Junior Controller
Haluatko työskennellä asiakasrajapinnassa ja ratkoa taloushallinnon erityiskysymyksiä? Innostutko automaation tuomista mahdollisuuksista? Tässä voi olla tilaisuutesi, sillä meillä on haussa suurten ja keskisuurten asiakkaiden talousosastopalveluihin
Junior Controller
vastaamaan asiakkaillemme tuotettavista taloushallinnon palveluista. Tehtävässä vastaat, että asiakkaan raportointi on oikein ja ajallaan sekä kaikki asiakkaan tarpeet tulevat huomioiduiksi. Junior Controllerina saat laajan tehtävänkuvan ja pääset ratkomaan monipuolisesti eri asiakkuuksissa nousevia talouden erityiskysymyksiä itsenäisesti ja yhdessä kokeneen Financial Controllerin kanssa. Pääset myös kehittymään ja oppimaan konsernilaskennan tehtävissä. Tämä rooli tarjoaa mahdollisuuden kehittyä käytännön tehtävien kautta Financial Controlleriksi.
Vastaat sinulle nimetyistä työtehtävistä, mutta oppimaan pääset myös tiimikavereidesi tukemana. Työtä tehdään tiiviissä yhteistyössä kollegoiden ja asiakkaiden yhteyshenkilöiden kanssa. Yhteistyötä asiakkaidemme kanssa voidaan kuvailla syväksi kumppanuudeksi, jossa on yhdessä tekemisen meininki.
Tehtäväsi
- kuukausiraportointi yhtiön johdolle, hallitukselle ja sidosryhmille
- tilinpäätösten ja veroilmoitusten laadinta
- osallistuminen taloushallinnon asiantuntijatehtäviin
- aktiivinen yhteistyö asiakkaiden kanssa ja asiakaspalaverit
- automaation hyödyntäminen asiakkuuksissasi
- verotukseen liittyvissä tehtävissä avustaminen
- konsernilaskennan tehtävissä avustaminen
- kassavirtaennusteet
- sisäisen laskennan raportointitehtävät
- päivittäiset taloushallinnon tehtävät
Etsimme avoinna olevaan tehtävään henkilöä, jolla on soveltuvan koulutustaustan lisäksi muutaman vuoden ajalta kokemusta monipuolisista kirjanpitotehtävistä, itsenäisestä tilinpäätöksen laadinnasta sekä sujuva suomen ja englannin kielen taito. Tehtävässä menestyminen edellyttää vahvaa kirjanpidon osaamista, tahtoa kehittyä asiantuntijana sekä taitoa kohdata ja ratkaista haastavimpiakin tilanteita. Toivomme, että olet valmis tekemään monipuolisia tehtäviä. Me tarjoamme ison yhtiön edut ja etenemismahdollisuudet.
Työntekijämme antavat kiitosta tiimityöskentelystä ja siitä, että meillä pääsee tekemään työtä alan parhaita ratkaisuja hyödyntäen. Työntekijöidemme päivittäisessä tekemisessä korostuvat jatkuva kehittäminen, asiakaslähtöisyys, proaktiivisuus, täsmällisyys ja yhteistyötaidot. Tehtävänkuvaa voidaan muokata valittavan henkilön kokemuksen ja toiveiden mukaan. Työtä voi tehdä niin miltä tahansa toimistoltamme käsin kuin myös täysin etänä mistä päin Suomea tahansa.
Työpaikkasi
Joukkueemme on sekoitus nuorta innokkuutta ja vahvaa kokemusta. Olemme järjestelmäorientoituneita ja meillä on jatkuvan kehittämisen moodi. Meillä pääset kokemaan aitoa tiimityöskentelyä - työtä tehdään yhdessä asiakastiimin kanssa. Töitä kierrätetään jonkun verran ja kaveria ei jätetä tiukoissakaan tilanteissa. Jaamme yhteisen tavoitteen tehdä töitä asiakkaidemme eteen ja teemme työtä aitona joukkueena. Työntekijämme viihtyvät hyvin yhdessä ja moni on saanut ystäviä työkavereiden joukosta.
Kiinnostuitko?
Kerro meille osaamisestasi ja kokemuksestasi. Jätäthän hakemuksesi mahdollisimman pian, sillä aloitamme hakemusten käsittelyn ja haastattelut jo hakuaikana. Lisätietoja tehtävästä antaa Juha Ylistö, puhelin 0400 513399. Viimeinen hakupäivä on 2.10.2023.
Azets on talous-, palkka-, HR- ja neuvonantopalveluja sekä niitä tukevia teknologiaratkaisuja tarjoava yritys, joka palvelee asiakkaita henkilökohtaisesti niin digitaalisesti kuin paikallisesti. Yli 6 500 asiantuntijaamme auttavat asiakkaitamme keskittymään liiketoimintaansa ja saavuttamaan tavoitteensa.
Haluatko tietää lisää työskentelystä Accounting -liiketoiminnassamme? Lue Katin blogiteksti automaatiosta taloushallinnossa! Lisätietoa löytyy myös urasivuiltamme.
Seuraa Azetsia sosiaalisessa mediassa:
@Instagram, @Facebook, @LinkedIn, @Twitter