mielekästä, yhteinen suunta selkeä ja apuja saa aina. Parasta on se, että töitä saa tehdä äärimmäisen hyvässä seurassa ja yhdessä viihdytään niin töissä kuin usein myös vapaa-ajalla.
Azetsilla pääset kanssamme luomaan menestystarinaa kansainvälisessä ja kasvavassa organisaatiossa suuren yrityksen henkilöstöeduista nauttien. Helsingin toimitilamme sijaitsevat keskeisellä paikalla rautatieaseman välittömässä läheisyydessä erinomaisten kulkuyhteyksien varrella. Etätyöt sujuvat meillä luonnollisesti myös ongelmitta.
Kiinnostuitko?
Kuulostiko hyvältä ja löysitkö itsesi kuvauksesta? Haluamme ehdottomasti kuulla sinusta lisää! Lähetäthän hakemuksesi ja CV:si palkkatoiveineen 23.10.2023 mennessä - tai miksei jo tänään! Aloitamme hakemusten käsittelyn ja haastattelut jo hakuajan kuluessa.
Tehtävästä voit jutella tarkemmin Markus Kyheröisen kanssa. Markuksen tavoitat parhaiten 12.10 klo 14:30 – 16.00 tai 19.10. Klo 14:30 – 16.00 puh. +358 10 756 4115 & markus.kyheroinen@azets.com
Azets on talous-, palkka-, HR- ja neuvonantopalveluja sekä niitä tukevia teknologiaratkaisuja tarjoava yritys, joka palvelee asiakkaita henkilökohtaisesti niin digitaalisesti kuin paikallisesti. Yli 6 500 asiantuntijaamme auttavat asiakkaitamme keskittymään liiketoimintaansa ja saavuttamaan tavoitteensa.
Kurkkaa myös Pian ja Petrin blogikirjoitukset tai katso oheinen video, niin tiedät enemmän Azets Technology -liiketoiminnassa työskentelystä! Lisätietoa löytyy myös urasivuiltamme.
Seuraa Azetsia sosiaalisessa mediassa:
@Instagram, @Facebook, @LinkedIn, @Twitter
Kiinnostaako sinua työharjoittelumahdollisuus palkanlaskennan parissa? Oletko myös tarkka sekä huolellinen, ja vielä reippaalla asenteella varustettu tiimikaveri? Tässä voi olla tilaisuutesi, sillä haemme nyt opiskelijoita Helsingin, Raaseporin, Lappeenrannan ja Tampereen toimistoillemme.
Palkanlaskennan ja HR:n työharjoitteluun
Tehtäviisi kuuluvat asiakasyritystemme avustavat palkanlaskennan ja HR:n tehtävät. Tehtävä ei edellytä aikaisempaa työkokemusta, mutta tehtävässä pääset kuitenkin hyödyntämään mahdollisesti jo hankkimaasi järjestelmäosaamistasi, kokemusta palkanlaskennasta tai asiakaspalvelusta sekä englannin ja/tai ruotsin kielen taitoasi. Tehtävän vastuullisuus voi kasvaa osaamisesi karttuessa.
Henkilöstömme päivittäisessä tekemisessä korostuvat asiakaslähtöisyys, proaktiivisuus, täsmällisyys ja yhteistyötaidot - nämä piirteet omaavana sopisit porukkaan varmasti!
Työharjoittelijan tehtävässä toivomme sinulta:
- Aitoa kiinnostusta palkanlaskennan tehtäviin ja järjestelmiin
- Innostusta tarttua uusiin asioihin ja oppia uutta
- Tiimi- ja asiakaspalveluhenkisyyttä
- Tarkkaa ja huolellista työskentelyotetta
Tehtävät voivat sisältää:
- Asiakaspalvelua ja tikettien hallintaa
- Palkka-aineistojen tarkastelua ja järjestelyä
- Kela-hakemusten laatimista ja käsittelyä
- Palkkojen laskentaa ja palkkakirjanpitoa
- Palkkaraporttien laatimista ja tulorekisteriraportointia
- Taloudellisten tietojen tarkistamista ja täsmäyttämistä
- Tiimin yleisiä tukitehtäviä
Tarjoamme sinulle monipuolisen oppimismahdollisuuden kasvavassa ja kansainvälisessä yrityksessä asiantuntijoidemme opastuksella. Opit harjoittelun aikana perusteet palkanlaskennasta, työehtosopimuksista sekä työsuhteisiin liittyvistä käytännöistä. Sinut perehdytetään tehtävään, ja käyttöösi saat modernit työvälineet ja järjestelmät. Työkielemme on pääosin suomi ja tulevasta tiimistä riippuen voit hyödyntää myös englannin- tai ruotsinkielen taitoasi. Harjoittelu tehdään joko Helsingin, Raaseporin, Lappeenrannan tai Tampereen toimistollamme ja osan siitä voi tehdä etänä.
Työharjoittelu alkaa sopimuksen mukaan ja kestää 3-6 kuukautta. Harjoittelun jälkeen on mahdollista työllistyä Azetsille.
Lue blogista lisää harjoittelijoiden kokemuksista ja millaista on työskennellä kanssamme.
Lisätietoja tehtävästä: rekrytointi@azets.com
Jätäthän hakemuksesi mahdollisimman pian, sillä käynnistämme hakemusten käsittelyn ja haastattelut jo hakuaikana. Viimeinen hakupäivä on 31.10 ja mainitsethan hakemuksessasi, mille ajalle ja mille paikkakunnalle haet työharjoittelupaikkaa. Täytäthän hakemuksen mahdollisimman nopeasti, sillä aloitamme haastattelut ja teemme valinnat sopivien henkilöiden löydyttyä.
Azets on talous-, palkka-, HR- ja neuvonantopalveluja sekä niitä tukevia teknologiaratkaisuja tarjoava yritys, joka palvelee asiakkaita henkilökohtaisesti niin digitaalisesti kuin paikallisesti. Yli 7 500 asiantuntijaamme auttavat asiakkaitamme keskittymään liiketoimintaansa ja saavuttamaan tavoitteensa.
Haluatko tietää lisää työskentelystä Payroll & HR -liiketoiminnassamme? Lue blogista Tiinan tarina tai katso oheinen video! Lisätietoa löytyy myös urasivuiltamme.
Seuraa Azetsia sosiaalisessa mediassa:
@Instagram, @Facebook, @LinkedIn, @Twitter
Kiinnostaako sinua työharjoittelu taloushallinnon parissa? Tässä voi olla tilaisuutesi, sillä haemme nyt liiketalouden opiskelijoita
Taloushallinnon työharjoitteluun Helsinkiin, Ouluun, Mikkeliin, Jyväskylään, Lappeenrantaan ja Joensuuhun
Tehtäviisi kuuluvat asiakasyritystemme avustavat taloushallinnon tehtävät. Tehtävä ei edellytä aikaisempaa työkokemusta. Tehtävässä pääset kuitenkin hyödyntämään mahdollisesti jo hankkimaasi järjestelmäosaamista, kokemusta taloushallinnosta ja kielitaitoasi. Henkilöstömme päivittäisessä tekemisessä korostuvat asiakaslähtöisyys, proaktiivisuus, täsmällisyys ja yhteistyötaidot - nämä piirteet omaavana sopisit porukkaan varmasti!
Tehtävässä menestyäksesi tarvitset:
- Aitoa kiinnostusta taloushallinnon tehtäviin
- Innostusta tarttua uusiin asioihin ja oppia uutta
- Tiimi- ja asiakaspalveluhenkisyyttä
- Tarkkaa ja huolellista työskentelyotetta
Haluamme, että viihdyt meillä!
Tarjoamme sinulle monipuolisen oppimismahdollisuuden kasvavassa ja kansainvälisessä yrityksessä asiantuntijoidemme tuella ja opastuksella. Sinut perehdytetään tehtävään ja käyttöösi saat modernit työvälineet ja järjestelmät.
Työkielemme on pääosin suomi ja tulevasta tiimistä riippuen voit hyödyntää myös englannin- tai ruotsinkielen taitoasi. Harjoittelu tehdään joko Helsingin, Oulun, Mikkelin, Jyväskylän, Lappeenrannan tai Joensuuun toimistollamme. Useimmissa tehtävissä osittainen etätyöskentely on mahdollista ja siitä sovitaan tiimikohtaisesti.
Kiinnostuitko?
Työharjoittelu alkaa sopimuksen mukaan joulukuun tienoilla 2023 ja kestää 3-6 kuukautta. Harjoittelun jälkeen on mahdollista työllistyä Azetsille.
Lue blogista lisää harjoittelijoiden kokemuksista ja millaista on työskennellä kanssamme.
Lisätietoja tehtävästä saat rekryointi@azets.com
Lähetäthän hakemuksesi viimeistään 31.10. ja mainitsethan hakemuksessasi, mille ajalle ja mille paikkakunnalle haet työharjoittelupaikkaa. Täytäthän hakemuksen mahdollisimman nopeasti, sillä aloitamme haastattelut ja teemme valinnat sopivien henkilöiden löydyttyä.
Azets on talous-, palkka-, HR- ja neuvonantopalveluja sekä niitä tukevia teknologiaratkaisuja tarjoava yritys, joka palvelee asiakkaita henkilökohtaisesti niin digitaalisesti kuin paikallisesti. Yli 7 500 asiantuntijaamme auttavat asiakkaitamme keskittymään liiketoimintaansa ja saavuttamaan tavoitteensa.
Haluatko tietää lisää työskentelystä Accounting -liiketoiminnassamme? Lue blogimme Töissä talouhallinnon ammattilaisena tai Automaatiosta taloushallinnossa! Lisätietoa löytyy myös urasivuiltamme.
Seuraa Azetsia sosiaalisessa mediassa:
@Instagram, @Facebook, @LinkedIn, @Twitter
Kiinnostaisiko sinua rakentaa kansainvälisen teknologiapainotteisen asiantuntijatalomme erinomaista asiakaskokemusta integraatiotiimin vetäjänä?
Etsimme nyt Helsingin kasvavaan teknologiatiimiimme
Tiimin vetäjää integraatiotiimiin
Me Azetsilla tarjoamme ja kehitämme palkka- ja taloushallinnon ratkaisuja asiakkaidemme arjen helpottamiseksi. Oma järjestelmäintegraatiotiimimme suunnittelee ja toteuttaa integraatio- ja automaatioratkaisuja niin asiakasprojekteihin kuin omiin tarpeisiimme.
Tiimin tehtävänä on edistää digitalisaatiota ja sujuvaa tietojenkäsittelyä nopeasti kehittyvässä ympäristössä.
Kasvun myötä etsimme nyt tiimin vetäjää ja lead developeria työskentelemään asiakasprojekteissa. Monipuolisessa tehtävässäsi sinulla on mahdollisuus toimia avainroolissa määrittelemässä ja toteuttamassa ratkaisuja asiakasprojektien tarpeisiin, sekä edistää kehittäjätiimin matkaa kohti entistä parempaa automaatioastetta. Tuet tiimiläisten onnistumista, luot rakenteita, kehität työskentelytapoja, poistat esteitä ja näytät suuntaa.
Käytettävissäsi on oman tiimin ja koko automaatioyksikön kollegoiden tuen lisäksi asiantuntijoiden verkosto muissa maissa ja osaavat palkka- ja taloushallinnon ohjelmistojen tekniset konsultit.
Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen ja monipuolisen tehtävän, jossa pääset nopeasti kartuttamaan ja hyödyntämään kokemustasi, sillä vaihtuvat mielenkiintoiset projektit eri teknologioiden parissa seuraavat toisiaan. Olet osa kansainvälistä ja kasvavaa organisaatiota, jossa yhdistyvät suuren yrityksen osaajaverkosto ja kattavat henkilöstöedut sekä pienen yrityksen joustavuus. Kehittäjämme ja asiantuntijamme arvostavat sitä, että tiimiläisten näkemyksiä halutaan kuulla ja omaan työhön voi vaikuttaa. Jaamme tietoa ja onnistumisia avoimesti myös yli tiimirajojen.
Jos sinulta löytyy seuraavia ominaisuuksia uskomme, että tulet menestymään:
- Halua ja kykyä ihmislähtöiseen tiimin johtamiseen ja vastuun kantamiseen
- Ymmärrystä ja kokemusta ketterästä ohjelmistokehityksestä, erityisesti osaamista integraatioista ja rajapinnoista
- Positiivista ja yhteistyöhakuista asennetta asiakastarpeiden toteuttamisessa
- Kokonaisuuksien hallintaa ja priorisointikykyä
- Erinomaiset vuorovaikutustaidot ja tahtoa toimia lähellä asiakasta
- Vakuuttavaa ja sujuvaa kommunikointia suomen ja englannin kielellä
Sinulla voi olla ohjelmoinnin/tietojenkäsittelyn koulutus tai muu soveltuva yliopisto- tai amk-tutkinto. Talous- ja palkkahallinnon järjestelmien tuntemuksesta on hyötyä.
Kaikki aikaisempi ohjelmointikokemus on hyödyksi, mutta erityisesti painotamme hyvää python-osaamista, kokemusta erilaisten rajapintojen (rest, xml, json, API,...) kanssa työskentelystä, tietokantaosaamista ja näihin liittyvän tietoturvan ymmärrystä.
Modernit toimitilamme sijaitsevat Helsingin Elielinaukiolla erinomaisten liikenneyhteyksien varrella. Kyseeseen voi tulla työskentely myös toiselta paikkakunnalta käsin. Myös etätyöt sujuvat meillä luonnollisesti ongelmitta.
Lisätietoja tehtävästä antaa Business Line Leader Juha Huotari (040 829 6629) tai juha.huotari@azets.com. Jätäthän hakemuksesi mahdollisimman pian - mutta viimeistään 10.10. Toimithan nopeasti, sillä täytämme paikan heti, kun sopiva henkilö löytyy!
Azets on teknologiavetoinen osaamiseen erikoistunut talous-, palkka-, HR- ja neuvonantopalveluja sekä niitä tukevia teknologiaratkaisuja tarjoava yritys, joka palvelee asiakkaita henkilökohtaisesti niin digitaalisesti kuin paikallisesti. Yhdistämme datan, teknologian ja asiantuntemuksemme kokonaisuudeksi, joka tuottaa arvoa asiakkaillemme. Yli 7 500 asiantuntijaamme auttavat asiakkaitamme keskittymään liiketoimintaansa ja saavuttamaan tavoitteensa.
Seuraa Azetsia sosiaalisessa mediassa:
@Instagram, @Facebook, @LinkedIn, @Twitter
Tehtävä
Haluaisitko olla osa laajaa taloushallinnon asiantuntijoiden joukkoa? Kiinnostaako sinua kansainvälinen työskentely-ympäristö, jossa voit kehittää omaa osaamistasi?
Haemme nyt Azetsin omaan talousyksikköön
Financial Controlleria
Tehtävässä hoidat Azets-yhtiöiden kirjanpitoa, kuukausiraportointia sekä tilinpäätökseen ja arvonlisä- ja tuloverotukseen liittyviä tehtäviä yhdessä muun taloustiimin kanssa. Pääset osallistumaan myös taloushallinnon prosessiemme kehittämiseen.
Tehtävässä menestymiseen tarvitaan
- Aiempaa kokemusta kirjanpidosta, kuukausiraportoinnista, tilinpäätösten laatimisesta sekä verotuksesta
- Sujuvat tekniset taidot kirjanpito-ohjelman ja excelin käytössä
- Hyvää kielitaitoa suomeksi ja englanniksi
- IFRS tuntemus on eduksi
- Halua oppia uutta, kehittää toimintaa ja hyödyntää automaatiota työssään
Haluamme, että viihdyt meillä!
Tehtävä tarjoaa hienon mahdollisuuden työskennellä näköalapaikalla Azetsin toimintaan. Lähimmät työkaverisi ovat kollegat taloustiimissä, mutta saat mahdollisuuden tehdä työtä myös muiden Azets-maiden taloustiimien kanssa. Taloushallinnon palvelut asiakkaillemme ovat keskeinen osa liiketoimintaamme, joten Azetsilla sinulla on mahdollisuus verkottua ja jakaa osaamista myös asiakkaille työtä tekevien taloushallinnon asiantuntijoiden kanssa.
Meillä saat mukavien työkaverien ja esihenkilön tuen, hyvin joustavat etätyömahdollisuudet sekä perehdytyksen tehtäviin.
Tarjoamme henkilöstöetuina mm. lounasedun, liikunta/kulttuuri/hyvinvointiedun, taukojumpat, laajan työterveyshuollon, kattavat tietopalvelut, sähköisen oppimisalustan, mahdollisuuden tuettuun KLT-tutkinnon suorittamiseen sekä työvälineet etätyöpisteeseen.
Kiinnostuitko?
Lisätietoja tehtävästä antaa Financial Director Jarkko Suokas, puh. 040 7474 711. Tavoitat hänet parhaiten ma 2.10. klo 10-11 ja pe 6.10. klo 9-10.
Hakuaika on 9 10. saakka. Voit lähettää hakemuksen ja CV:n palkkatoiveineen oheisesta linkistä.
Azets on talous-, palkka-, HR- ja neuvonantopalveluja sekä niitä tukevia teknologiaratkaisuja tarjoava yritys, joka palvelee asiakkaita henkilökohtaisesti niin digitaalisesti kuin paikallisesti. Yli 7 500 asiantuntijaamme auttavat asiakkaitamme keskittymään liiketoimintaansa ja saavuttamaan tavoitteensa.
Haluatko tietää lisää työskentelystä Azetsilla? Tutustu blogimme Töissä talouhallinnon ammattilaisena tai Automaatiosta taloushallinnossa! Lisätietoa löytyy myös urasivuiltamme.
Seuraa Azetsia sosiaalisessa mediassa:
Haluatko työskennellä asiakasrajapinnassa ja ratkoa taloushallinnon erityiskysymyksiä? Innostutko automaation tuomista mahdollisuuksista? Tässä voi olla tilaisuutesi, sillä meillä on haussa suurten ja keskisuurten asiakkaiden talousosastopalveluihin
Junior Controller
vastaamaan asiakkaillemme tuotettavista taloushallinnon palveluista. Tehtävässä vastaat, että asiakkaan raportointi on oikein ja ajallaan sekä kaikki asiakkaan tarpeet tulevat huomioiduiksi. Junior Controllerina saat laajan tehtävänkuvan ja pääset ratkomaan monipuolisesti eri asiakkuuksissa nousevia talouden erityiskysymyksiä itsenäisesti ja yhdessä kokeneen Financial Controllerin kanssa. Pääset myös kehittymään ja oppimaan konsernilaskennan tehtävissä. Tämä rooli tarjoaa mahdollisuuden kehittyä käytännön tehtävien kautta Financial Controlleriksi.
Vastaat sinulle nimetyistä työtehtävistä, mutta oppimaan pääset myös tiimikavereidesi tukemana. Työtä tehdään tiiviissä yhteistyössä kollegoiden ja asiakkaiden yhteyshenkilöiden kanssa. Yhteistyötä asiakkaidemme kanssa voidaan kuvailla syväksi kumppanuudeksi, jossa on yhdessä tekemisen meininki.
Tehtäväsi
- kuukausiraportointi yhtiön johdolle, hallitukselle ja sidosryhmille
- tilinpäätösten ja veroilmoitusten laadinta
- osallistuminen taloushallinnon asiantuntijatehtäviin
- aktiivinen yhteistyö asiakkaiden kanssa ja asiakaspalaverit
- automaation hyödyntäminen asiakkuuksissasi
- verotukseen liittyvissä tehtävissä avustaminen
- konsernilaskennan tehtävissä avustaminen
- kassavirtaennusteet
- sisäisen laskennan raportointitehtävät
- päivittäiset taloushallinnon tehtävät
Etsimme avoinna olevaan tehtävään henkilöä, jolla on soveltuvan koulutustaustan lisäksi muutaman vuoden ajalta kokemusta monipuolisista kirjanpitotehtävistä, itsenäisestä tilinpäätöksen laadinnasta sekä sujuva suomen ja englannin kielen taito. Tehtävässä menestyminen edellyttää vahvaa kirjanpidon osaamista, tahtoa kehittyä asiantuntijana sekä taitoa kohdata ja ratkaista haastavimpiakin tilanteita. Toivomme, että olet valmis tekemään monipuolisia tehtäviä. Me tarjoamme ison yhtiön edut ja etenemismahdollisuudet.
Työntekijämme antavat kiitosta tiimityöskentelystä ja siitä, että meillä pääsee tekemään työtä alan parhaita ratkaisuja hyödyntäen. Työntekijöidemme päivittäisessä tekemisessä korostuvat jatkuva kehittäminen, asiakaslähtöisyys, proaktiivisuus, täsmällisyys ja yhteistyötaidot. Tehtävänkuvaa voidaan muokata valittavan henkilön kokemuksen ja toiveiden mukaan. Työtä voi tehdä niin miltä tahansa toimistoltamme käsin kuin myös täysin etänä mistä päin Suomea tahansa.
Työpaikkasi
Joukkueemme on sekoitus nuorta innokkuutta ja vahvaa kokemusta. Olemme järjestelmäorientoituneita ja meillä on jatkuvan kehittämisen moodi. Meillä pääset kokemaan aitoa tiimityöskentelyä - työtä tehdään yhdessä asiakastiimin kanssa. Töitä kierrätetään jonkun verran ja kaveria ei jätetä tiukoissakaan tilanteissa. Jaamme yhteisen tavoitteen tehdä töitä asiakkaidemme eteen ja teemme työtä aitona joukkueena. Työntekijämme viihtyvät hyvin yhdessä ja moni on saanut ystäviä työkavereiden joukosta.
Kiinnostuitko?
Kerro meille osaamisestasi ja kokemuksestasi. Jätäthän hakemuksesi mahdollisimman pian, sillä aloitamme hakemusten käsittelyn ja haastattelut jo hakuaikana. Lisätietoja tehtävästä antaa Juha Ylistö, puhelin 0400 513399. Viimeinen hakupäivä on 2.10.2023.
Azets on talous-, palkka-, HR- ja neuvonantopalveluja sekä niitä tukevia teknologiaratkaisuja tarjoava yritys, joka palvelee asiakkaita henkilökohtaisesti niin digitaalisesti kuin paikallisesti. Yli 6 500 asiantuntijaamme auttavat asiakkaitamme keskittymään liiketoimintaansa ja saavuttamaan tavoitteensa.
Haluatko tietää lisää työskentelystä Accounting -liiketoiminnassamme? Lue Katin blogiteksti automaatiosta taloushallinnossa! Lisätietoa löytyy myös urasivuiltamme.
Seuraa Azetsia sosiaalisessa mediassa:
@Instagram, @Facebook, @LinkedIn, @Twitter
Oletko asiakas- ja esihenkilötyöstä innostuva taloushallinnon ammattilainen, jolla on monipuolisen talousosaamisen lisäksi halu sparrata henkilöstöämme loistamaan? Etsimme kahta kannustavaa ja toiminnan kehittämiseen positiivisella otteella tarttuvaa
Taloushallinnon tiiminvetäjää Tampereelle ja Turkuun
Tiiminvetäjänä työskentelet tiimisi kanssa alan parhaita käytäntöjä hyödyntäen, tukien ja sparraten tiimiläisiä päivittäisessä asiakastyössä ja ratkoen moninaisia taloushallinnon kysymyksiä. Ratkaisuhakuisuutesi ja vuorovaikutustaitosi kantavat erinomaiseen asiakaspalveluun, ihmisten kohtaamiseen ja ongelmanratkaisuun tilanteessa kuin tilanteessa.
Haluamme, että viihdyt meillä
Ammattitaitoasi pääset jakamaan ja jalostamaan niin oman tiimisi kuuden huippuosaajan kesken kuin esihenkilökollegoittesi kanssa ohjausryhmässä ja paikan päällä Tampereella tai Turussa. Pääset myös seuraamaan aitiopaikalta automaation tuomien mahdollisuuksien käyttöönottoa. Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen ja monipuolisen tehtävän lisäksi mahdollisuuden kehittyä ja luoda menestystarinaa kansainvälisessä ja kasvavassa organisaatiossa suuren yrityksen henkilöstöeduista nauttien. Meillä saat mm. lounasedun, liikunta/kulttuuri/hyvinvointiedun, taukojumpat, laajan työterveyshuollon, kattavat tietopalvelut, sähköisen oppimisalustan sekä työvälineet myös etätyökonttorillesi käyttöösi. Tuemme sinua kattavasti myös KLT-tutkinnon suorittamisessa. Voit tehdä töitä niin Tampereen tai Turun toimistoltamme kuin isolta osin myös etänä kotoa käsin.
Terveiset työkavereiltasi
Tulevat työkaverisi lupaavat, että pääset loistamaan omilla vahvuuksillasi, jakamaan osaamistasi ja oppimaan uutta kollegoilta. Teemme töitä itsenäisesti yhdessä. Pääset haastamaan itseäsi monipuolisissa tehtävissä ja seinän tullessa vastaan lähdemme tiiminä yhdessä kaatamaan seinää tai rakentamaan tikkaita. Johdettavanasi on Tampereella 5 hengen porukka tai Turussa 6 hengen porukka, ammattitaitoisia ja asiakasorientoituneita tiimiläisiä. Meillä on pitkiä asiakassuhteita, meille asiakkaat ovat todella tärkeitä ja haluamme pitää heistä hyvää huolta, olemme ylpeitä asiakaspalvelumme laadusta. Olemme auttavaisia ja yhdessä tekeminen on meille tärkeää, huumori kuuluu osaksi työkulttuuriamme. Talomme noin 400 talouden osaajasta löytyy aina laadukas ja asiantunteva apu!
Toiveitamme sinulle
Toivomme, että ulkoinen laskenta on sinulle ennestään tuttu ja edelleen kiehtova maailma. Myös kirjanpidon järjestelmäosaamisesta on hyötyä. Aiemmasta esihenkilö- ja johtamiskokemuksesta on tässä tehtävässä epäilemättä etua, mutta onnistumisen ratkaisee lopulta positiivinen asenne, toimeen tarttuva ote ja innostus ihmisten kanssa työskentelyyn. Motivoidut meidän ja asiakkaan prosessien kehittämisestä yhdessä tiimin kanssa joka päivä vielä paremmaksi. Etua on, mikäli repustasi löytyy monipuolista liiketoiminta- ja asiakasosaamista ja odotamme, että sinulla on kaupallinen koulutus. Kommunikoit erinomaisella suomenkielellä, muu kielitaito plussaa sekin.
Toivomme, että sinusta löytyy juuri itsesi näköinen, aito yhdistelmä
- Esihenkilöä tai esihenkilöksi haluavaa, joka palaa halusta auttaa kollegoita onnistumaan ja kehittymään
- taloushallinnon osaajaa, joka taittaa kirjanpidon ja tilinpäätökset
- organisaattoria, jolla useammatkin langat pysyvät hyvässä järjestyksessä
- asiakasosaajaa, joka inspiroituu etsimään asiakkaan liiketoimintaa parhaiten tukevia ratkaisuja ja ylittämään asiakkaan odotukset
- sparraajaa ja kehittäjää, joka auttaa tiimiläisiä onnistumaan työssään
- innokasta oppijaa, joka ottaa asioista selvää ja omaksuu asiantuntijatyön, automaation ja tietojärjestelmien logiikat
Kiinnostuitko?
Kuulemme mielellämme lisää sinusta ja osaamisestasi! Haethan tehtävään pikimmiten, mutta viimeistään 6.10.2023. Aloitamme hakemusten käsittelyn ja haastattelut jo hakuaikana, joten lähetäthän hakemuksesi mahdollisimman pian, niin pääsemme juttusille. Lisätietoa tehtävästä antaa Reija Härkönen, puhelin 050 337 2162.
Azets on talous-, palkka-, HR- ja neuvonantopalveluja sekä niitä tukevia teknologiaratkaisuja tarjoava yritys, joka palvelee asiakkaita henkilökohtaisesti niin digitaalisesti kuin paikallisesti. Yli 7 500 asiantuntijaamme auttavat asiakkaitamme keskittymään liiketoimintaansa ja saavuttamaan tavoitteensa.
Haluatko tietää lisää työskentelystä Accounting -liiketoiminnassamme? Lue blogimme Töissä talouhallinnon ammattilaisena tai Automaatiosta taloushallinnossa! Lisätietoa löytyy myös urasivuiltamme.
Seuraa Azetsia sosiaalisessa mediassa:
@Instagram, @Facebook, @LinkedIn, @Twitter
Jätä avoin hakemus meille niin olemme sinuun yhteydessä, mikäli sinulle sopiva tehtävä löytyy!
- azets.fi
- TalentLink