Ajantasaisesta kirjanpidosta budjetointiin ja ennustamiseen – näin hallitset liiketoimintaasi -webinaari
 
 
 

Ajantasaisesta kirjanpidosta budjetointiin ja ennustamiseen – näin hallitset liiketoimintaasi

Webinaari tiistaina 28.2.2023 klo 10:00-10:45
 
 
 
Päivä 28.02.23
Aika 10.00 - 10.45
Hinta Maksuton
Paikka Online
 
Kyky ennakoida ja toimia suunnitelmallisesti ovat menestyvän yritystoiminnan kulmakiviä ja ennustaminen on tärkeä osa yrityksen johtamista sekä päätöksentekoa riippumatta yrityksen koosta, toiminnan luonteesta tai elinkaaren vaiheesta.
 
Ennusteisiin ei onneksi tarvita kristallipalloa, vaan ennakointi onnistuu ajan tasalla olevien talouslukujen avulla: laadukas kirjanpidon toteumatieto madaltaa ikävien yllätysten riskiä, ja se antaa hyvän pohjan toiminnan etupainotteiselle suunnittelulle ja riskien arvioinnille.
 
Mitä kannattaa tehdä ja mihin kannattaa kiinnittää huomioita, jotta pystyt hallitsemaan, ennakoimaan sekä suunnittelemaan yrityksesi taloutta ja liiketoimintaa paremmin? Avaamme webinaarissamme tätä muun muassa seuraavien kysymysten avulla:
  • miksi yrityksen kannattaa tehdä ja seurata kirjanpitoa ajantasaisesti
  • mitä laadukas kirjanpidon toteumatieto tarkoittaa
  • miksi yrityksen kannattaa budjetoida ja ennustaa
  • mitä budjetti ja budjetointi tarkoittavat
  • miten aloitan ja teen budjetin ja millä syklillä kannattaa budjetoida
  • mitä ennustaminen tarkoittaa - milloin ja miten ennusteita tehdään
  • mitä ovat kassabudjetti, maksuvalmiusbudjetti ja kassavirtaennuste?
Tämä webinaari on suunnattu sinulle, joka haluat hallita ajantasaisesti liiketoimintaasi ja varautua ja suunnitella tulevaisuutta taloudellisen tiedon avulla.
 
 

Webinaarissa äänessä

Jimena Tapper

Financial Advisor, Azets
Jimena toimii taloushallinnon asiantuntijana Azetsin Advisory-yksikössä auttaen asiakkaita kehittämään talouden prosesseja sekä ratkomaan liiketoiminnan ongelmia talouden näkökulmasta. Hänellä on yli 10 vuoden monipuolinen kokemus taloushallinnosta ja siihen liittyvistä prosesseista sekä lainsäädännöstä.

Selja Partanen

Financial Advisor, Azets
Seljalla on yli 20 vuoden monipuolinen kokemus erilaisista talousjohdon ja taloushallinnon tehtävistä. Erityisesti kokemusta on kertynyt budjetoinnista, ennustamisesta ja johdon raportoinnista, joiden kehittäminen on lähellä Seljan sydäntä.

Ilmoittaudu webinaariin tästä

Kyllä. Haluan saada Azetsilta uutiskirjeen, tietoa palveluista, kutsuja tapahtumiin ja webinaareihin.

Hyväksyn tietosuojakäytännöt. Voin milloin tahansa muokata tilauksiani tai perua viestit.