Toimivia ratkaisuja organisaatioiden arkipäivään

Tämän päivän tehokas henkilöstöhallinnon kokonaisratkaisu sisältää sekä palkanlaskennan että HR-palvelut. Palveluidemme avulla tehostat ja selkiytät yrityksesi henkilöstöhallinnon prosesseja ja parannat henkilöstön työtyytyväisyyttä. Palkanlaskentapalvelut ovat meidän ydinosaamistamme. Vapauta aikaasi omassa liiketoiminnassasi vaadittavaan ydinosaamiseen ja ulkoista palkkahallinto meidän vastuullemme.

Palkanlaskennan ulkoistaminen sopii kaikille – toimialasta ja kokoluokasta riippumatta

Lataa veloitukseton opas onnistuneeseen palkanlaskennan ja HR-toimintojen ulkoistamiseen.

Lataa opas

Luomme ketterät toimintamallit 

Moderni palkkapalvelu perustuu toimiviin sähköisiin prosesseihin ja itsepalveluratkaisuihin. Osana ulkoistusprojektia luomme kanssanne ketterät prosessit ja toimintamallit, jotka helpottavat esimiesten ja henkilöstön arkipäivää sekä varmistavat osaltaan palkanlaskennan oikeellisuuden. Lue tarkemmin, miten palkkapalvelujen onnistunut ulkoistus käynnistetään.

Palkkapalvelujen käynnistys 

Huolehdimme palvelusta

Tarjoamme kokonaisvaltaista palkkapalvelua, joka kattaa kaikki palkanlaskentaprosessin vaiheet palkkatapahtumien käsittelystä maksatukseen, raportointiin ja sähköiseen arkistointiin asti. Neuvontapalvelumme kattavat palkka- ja työsuhdeasioiden neuvonnan henkilöstölle, esimiehille ja asiakkaan yhteyshenkilöille. Tutustu tarkemmin palkkapalvelumme sisältöön.

Palkkapalvelujen sisältö

Varmistamme palkanlaskennan lakisääteiset velvoitteet

Palkkapalveluistanne vastaavat asiakastiimit, jotka ovat tottuneet hoitamaan palkanlaskentaan liittyvät prosessit ammattitaidolla ja tehokkaasti. Palkanlaskennan lisäksi tiimi tarjoaa palveluja ja tukea myös muissa työsuhteisiin liittyvissä operatiivisissa ja hallinnollisissa tehtävissä. Palkanlaskijoillamme on vahva ja asiantunteva työsuhteisiin liittyvä osaaminen ja lisätukea tarjoavat taustatiimissä työskentelevät työsuhdejuristimme. Palkanlaskentaan liittyvät lait, ohjeet ja velvoitteet muuttuvat jatkuvasti. Seuraamme puolestanne muutoksia ja varmistamme, että palvelut tuotetaan ajantasaisten määräysten mukaisesti olipa sitten kyse verottajan ohjeistuksesta tai vuosilomalain määräyksistä.

Mitattua laatua palkanlaskentaan

Mitattua laatua

Palkkapalveluiden tuottamisessa keskeistä on palveluiden laadun lisäksi myös asiakaskokemus. Mittaamme palkkapalveluiden laatua ja toimintaamme arvioidaan vuosittain ISAE 3402 Type 2 –raportin vaatimusten mukaisesti.

Yhteistyömallimme varmistaa tiiviin ja kehittämispainotteisen yhteistyön kanssanne ja asiakastyytyväisyyttä mittaamme jatkuvasti myös NPS-asiakastyytyväisyyskyselyiden kautta.

Palkanlaskentaohjelmat - henkilöstöprosesseja tukevat digitaaliset työkalut

Palkkapalvelut tuotamme asiakkaan toimialaan ja kokoluokkaan parhaiten sopivalla palkkajärjestelmällä. Palvelutuotantomme pohjalla käytämme Personec W-, Mepco-, Netvisor- ja L7 –järjestelmiä. Sen lisäksi meiltä löytyvät tarvittavat työkalut niin rekrytoinnin, strategisen ja operatiivisen HR:n, työajanhallinnan ja resursoinnin kuin matkustuksenhallinnankin tarpeisiin. Ja kaikki tietysti halutessasi pilvestä, unohtamatta mobiiliratkaisuja. Lue lisää HRIT-palveluista ja HR-järjestelmistä.

Ulla Nikkanen

Ota yhteyttä, kerromme lisää:

Ulla Nikkanen
Johtaja, HR-ja palkanlaskentapalvelut
ulla.nikkanen@azets.com, puh. 010 756 4424

Ota yhteyttä myyntiin

Lähettämällä lomakkeen hyväksyt, että Azets voi olla sinuun yhteydessä.