top banner image
 
 
 

Seniori Turva

Referenssitarina

Tarina siitä, miten täysin sähköinen Netvisor yksinkertaisti Seniori Turvan taloushallinnon

Kun Seniori Turva Oy valitsi itselleen yhteistyökumppania taloushallintonsa hoitoon, oli yksi tärkeimmistä valintakriteereistä saada helposti käytettävä ja täysin sähköinen järjestelmä, jotta hallinnollinen työ olisi mahdollisimman yksinkertaista. Azets oli edistyksellisen otteensa ansiosta ensimmäinen vaihtoehto yhteistyökumppaniksi ja heiltä vuosien varrella saatu henkilökohtainen palvelu saa kiitosta.

 

Seniori Turva Oy on kohta jo kymmenen vuoden ajan tuottanut terveyspalveluita ja kotisairaanhoitoa ikääntyville ihmisille Turussa. Yrityksen arvoihin kuuluu toimia arjenläheisesti asiakasta kunnioittaen ja kuunnellen. Perustaja Juho Ala-Lahdelle onkin tärkeää pystyä keskittymään tähän tärkeään työhön kuiteista ja papereista murehtimisen sijaan.

– Minulle on tärkeää, että aikaa jää arjessa asiakkaille. Haluan kuunnella heidän murheitaan ja ilojaan sekä olla mukana arjessa. Yhteistyömme Azetsin kanssa ja siirtyminen Netvisorin käyttöön mahdollisti tämän, Ala-Lahti kertoo. 

– Taloushallinto ei lähtökohtaisesti ollut itselleni tuttu alue, joten lähtökohtamme oli saada mahdollisimman helppokäyttöinen, täysin sähköinen ja paperiton järjestelmä. Valitsimme Azetsin kumppaniksemme ja se kannatti. Netvisorin käyttö on osoittautunut joustavaksi ja se on yksinkertaistanut hallinnollisia prosesseja, hän kiittelee.

 

Rajapinnoilla tietoa suoraan toiminnanohjausjärjestelmästä 

Yhteistyö Azetsin kanssa mahdollistaa manuaalisen työn vähentymisen, sillä Netvisorin saa integroitua rajapintojen avulla suoraan Seniori Turvan omaan toiminnanohjausjärjestelmään. Tätä kautta saadaan automatisoitua laskutus- ja asiakastietojen siirtyminen eri järjestelmien välillä.

– Syötämme järjestelmään laskutukset, jotka siirtyvät Azetsille. Sieltä valvotaan tulovirtoja ja kohdistetaan sähköisesti maksusuoritukset laskuille automaattisesti. Yhtä vaivattomasti hoituu myös palkkahallinto. Me lähetämme toteutuneet tunnit ja he hoitavat voimassa olevien työehtosopimusten mukaiset palkanmaksut, Ala-Lahti kertoo. 

Ala-Lahti on ollut tyytyväinen järjestelmän lisäksi myös Azetsin kanssa toimimiseen.

– Minulla on palvelun laadusta oikein miellyttävä kokemus. Meillä on henkilökohtainen yhteyshenkilö Azetsilla, mikä helpottaa arkea. Kun on aina saman ihmisen kanssa tekemisissä, niin kumpikin tietää, missä mennään, Ala-Lahti hymyilee.

puhelin ikoni    Kiinnostuitko? Ota yhteyttä.

Myynti palvelee sinua numerossa 010 756 4500 ja sähköpostitse osoitteessa myynti@azets.com.

Jätä yhteydenottopyyntö

Kyllä kiitos haluan, että käsittelette yhteydenottopyyntöni. Hyväksyn, että Azets vastaanottaa ja tallentaa yhteystietoni Azetsin tietosuojakäytännön mukaisesti.

Kyllä. Haluan saada Azetsilta uutiskirjeen, tietoa palveluista, kutsuja tapahtumiin ja webinaareihin. Voin milloin tahansa muokata tilauksiani tai perua viestit.