Azets logo
  • Palvelut
    • Talous

    • Tilitoimisto
    • Taloushallinto
    • Kirjanpito
    • Konsernilaskenta
    • Laskutus ja myyntireskontra
    • Ostoreskontra
    • Kansainväliset palvelut
    • HR ja rekrytointi

    • HR-palvelut
    • Rekrytointipalvelut
    • Muutosturvapalvelut
    • Palkat

    • Palkanlaskenta
    • Nordic Payroll
    • Advisory

    • Interim-palvelut
    • Johtamisen kehittäminen
    • Talousjohdon palvelut
    • Lakipalvelut
    • Verokonsultointi
    • Vastuullisuuspalvelut
  • Ohjelmistot
    • Taloushallinto

    • Netvisor - taloushallinto
    • Fennoa - taloushallinto
    • Basware AP Automation - ostolaskut
    • Azets Navita - budjetointi ja ennustaminen
    • Azets Discover Talous – BI
    • Palkanlaskenta, HR ja työaika

    • Mepco HRM - palkat ja HR
    • Netvisor - palkat
    • Linkity - työajanhallinta
    • Quinyx - työaika ja työvuorot
    • Azets Employee - työaika ja HR
    • Sympa - HR
    • Azets Discover HR - BI
    • Toiminnanohjaus/ERP

    • Microsoft Dynamics 365 Business Central ERP -ratkaisu
    • LS Central – Kaupan alan ERP-ratkaisu
    • LS Central for Hotels | Hotellivarausjärjestelmä
    • LS Express | Kassajärjestelmä vähittäiskaupalle
    • YAVEON ProBatch - Prosessiteollisuuden ERP-ratkaisu
    • Muut järjestelmät

    • Azets Expense - matkalaskut
    • Visma M2 - matkalaskut
    • Azets Cozone - asiakasportaali
  • Meistä
    • Yritys

    • Asiakkaitamme
    • Tutustu Azetsiin
    • Azets Suomessa
    • Yritysvastuu
    • Yritysostot
    • Ajankohtaista

    • Tapahtumat ja webinaarit
    • Uutiskirje
    • Blogi
    • Lehdistötiedotteet
    • Materiaalit

    • Oppaat ja raportit
    • Webinaari- ja videotallenteet
    • Azets-yritysbarometri
  • Työpaikat
    • Töihin Azetsille

    • Azetsin avoimet työpaikat
    • Rekrytointikäytännöt, kun haet Azetsille
    • Töissä Azetsilla

    • Azets työpaikkana
    • Töissä taloushallinnossa
    • Töissä palkanlaskennassa
    • Töissä HR-ammattilaisena
    • Töissä johdon konsultoinnissa
    • Töissä teknologiapalveluissa
    • Opiskelijoille
    • Töihin asiakkaallemme

    • Asiakkaidemme avoimet työpaikat
  • Yhteystiedot
    • Yhteystiedot

    • Vaihde puh. 010 756 40
    • Helsingin toimipiste
    • Kaikki toimipisteet
    • Myynti

    • Myynti puh. 010 756 4500
    • Myynnin sähköposti myynti@azets.com
    • Yritys

    • Azets Insight Oy
Kirjaudu
FI
  • FI
  • EN
  • SV
Kaikki avoimet työpaikat

Financial Controller

Tehtävänimike
Financial Controller
Sijainti
Helsinki
Koko Suomi
Turku
Mikkeli
Liiketoiminta-alue
Accounting
ID
FI00577
Hae paikkaa

Oletko laskentatoimen ammattilainen, joka jakaa mielellään osaamistaan tiimin kesken? Otatko luontevasti vastuuta ja viet asioita eteenpäin proaktiivisella otteella? Kaipaatko monipuolista tehtävänkuvaa, jossa pääset paneutumaan asiakkuuksiisi kokonaisvaltaisesti? Jos vastasit kyllä, saatat olla etsimämme

Financial Controller

vahvistamaan suurten asiakkuuksien yksikköämme. Tiimiläiset ovat pääosin Helsingissä, Turussa ja Mikkelissä, mutta Azetsin monipaikkaisuuden ja sujuvan hybridityön ansiosta voit liittyä osaksi minkä tahansa toimipisteemme työyhteisöä.

Financial Controllerina vastaat asiakkuuksista kokonaisvaltaisesti ja edistät yhteistyötä proaktiivisella otteella. Varmistat laadukkaan palvelun ja raportoinnin asiakkaan aikataulujen mukaisesti sekä kehität aktiivisesti asiakkaan taloushallintoa ja raportointia. Teet tiivistä yhteistyötä asiakkuustiimisi ja raportoinnin työparin kanssa. Vahvalla substanssiosaamisella tuet asiakkuustiimiä niin päivittäisessä arjessa kuin talouden erityiskysymyksissä. Tiimisi lisäksi tukenasi on ison talon asiantuntijayhteisön osaaminen aina konserni- ja neuvonantoyksiköistä HR-asiantuntijoihin. Tehtävänkuvaa on mahdollista muokata tai laajentaa osaamisesi mukaan esimerkiksi konsernilaskennan tehtäviin.

Arkeesi kuuluu esimerkiksi

  • nimetyistä asiakkuuksista kokonaisvaltainen vastaaminen ja niiden proaktiivinen edistäminen tiiviissä yhteistyössä asiakkuustiimin kanssa
  • asiakkuustiimiläisten tukeminen päivittäistyöhön ja talouden erityiskysymyksiin liittyen sekä asiakkuuden arjen kehittäminen
  • aktiivinen yhteistyö ja tapaamiset asiakkaiden kanssa
  • asiakkaiden konsultointi taloushallinnon eri osa-alueilla
  • kuukausi-, vuosi- ja ad hoc –raportointi yritysten ja konsernien johdolle, hallitukselle ja sidosryhmille asiakkaan raportointiaikataulujen mukaisesti
  • tilinpäätösten laatiminen erillisyhtiöille ja konserneille
  • verotukseen liittyvät tehtävät
  • asiakkaiden taloushallinnon, raportoinnin, prosessien ja automaation kehittäminen.

Profiilisi

Sinulla on vahvaa osaamista ulkoisesta laskennasta, kirjanpidosta ja tilinpäätöksistä, ja viihdyt moniasiakasympäristön vaihtelevassa arjessa. Otat vastuun asiakkuuksistasi ja edistät yhteistyötä aktiivisesti ja konsultoivalla otteella. Viihdyt tiimityössä, ja erinomaiset viestintä- ja vuorovaikutustaitosi edistävät rakentavaa yhteistyötä. Hyvät priorisointi- ja organisointitaitosi auttavat luovimaan sujuvasti muuttuvissa tilanteissa.

Tehtävässä onnistumisen edellytykset ovat

  • vähintään 4 vuoden kokemus monipuolisista kirjanpidon tehtävistä
  • aiempi kokemus tilinpäätöksen itsenäisestä laatimisesta
  • valmius tehdä monipuolisia tehtäviä ja tarvittaessa juoksevaa kirjanpitoa
  • soveltuva korkeakoulututkinto, esimerkiksi liiketalouden tai kauppatieteiden parista
  • erinomainen valmius hyödyntää uusia järjestelmiä ja teknologiaa – kokemus Business Centralin käytöstä eduksi
  • valmius kantaa vastuuta ja edistää asiakkuuksia proaktiivisella otteella
  • kyky ja halu työskennellä tiimissä ja tukea muita
  • sujuva suomen ja hyvä englannin kielen taito.

Miksi juuri meille?

Näin tiimistä kerrotaan:

“Minulle tämän työn suola on sen monipuolisuus. Ydintehtävien kuten raportoinnin ja tilinpäätösten lisäksi pääsen paneutumaan asiakkuuteen hyvin laaja-alaisesti ja oppimaan uutta esimerkiksi järjestelmäsiirroissa. Tämä lisää kokonaisnäkyvyyttä asiakkuuden hoitoon. Omat asiakkaani edustavat myös aivan eri toimialoja, mikä lisää työn kiinnostavuutta.

Työni arjessa pidän erityisesti siitä, kuinka vapaasti voin rytmittää ja suunnitella työtäni, tietysti asiakkaiden aikataulujen raameissa. Vaikka raportointiaikaan voi monesti olla hektisempää, arki on hyvin joustavaa raportointien välissä. Erinomaiset etätyömahdollisuudet helpottavat myös arkea. Tiimissämme arvostan erityisesti sitä, kuinka matalalla kynnyksellä voimme kysyä ja pyytää apua. Vaikka olemme useammalla paikkakunnalla, säännöllinen yhteen kokoontuminen luo hyvää yhteishenkeä.”

Azets työnantajana

Azetsilla olet liiketoimintamme sydän – meillä jokaisen yksilöllinen panos ja näkemys on tärkeässä osassa yhteistä tarinaamme. Luotamme työntekijöidemme asiantuntijuuteen, ja meillä pääsee keskittymään ensiluokkaisen asiakaskokemuksen ja palvelun tuottamiseen. Kasvava kansainvälinen organisaatiomme nojaa vahvasti automaatiokehitykseen sekä tulevaisuuden työtapojen ja teknologioiden omaksumiseen. Työskentelemme alan parhailla työkaluilla – alan parhaiden kollegoiden tukemana. Monipuolisten tehtävien ja osaavan asiantuntijayhteisön tuen lisäksi edistämme kehittymistä kattavalla koulutustarjonnalla, työnkiertomahdollisuuksilla ja ison talon urapoluilla. Ihmisen kokoinen, joustava arki tukee henkilöstömme hyvinvointia ja arjen tasapainoa.

Kiinnostuitko?

Kuulemme mielellämme lisää sinusta! Hakeminen on helppoa ja nopeaa – täytä vain yhteystietosi sekä lisää CV:si, hakemuskirjeesi ja alustava palkkatoiveesi. Arvostamme yhdenvertaisuutta ja monimuotoisuutta työyhteisössä, joten odotamme innolla hakijoita eri taustoista.

Haethan tehtävää mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään sunnuntaina 8.6.2025. Aloitamme hakemuksien läpikäynnin ja ensimmäiset haastattelut jo hakuaikana. Jatkoon etenevät hakijat tekevät online-soveltuvuustestit, joiden tulokset käydään läpi toisessa haastattelussa HR:n ja tiiminvetäjän kanssa. Lisäksi soitamme valitun henkilön suosittelijoille ja tarkastamme luottotiedot.

Jos jokin jäi askarruttamaan, annamme mielellämme lisätietoja:

  • Tiiminvetäjä Heidi Hämäläinen (heidi.hamalainen@azets.com), puhelimitse (+358504531284) tavoitettavissa ma 26.5. klo 12–13 ja ke 28.5. klo 10–11 (erityisesti Helsingin, Mikkelin ja muun Suomen hakijat)
  • Tiiminvetäjä Mirka Lamba (mirka.lamba@azets.com), puhelimitse (+358407563790) tavoitettavissa ti 20.5. klo 12–13 ja ke 21.5. klo 9–10 (erityisesti Turun seudun hakijat)

Azets on talous-, palkka-, HR- ja neuvonantopalveluja sekä niitä tukevia teknologiaratkaisuja tarjoava kansainvälinen toimija, jolla on yli 9 000 työntekijää ja 190 toimipistettä kuudessa maassa. Olemassaolomme tarkoitus on parantaa työntekijöidemme, asiakkaidemme ja yhteiskuntamme työelämää – kestävästi ja vastuullisesti. Yli 100 000 asiakasta luottaa meihin liiketoimintansa tarpeissa, jotta he voivat keskittyä olennaiseen.

Haluatko tietää lisää työskentelystä Accounting -liiketoiminnassamme? Lue blogimme Azetsin CI-ryhmä kehittää parhaita työtapoja tai Töissä talouhallinnon ammattilaisena! Lisätietoa löytyy myös urasivuiltamme.

Seuraa Azetsia sosiaalisessa mediassa:

@Instagram, @Facebook, @LinkedIn

Hae paikkaa
  • azets.fi
  • TalentLink
  • advertpage

Palveluita

  • Taloushallinto
  • Tilitoimistot
  • Henkilöstöhallinto, HR
  • Palkanlaskenta
  • Johtaminen
  • Ohjelmistopalvelut
  • Digitointipalvelut

Seuraa meitä

  • Blogi
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
  • Lehdistö
  • Uutiskirje

Hyödyllisiä linkkejä

  • Avoimet työpaikat
  • Markkinointirekisteri
  • Trust Center
  • Eettinen toimintaohje
  • Vastuullisuusperiaatteet
  • Azets-yritysbarometri
  • Azets Irlanti
  • Azets Norja
  • Azets Romania
  • Azets Ruotsi
  • Azets Tanska
  • Azets UK
  • Azets.com
  • Blick Rothenberg

Yhteystiedot

Vaihde 010 756 40
Myynti 010 756 4500
Elielinaukio 5 B
00100 HELSINKI

Sähköpostimme ovat muotoa etunimi.sukunimi@azets.com
myynti@azets.com

  • Toimipisteiden yhteystiedot
Azets logotype
Copyright © 2025 Azets
Privacy statement