top banner image
 
 
 

HR-järjestelmän hankinta – miten se prosessi nyt menikään?

Kutsu webinaariin tiistaina 31.8.2021 klo 10:00-10:45

 
Päivä 31.08.21
Aika 10.00 - 10.45
Hinta Maksuton
Paikka Online

Webinaarissa asiantuntijamme käyvät vaihe vaiheelta läpi koko HR-järjestelmän hankintaprosessin – alkukartoituksesta aina käyttöönottoon saakka. Saat konkreettiset vinkit siitä, mitä kannattaa ottaa huomioon, jotta saatte käyttöönne teidän tarpeisiinne sopivan HR-järjestelmän.

Syitä HR-järjestelmän vaihtoon voivat esimerkiksi olla:

  • Yrityksellä ei ole yhdessä paikassa henkilöstön tietoja (excelit ym. hajautettu tietojen tallennus)
  • Isommasta yrityksestä irtaantuva yritys, joka tarvitsee omat järjestelmät
  • Vanhan HR-järjestelmän elinkaari on päättymässä
  • Nykyinen HR-järjestelmä ei vastaa tämän päivän tarpeita

Tervetuloa kuuntelemaan asiantuntijoidemme parhaat käytännön vinkit!

Webinaarissa äänessä

Photo of Marianne Haippo

Marianne Haippo

Team Leader, HR and Payroll
Marianne toimii Azetsilla HR-palvelutiimin vetäjänä ja tekee myös itse asiakastyötä mm. projektipäällikkönä HR- ja työajanseurantajärjestelmiin liittyvissä projekteissa.
Photo of    Saila Laine

Saila Laine

Sales Manager, HR and Payroll
Saila etsii työssään yhdessä kollegoittensa kanssa parhaita ratkaisuja asiakkaille niin palkanlaskennan kuin henkilöstöhallinnonkin saralla.
Photo of Carola Rautio

Carola Rautio

Team Leader, HRMS Consultant
Carola työskentelee tiiminvetäjänä 8 henkilön kasvavalle tiimille, joka toteuttaa HR- ja palkkajärjestelmien käyttöönottoja ja kehitystöitä.

Ilmoittaudu webinaariin

Kyllä. Haluan saada Azetsilta uutiskirjeen, tietoa palveluista, kutsuja tapahtumiin ja webinaareihin.

Hyväksyn tietosuojakäytännöt. Voin milloin tahansa muokata tilauksiani tai perua viestit.