Onko yrityksenne henkilöstökäsikirja ajan tasalla?

Henkilöstökäsikirjan tarkistus -opas

Henkilöstökäsikirja on työväline esihenkilöiden arkeen ja henkilöstön perehdytykseen. Kokoamme käsikirjaprojektissa asiakkaamme henkilöstöjohtamisen ja -hallinnon käytännöt yhdeksi kokonaisuudeksi, josta koko henkilökunta saa helposti käsiinsä ajantasaisen tiedon henkilöstökäytännöistä.

Käymällä läpi oheisen henkilöstökäsikirjan tarkistuslistan voit pohtia onko kaikki kunnossa vai olisiko henkilöstökäsikirjaprojekti hyödyllinen keino päivittää tilanne.

Henkilöstökäsikirjan tarkistuslistan lataus on sinulle veloitukseton.

Lue lisää HR:n kehittämisestä

Lataa materiaali sähköpostiisi

Kyllä. Haluan saada Azetsilta uutiskirjeen, tietoa palveluista, kutsuja tapahtumiin ja webinaareihin.

Hyväksyn tietosuojakäytännöt. Voin milloin tahansa muokata tilauksiani tai perua viestit.

Usein kysyttyä

Mikä on henkilöstökäsikirja?

Henkilöstökäsikirja on työväline esimiesten arkeen ja henkilöstön perehdytykseen, josta koko henkilökunta saa helposti käsiinsä ajantasaisen tiedon yrityksen henkilöstökäytännöistä.