Palkanlaskennan asiantuntijat työnsä ääressä
 
 
 

Webinaari keskiviikkona 12.10.2022 klo 10:00-10:30

Yrityksen palkanlaskenta haltuun

 

 
Päivä 12.10.22
Aika 10.00 - 10.30
Hinta Maksuton
Paikka Online
Palkanlaskenta on yksi yrityksen ydinprosesseja. Kun se sujuu, kuten pitääkin, ei sitä juuri huomaa. Sen sijaan ongelmat palkanlaskennassa kulminoituvat nopeasti monenlaisiksi haasteiksi.
 
Tässä webinaarissa käymme läpi pk-yrityksen näkökulmasta palkanlaskennan keskeiset asiat. 
 
Mitä pk-yrityksessä tulee huomioida palkanmaksuun liittyen? Miten yrityksessä varmistetaan, että palkanlaskennan prosessi sujuu jouhevasti ja kaikki tarpeellinen, vaikkapa työnantajamaksut, tulee hoidettua oikein ja ajallaan? Tutuksi tulevat myös keskeiset termit, kuten:  
  • lakisääteinen työaikakirjanpito
  • lomapalkkavaraus
  • sosiaalikulujaksotukset
Tervetuloa mukaan webinaariin!
 
Lähetämme webinaarin tallenteen kaikille ilmoittautuneille. Kannattaa siis ilmoittautua, vaikka et pääsisi kyseisenä ajankohtana mukaan.
 

Webinaarin asiantuntijat

Tiina Makkonen

Service Manager, Azets
Tiina vastaa palkanlaskentapalveluiden hinnoittelusta Azetsilla. Tiinalla on yli 20 vuoden kokemus palkanlaskennan asiantuntija-, esimies- ja johtotehtävistä.

Kaisa Ahonen

Team Leader Payroll & HR, Azets
Kaisa toimii Azetsilla palkanlaskentapalveluiden tiimiesihenkilönä. Kaisalla on kokemusta palkanlaskennan parista lähes 20 vuotta mm. käyttöönotoista ja prosessien kehittämisestä.

Ilmoittaudu webinaariin tästä

Kyllä. Haluan saada Azetsilta uutiskirjeen, tietoa palveluista, kutsuja tapahtumiin ja webinaareihin.

Hyväksyn tietosuojakäytännöt. Voin milloin tahansa muokata tilauksiani tai perua viestit.