Helsingin yliopiston kiinteistöpalvelut

Referenssitarina
 

Helsingin yliopiston kiinteistöpalveluille ketterät palkka- ja HR –palvelut 

Helsingin yliopisto kilpailutti kesällä 2017 ulkoistetut palkkapalvelut sekä HR-järjestelmähankinnan 1.1.2018 aloittavalle Helsingin yliopiston kiinteistöpalvelut Oy:lle. Haussa oli kumppani, joka pystyy ulkoistettujen palkkapalveluiden lisäksi tarjoamaan tarvittaessa myös muita HR-palveluita sekä luomaan uudelle yhtiölle ketterät, sujuvat ja sähköiset HR-prosessit yhteistyössä asiakkaan kanssa.

Projekti Azetsin kanssa starttasi lokakuussa 2017 prosessien ja toimintamallien määrittelyllä ja jatkui tiivistahtisena vuoden loppuun, jolloin uuden yhtiön esimiehet ja henkilöstö koulutettiin HR-käytäntöihin sekä Mepco HRM Webin itsepalvelutoiminnallisuuksien käyttöön. Ulkoistetut palkkapalvelut käynnistettiin tammikuussa 2018.

”Olemme todella tyytyväisiä yhteistyöhön Azetsin kanssa. Käyttöönottoprojekti sujui laadukkaasti ja aikataulussa uuden yhtiön perustamiseen liittyvistä kiireistämme huolimatta. Azetsin asiantuntemuksen ja vinkkien avulla saimme luotua prosessit, jotka helpottavat arkipäiväämme”, kertoo henkilöstöpäällikkö Sari Hänninen Helsingin yliopiston kiinteistöpalveluista.

”Olemme iloisia, että Helsingin yliopiston kiinteistöpalvelut valitsi meidät kumppanikseen osaamisemme ja kattavan palvelutarjontamme perusteella. Tuemme mielellämme asiakkaitamme prosessien ja palveluiden muotoilemisessa siten, että ne tukevat parhaalla mahdollisella tavalla asiakasyritystemme liiketoimintaa”, toteaa Azetsin liiketoimintajohtaja Ulla Nikkanen.

Lisätietoja antavat:

Ulla Nikkanen, Liiketoimintajohtaja, Azets, ulla.nikkanen@azets.com, +358 40 522 9091

Sari Hänninen, Henkilöstöpäällikkö, Helsingin yliopiston kiinteistöpalvelut Oy, sari.hanninen@helsinki.fi, +358 40 869 6008.

Tietoa Helsingin yliopiston kiinteistöpalvelut Oy:stä

Helsingin yliopiston kiinteistöpalvelut Oy on Helsingin yliopiston 100 % omistama inhouse-yhtiö, joka vastaa yliopistokonsernin omistuksessa ja yliopiston käytössä olevien kiinteistöjen ja toimitilojen palveluista. Toimitiloja on noin 600 000 m2 yli 300 rakennuksessa. Yhtiön palvelut jakaantuvat neljään palvelualueeseen: ylläpitopalvelut, siivouspalvelut, käyttäjäpalvelut ja rakennuttamispalvelut, joissa työskentelee yhteensä noin 300 henkilöä. 

 Kiinnostuitko? Ota yhteyttä.

Ota yhteyttä

Myynnin puh. 010 756 4500

Sähköpostiosoitteemme ovat muotoa etunimi.sukunimi@azets.com

Haluatko kuulla lisää palveluistamme? Täytä lomake ja olemme sinuun yhteydessä.

Kyllä. Haluan saada Azetsilta uutiskirjeen, tietoa palveluista, kutsuja tapahtumiin ja webinaareihin.

Hyväksyn tietosuojakäytännöt. Voin milloin tahansa muokata tilauksiani tai perua viestit.