Avoimet työpaikat Azetsilla
Onko sinulla jo kokemusta taloushallinnon tai kirjanpidon avustavista tehtävistä, ja olisit nyt valmis ottamaan seuraavan askeleen urallasi? Haluaisitko työskennellä kansainvälisessä ympäristössä vaihtelevan tehtäväkentän parissa?
Jos vastasit kyllä, jatkathan lukemista, sillä saatat olla etsimämme
Junior Controller
vahvistamaan Azetsin Europe Group Finance -tiimiä!
Etsimämme henkilö tulee kolmihenkisen tiimin neljänneksi jäseneksi, ja saa työparikseen toisen Junior Controllerin. Eurooppa-alueeseen kuuluvat Suomi, Ruotsi, Norja, Tanska, Viro ja Romania. Lisäksi tiimi tekee hyvin läheistä yhteistyötä Azets UK:n kanssa. Kyseessä on siis aidosti hyvin kansainvälinen rooli!
Työpöydällesi kuuluu mm. konsernin kassanhallinta, kassavirtaraportointi ja -ennusteet sekä budjetointi. Lisäksi rooliisi kuuluu Azetsin johdolle, hallitukselle ja muille sidosryhmille kuukausiraportoinnissa avustaminen sekä muita taloushallinnon päivittäisiä tehtäviä ja ad hoc -pyyntöjä.
Etsimämme Junior Controllerin työskentelyote on analyyttinen ja tarkka, ja hän työskentelee mielellään tiiviisti eri sidosryhmien kanssa. Kansainvälisen työskentelyn vuoksi rooli voi vaatia joustavuutta työaikojen suhteen. Vastavuoroisesti haluamme myös yrityksen puolesta tarjota joustavuutta sinun suuntaasi. Tehtävässä onnistumista tukee sopiva korkeakoulututkinto, kuten KTM tai liiketalouden tradenomi, tai loppuvaiheen opinnot sekä parin vuoden kokemus taloushallinnon avustavista tehtävistä. Innostus oppia, vahva kiinnostus sisäistä laskentatoimea ja konsernilaskentaa kohtaan sekä halu työskennellä kansainvälisessä ympäristössä auttavat myös jo pitkälle!
Tehtäväsi
- Konsernin ja emoyhtiön kassanhallinta, kassavirtaraportointi ja -ennusteet sekä budjetointi
- Yhtiön johdolle, hallitukselle ja sidosryhmille kuukausiraportoinnissa avustaminen
- Sisäisen laskennan raportointitehtävät
- Muut taloushallinnon päivittäistehtävät
Toivomme sinulta
- Korkeakoulututkintoa tai loppuvaiheen opintoja soveltuvalta koulutusalalta, kuten kauppatieteiden tai liiketalouden parista
- 1–3 vuoden kokemusta taloushallinnon tai kirjanpidon avustavista tehtävistä
- Ajoittain joustavuutta työajan suhteen työn kansainvälisen luonteen vuoksi
- Mielenkiintoa sisäistä laskentatoimea ja konsernilaskentaa kohtaan sekä intoa oppia monipuolisen tehtävänkentän eri haasteista
- Tarkkaa ja analyyttistä työotetta sekä erinomaisia yhteistyötaitoja
- Sujuvaa suullista ja kirjallista suomen ja englannin kielen taitoa; ruotsin kielen osaaminen on tehtävässä eduksi
Haluamme, että viihdyt meillä!
Nykyisen Junior Controllerin ja tulevan työparisi mukaan tehtävässä kiinnostavinta on tiivis kansainvälinen yhteistyö Azetsin eri maiden kanssa sekä tehtävät, joissa pääsee oppimaan hyvin paljon mm. raportoinnista ja kassavirtasuunnittelusta sekä syventämään konsernilaskentatoimen kokonaiskuvan ymmärrystä. Läheinen yhteistyö kokeneiden asiantuntijoiden kanssa tukee takuulla ammatillista kasvuasi ja kehittymistäsi. Azetsilla luotamme ammattilaistemme asiantuntijuuteen, joten saat tehtävien sujuessa vapautta työskennellä itsellesi sopivalla tavalla. Työtä voit tehdä Helsingistä käsin tai vaihtoehtoisesti myös muualta Suomesta, sillä etätyöt sujuvat meillä luonnollisesti ongelmitta.
Kiinnostuitko?
Hienoa! Kerro meille osaamisestasi ja kokemuksestasi. Jätäthän hakemuksesi mahdollisimman pian, sillä aloitamme hakemusten käsittelyn ja haastattelut jo hakuaikana. Viimeinen hakupäivä on keskiviikko 13.11.2024. Mikäli jokin asia jäi askarruttamaan, Anton Sjöholm (anton.sjoholm@azets.com, +358107564311) antaa mielellään lisätietoja. Puhelimitse Antonin saa parhaiten kiinni arkipäivisin klo 9–12 välillä.
Azets on talous-, palkka-, HR- ja neuvonantopalveluja sekä niitä tukevia teknologiaratkaisuja tarjoava yritys, joka palvelee asiakkaita henkilökohtaisesti niin digitaalisesti kuin paikallisesti. Yli 8 000 asiantuntijaamme auttavat asiakkaitamme keskittymään liiketoimintaansa ja saavuttamaan tavoitteensa.
Haluatko tietää lisää Azetsilla työskentelystä? Lisätietoa löytyy urasivuiltamme.
Seuraa Azetsia sosiaalisessa mediassa:
@Instagram, @Facebook, @LinkedIn, @X
Etsimme innovatiivista ja tuloshakuista liiketoiminnan kehityspäällikköä Business Development Manager –rooliin kehittämään ostolaskujen kierrätysohjelmiston (P2P) liiketoimintaa pohjoismaisella tasolla. Suomen pääkonttorimme sijaitsee Helsingin päärautatieaseman välittömässä läheisyydessä, mutta työskentely myös muilta paikkakunniltamme, kuten Tampereelta käsin, onnistuu. Luonnollisesti myös etätyö sujuu meillä ongelmitta.
Etsimämme henkilö suunnittelee ja rakentaa kasvavaa liiketoimintaa aktiivisella otteella, konseptoi tarjoamaa ja toimitusprosessia, osallistuu myyntiin ja presalesiin sekä auttaa myyjiä onnistumaan. Tehtävän keskiössä ovat myös jatkuva kehitys, yhteistyö ja innovointi tiimin ja Azetsin muiden yksiköiden kanssa.
Tehtävässä onnistumisen edellytyksenä on vähintään 5 vuoden kokemus IT:n tai taloushallinnon ulkoistuspalveluiden toimialalla. Ideaalitapauksessa valittavalla henkilöllä olisi kokemusta strategisesta suunnittelusta, toimittaja- ja asiakassuhteiden johtamisesta, projektien hallinnasta ja liiketoimintaprosessien optimoinnista. Sopiva tausta on esimerkiksi liiketoiminnan vetämisestä tai myynnistä, mutta myös kokemus asiantuntija- tai asiakkuudenjohdon rooleista voi luoda hyvän pohjan onnistumiselle, yhdistettynä todelliseen paloon kehittää liiketoimintaa.
Keskeisimmät vastuualueet tehtävässä ovat
- Baswaren ostolaskujen kierrätysohjelman (P2P) liiketoiminnan kehittäminen pohjoismaisella tasolla
- Tarjoaman tuotteistaminen ja ratkaisuiden kehittäminen
- Toimittaja- ja kumppaniyhteistyön johtaminen
- Myyntiin, presalesiin ja markkinointiin osallistuminen oman liiketoiminta-alueen osalta
- Päätöksenteko faktapohjaisesti, liiketoimintatavoitteiden saavuttaminen varmistaen
- Tiivis yhteistyö ja uusien liiketoimintamahdollisuuksien innovointi Azetsin muiden liiketoimintayksiköiden kanssa
Tehtävässä menestyminen edellyttää
- Kaupallista tai teknistä koulutustaustaa
- Vahvaa halua ja kyvykkyyttä johtaa liiketoimintaa erinomaisiin tuloksiin
- Kykyä ja halua työskennellä liiketoimintatavoitteiden, taloushallinnon tunnuslukujen ja päätöksenteon parissa
- Myynnillistä ja asiakaslähtöistä otetta sekä kykyä rakentaa kumppanuuksia
- Innovatiivista, tuloshakuista ja eteenpäin katsovaa asennetta
- Halua työskennellä kansainvälisessä yrityksessä sekä kykyä viestiä ja esiintyä sujuvasti suomeksi ja englanniksi
- Kokemus ostolaskujen kierrättämisohjelmistojen parissa työskentelystä on tehtävässä selkeä etu
Tämä tehtävä tarjoaa kunnianhimoiselle ammattilaiselle ainutlaatuisen mahdollisuuden yhdistää suuren organisaation vakaus ja kehittyvän liiketoiminnan todellinen vaikutusmahdollisuus, jossa voit jättää oman kädenjälkesi. Azetsin kansainvälinen ja kasvava toimintaympäristö, joka nojaa moderniin teknologiakehitykseen, tarjoaa asiantuntijalle innostavan ja dynaamisen työskentely-ympäristön. Lisäksi pääset osaksi tiivistä ammattiyhteisöä, jossa yksiköiden ja tiimien välillä tehdään aktiivista yhteistyötä ja jaetaan osaamista.
Kiinnostuitko?
Haluamme kuulla sinusta ja osaamisestasi lisää! Jätäthän hakemuksesi mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 17.11.2024. Lisätietoja tehtävästä antaa Business Line Lead Tuula Aro (tuula.aro@azets.com).
Azets on talous-, palkka-, HR- ja neuvonantopalveluja sekä niitä tukevia teknologiaratkaisuja tarjoava yritys, joka palvelee asiakkaita henkilökohtaisesti niin digitaalisesti kuin paikallisesti. Yli 8 000 asiantuntijaamme auttavat asiakkaitamme keskittymään liiketoimintaansa ja saavuttamaan tavoitteensa.
Kurkkaa myös Petrin ja Katjan blogikirjoitukset tai katso oheinen video, niin tiedät enemmän Azets Technology -liiketoiminnassa työskentelystä! Lisätietoa löytyy myös urasivuiltamme.
Seuraa Azetsia sosiaalisessa mediassa:
Jätä avoin hakemus meille niin olemme sinuun yhteydessä, mikäli sinulle sopiva tehtävä löytyy!
- azets.fi
- TalentLink