Helppo työntekijälle
Työvuorojen aikataulutus on välttämätöntä useimmille nykyaikaisille organisaatioille. Työntekijöille on tärkeää, että työvuorot löytyvät helposti ja tehdyt tunnit on helppo kirjata matkapuhelimen kautta.
Azetsin ratkaisussa kaikki tiedot ovat käytettävissä työntekijöillesi mobiilisovelluksessa. Sovelluksen kautta he voivat vaihtaa vuoroja, hyväksyä uusia vuoroja ja pyytää vapaata aikaa poissaoloihin.
Helppo organisaatiolle
Kaikki palkkaa ja työaikaa koskevat säännökset on lisätty suoraan sovellukseen. Mikäli työvuorot ovat ristiriidassa voimassa olevien lakien kanssa, tulee asiasta ilmoitus. Työntekijät saavat taatusti oikean lisäkorvauksen tekemästään työstä.
Voit vapaasti päättää, mitä menetelmää työntekijät käyttävät työtuntien kirjaamiseen. Ratkaisu valmistelee digitaalisen tuntiperusteisen palkka-aineiston.
Helppo johdolle
Azetsin ratkaisu helpottaa pitkän aikavälin henkilöstön suunnittelua, järjestää tuurauksia sairausloman ajalle, kokoaa lomalistat ja tilastot kerääntyneestä lomasta. Raportit, jotka ovat käytettävissä milloin tahansa, tarjoavat hyödyllistä tietoa nykyisen henkilöstön kustannuksista ja ylitöinä tehdyistä tunneista.
Näin säästät aikaa ja työntekijät saavat helposti tarvitsemansa tiedot.


Kumppanimme
Quinyx on johtava mobile-first pilvipohjaisten ratkaisujen toimittaja työvuorosuunnitteluun, työaikaraportointiin, viestintään ja raportointiin.
Helppo toteuttaa
Kokeneet konsulttimme työskentelevät yhdessä kanssanne, jotta ratkaisu voidaan organisoida tarpeitasi vastaavalla tavalla. Riippumatta siitä, onko kyseessä 5 tai 500 työntekijän ryhmä, ratkaisumme helpottaa työvuorosuunnitteluanne.
Kiinnostuitko? Ota yhteyttä.
Myynti puh. 010 756 4500. Sähköpostiosoitteemme ovat muotoa etunimi.sukunimi@azets.com.