Työajanhallinta

Järjestelmät ja palvelut parempaan työajanhallintaan.

Ota yhteyttä myyntiin

 
 
 

Työajanhallinta yrityksesi tarpeisiin

Kaikki palvelut työajanhallinnanjärjestelmän hankinnasta sen käyttöönottoon

Tavoitteenamme on tehostaa organisaationne työajanhallintaa markkinoiden parhailla työajanhallintajärjestelmillä. Tunnemme järjestelmien lisäksi työajanhallinnan toiminnalliset ja lakisääteiset vaatimukset. Autamme teitä valitsemaan yrityksenne nykytilanteeseen parhaiten soveltuvan järjestelmän, joka kattaa myös tulevaisuuden tarpeet. 

Huolehdimme tarvittaessa koko järjestelmävalinnan kartoitus- ja hankintaprosessista sisältäen toiminnallisen ja teknisen vaativuusmäärittelyn, kilpailutuksen ja tarjousprosessin. Otamme vastuun käyttöönoton sujuvuudesta, hoidamme loppukäyttäjien koulutuksen ja toimimme pääkäyttäjien tukena. Saat kauttamme myös kokonaiskäyttöönotot sisältäen palkanlaskennan, HR:n ja työajanhallinnan järjestelmät yhtenä projektina. Teemme myös tarvittavat integraatiot muihin järjestelmiin.

Tilanteesta ja tarpeesta riippuen käytämme järjestelmiin jo tekemiämme vakioituja ratkaisuja tai räätälöimme ne yksityiskohtaisesti yrityksesi tarpeiden mukaisesti.

Markkinoiden parhaat työajanhallintajärjestelmät

Olemme valinneet kumppaneiksemme tämän hetken markkinoiden parhaita työajanhallintajärjestelmiä kuten Tiima, Quinyx ja Visma Entry.

Kerro asiantuntijoillemme, mitä odotat työajanhallinnalta. Kartoitamme yrityksellenne sopivan ratkaisun.

 

Olisiko Tiima sopiva ratkaisu yrityksellenne? Tiiman ominaisuuksia ovat mm. seuraavat asiat:

  • Toimiala- ja säännöstöriippumaton
  • Kustannustehokas
  • Selainkäyttöinen
  • Kätevä mobiilisovellus
  • Joustavat kustannuskohdistetasot
  • Ajantasaiset loma- ym. saldot
  • Muistutusviestit
  • Sähköinen kattava hyväksyntä
  • Monipuoliset liittymät muihin järjestelmiin

Mikäli tarpeissanne työvuorosuunnittelulla ja optimoinnilla on iso paino, suosittelemme Quinyxia:

  • Täydellinen työkalupaketti tuottoisaan ja käyttäjäystävälliseen työvuorosuunnitteluun
  • Optimoitu verkkopohjainen työvuorosuunnittelu
  • Löydät nopeasti korvaavat työntekijät ja hallinnoit helposti poissaolohakemuksia
  • Kaikki työntekijät tarvittavat ominaisuudet mobiilisti

Lisää aiheesta työajanhallinta blogissamme

 

Kaikki artikkelit aiheesta: työajanhallinta

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä.

Myynti puh. 010 756 4500
Sähköpostiosoitteemme ovat muotoa etunimi.sukunimi@azets.com

Ota yhteyttä myyntiin

Lähettämällä lomakkeen hyväksyt, että Azets voi olla sinuun yhteydessä.