Manager, Sustainability Services
Kiinnostaako sinua olla mukana kehittämässä uutta ja kasvavaa konsultointiliiketoimintaa Azetsilla? Tässä voi olla tilaisuutesi, sillä meillä on haussa
Manager, Sustainability Services
johtamaan ja siivittämään kasvuun vastuullisuuspalveluitamme asiakkaidemme kestävän liiketoiminnan kehittämis- ja raportointitarpeisiin.
Tehtäviisi kuuluvat Azetsin vastuullisuusraportointi ja -konsultointipalveluiden kehittäminen, palveluiden asiantuntijamyynti ja asiantuntijaverkoston koordinointi. Lisäksi pääset myös itse osallistumaan vastuullisuuskonsultoinnin ja -raportoinnin asiakasprojekteihin oman erityisosaamisesi ja kiinnostuksesi mukaan. Asiakkaamme ovat eri toimialojen yrityksiä pk-sektorilta kansainvälisiin suuryrityksiin. Toimeksiantoja toteutamme sujuvasti niin suomeksi kuin englanniksi.
Ammattitaitosi pääset jakamaan niin oman tiimisi vastuullisuusasiantuntijoiden kesken kuin yhteistyössä Azetsin johtamisen kehittämisen, HR:n, talouden ja teknologian parissa työskentelevän laajan asiantuntijajoukon kanssa. Toimit myös esihenkilönä kasvavalle vastuullisuusasiantuntijatiimille Azetsilla ja koordinoit yhteistyötä monialaisen kumppaniverkostomme kanssa.
Edellytämme sinulta aiempaa kokemusta kestävän liiketoiminnan kehittämistehtävistä ja palvelukehitysprojektien johtamisesta. Toimit asiakkaidemme neuvonantajana yritysten taloudellisen, sosiaalisen ja ympäristövastuun teemoihin liittyvissä kysymyksissä, ja osaat viestiä niistä selkeästi ja vakuuttavasti yritysjohdon ymmärtämällä kielellä.
Kasvuvaiheessa oleva palvelualueemme tarvitsee sen vetäjältä:
- Laaja-alaista ymmärrystä ja näkemystä kestävän liiketoiminnan ja vastuullisuuden kehittämisestä eri toimialojen yrityksissä
- Vastuullisuusraportoinnin lisääntyvien vaatimusten tuntemista ja aiempaa kokemusta vastuullisuusraportoinnista
- Liiketoimintalähtöistä otetta vastuullisuuspalveluiden kehittämiseen
- Konsultointiliiketoiminnan ja sen kehittämismahdollisuuksien tuntemista
- Intoa ja ideointia palvelualueen liiketoiminnan kehittämiseen ja kasvattamiseen
- Asiantuntijatiimin ja -verkoston ammattitaitoista johtamista
- Kokemusta asiantuntija- ja konsultointipalveluiden myynnistä
Tehtävässä tarvitaan kokemuksen kerryttämää paineensieto- ja ongelmanratkaisukykyä, rohkeutta päätöksentekoon sekä taitoa haastaa asiakkaita ja yhteistyökumppaneita rakentavasti mutta jämäkästi. Hyvät projektinhallintataidot ja kyky johtaa projekteja moniosaajaympäristössä ovat tehtävässä keskeisiä. Kokemus asiantuntijoiden esihenkilötyöstä, harjaantuneet vuorovaikutustaidot ja vakuuttava viestintä ovat tässä tehtävässä valtteja. Hyvät lähtökohdat roolille antaa soveltuva ylempi korkeakoulututkinto.
Toimitilamme sijaitsevat Helsingin keskustassa erinomaisten kulkuyhteyksien äärellä. Jos kuitenkin suosit etätyötä, tarjoamme siihenkin hyvät mahdollisuudet.
Innostuitko lukemastasi ja löysitkö itsesi kuvauksesta? Haluamme kuulla sinusta lisää!
Lähetäthän hakemuksesi ja CV:si palkkatoiveineen viimeistään torstaina 15.6.2023. Aloitamme haastattelut jo hakuaikana ja tehtävä täytetään sopivan henkilön löydyttyä. Lisätietoja tehtävästä antaa Head of Advisory Services Virpi Hämäläinen torstaina 1.6. klo 12-14 ja perjantaina 9.6. klo 12-14, virpi.hamalainen@azets.com, p. +358 50 3671 549.
Azets on talous-, palkka-, HR- ja neuvonantopalveluja sekä niitä tukevia teknologiaratkaisuja tarjoava yritys, joka palvelee asiakkaita henkilökohtaisesti niin digitaalisesti kuin paikallisesti. Yli 7 500 asiantuntijaamme auttavat asiakkaitamme keskittymään liiketoimintaansa ja saavuttamaan tavoitteensa.
Haluatko tietää lisää Azetsilla työskentelystä? Lisätietoa löytyy urasivuiltamme.
Seuraa Azetsia sosiaalisessa mediassa:
@Instagram, @Facebook, @LinkedIn, @Twitter