Sympa HR on joustava ja ketterä HR-järjestelmä
Sympa HR on joustava ja moderni kokonaisvaltainen HR-järjestelmä, jossa yhdistyy HRM, HRD sekä rekrytointi. Sympa HR-järjestelmä toimii pilvipalveluna SaaS periaatteella ja sen käyttöönotto on vaivatonta. Azetsin asiantuntijat ovat suunnitelleet asiakkaillemme ketterän standardiratkaisun, jossa järjestelmän saa käyttöön parhaiden toimivien käytänteiden mukaisesti. Tarvittaessa rakennamme Sympa HR-järjestelmän yrityksesi tarpeiden mukaisesti.
Sympa on helposti muokattavissa
Huolehdimme pääkäyttäjäkoulutuksesta, jonka jälkeen järjestelmää voi helposti itse muokata haluamallaan tavalla. Sympa HR-järjestelmän avulla raportointi on helppoa ja oikeiden henkilöiden saatavilla. Kun yrityksesi kasvaa tai kansainvälistyy, järjestelmä skaalautuu muutoksen mukana. Sympa HR-järjestelmä toimii HR:n, esimiesten ja johdon tukena päivittäisten HR-rutiinien hoitamisessa myös mobiilisti. Integraatiotiimimme varmistaa tietojen sujuvan siirtymisen HR-järjestelmän ja muiden järjestelmien välillä.
Asiakkaamme kertoo
Asuntosäätiö päätyi valinnassaan Sympa HR-järjestelmään, koska se vaikutti yritykselle ja sen kokoluokkaan sopivalta. Tärkeää oli, että järjestelmää on mahdollista itse räätälöidä ja sen pystyy suunnittelemaan omiin tarpeisiinsa sopivaksi. Järjestelmää pääsee muokkaamaan helposti myös käyttöönoton jälkeen ja monesti järjestelmän arkikäytössä huomaakin uusia tarpeita. Sympa vakuutti myös selkeydellään ja helppokäyttöisyydellään. Lisäksi kotimaisuus oli Asuntosäätiölle merkittävä tekijä.
Asuntosäätiö halusi Sympan käyttöönoton Azetsilta, koska Azets on luotettava ja ammattitaitoinen HR-kumppani. Azetsilta löytyy asiantuntijoita, joilla on teknisen osaamisen lisäksi vahva kokemus HR:stä ja kyky ymmärtää yrityksen tarpeita. Yhdessä kävimme läpi esimerkiksi, miten perehdytysprosessiamme voitaisiin kehittää, kertoo Asuntosäätiön henkilöstöpäällikkö Minna Saarni. Lue koko referenssitarina.
Sympa HR-järjestelmä pähkinänkuoressa
- Ketterä ja kokonaisvaltainen HR-järjestelmä
- Rekrytointi
- Työsuhde- ja henkilötietojen ylläpito sekä palkkatietojen ja luontoisetujen hallinta
- Historiatietojen saatavuus
- Työsuhteen aikaisten dokumenttien tulostus ja tallennus (mm. työsopimukset ja -todistukset sekä projekteihin tarvittavat CV:t)
- Lomien ja poissaolojen hallinta
- Kehityskeskusteluiden seuranta ja dokumentointi sekä tavoitteiden asettaminen
- Koulutustarjonnan sekä pätevyyksien ja sertifikaattien hallinnointi
- Osaamiskategorioiden, osaamisprofiilien ja osaamisten ylläpito sekä tehtävänkuvat
- Työhyvinvoinnin johtaminen (mm. varhaisen välittämisen malli ja työtyytyväisyyskyselyt)
- Automaattiset muistutukset työsuhteen elinkaaren tärkeistä päivämääristä
- Sähköiset hyväksynnät
- Raportointi

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä.
Myynti palvelee sinua numerossa 010 756 4500 ja sähköpostitse osoitteessa myynti@azets.com.