Työajanhallinta

Työajanhallintajärjestelmät ja palvelut parempaan työajanhallintaan.

Ota yhteyttä myyntiin

 

Työajan ja työvoiman hallinta yrityksesi tarpeisiin

Kaikki palvelut työajanhallinnanjärjestelmän hankinnasta sen käyttöönottoon

Tavoitteenamme on tehostaa organisaationne työajan ja työvoiman hallintaa markkinoiden parhailla työajan- ja työvoimanhallintajärjestelmillä. Tunnemme järjestelmien lisäksi työajanhallinnan toiminnalliset ja lakisääteiset vaatimukset. Autamme teitä valitsemaan yrityksenne nykytilanteeseen parhaiten soveltuvan järjestelmän, joka kattaa myös tulevaisuuden tarpeet. 

Huolehdimme tarvittaessa koko järjestelmävalinnan kartoitus- ja hankintaprosessista sisältäen toiminnallisen ja teknisen vaativuusmäärittelyn, kilpailutuksen ja tarjousprosessin. Otamme vastuun käyttöönoton sujuvuudesta, hoidamme loppukäyttäjien koulutuksen ja toimimme pääkäyttäjien tukena. Saat kauttamme myös kokonaiskäyttöönotot sisältäen palkanlaskennan, HR:n ja työajanhallinnan järjestelmät yhtenä projektina. Teemme myös tarvittavat integraatiot muihin järjestelmiin.

Tilanteesta ja tarpeesta riippuen käytämme järjestelmiin jo tekemiämme vakioituja ratkaisuja tai räätälöimme ne yksityiskohtaisesti yrityksesi tarpeiden mukaisesti.

Markkinoiden parhaat työajan ja työvoiman hallintajärjestelmät

Olemme valinneet kumppaneiksemme tämän hetken markkinoiden parhaita työajanhallintajärjestelmiä kuten Tiima, Quinyx ja Visma Entry.

Kerro asiantuntijoillemme, mitä odotat työajan ja työvoiman hallinnalta. Kartoitamme yrityksellenne sopivan ratkaisun.

Quinyx

Mikäli tarpeissanne työvuorosuunnittelulla ja optimoinnilla on iso paino, suosittelemme Quinyxia:

  • Täydellinen työkalupaketti tuottoisaan ja käyttäjäystävälliseen työvuorosuunnitteluun
  • Optimoitu verkkopohjainen työvuorosuunnittelu
  • Löydät nopeasti korvaavat työntekijät ja hallinnoit helposti poissaolohakemuksia
  • Kaikki työntekijät tarvittavat ominaisuudet mobiilisti

Lue lisää Quinyx työvoiman hallintajärjestelmästä

Tiima

Olisiko Tiima sopiva ratkaisu yrityksellenne? Tiiman ominaisuuksia ovat mm. seuraavat asiat:

  • Toimiala- ja säännöstöriippumaton
  • Kustannustehokas
  • Selainkäyttöinen
  • Kätevä mobiilisovellus
  • Joustavat kustannuskohdistetasot
  • Ajantasaiset loma- ym. saldot
  • Muistutusviestit
  • Sähköinen kattava hyväksyntä
  • Monipuoliset liittymät muihin järjestelmiin

Tuotamme arvoa asiakkaillemme

Azets tarjoaa ohjelmistopalveluja sekä taloushallinnon, HR:n, palkanlaskennan ja johtamisen palveluita yli 20 000 asiakkaallemme.
Tutustu ASIAKKAISIIMME

Asiakkaitamme

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä.

Myynti puh. 010 756 4500. Sähköpostiosoitteemme ovat muotoa etunimi.sukunimi@azets.com.

 

Haluatko kuulla lisää palveluistamme? Täytä lomake ja olemme sinuun yhteydessä.

Kyllä. Haluan saada Azetsilta uutiskirjeen, tietoa palveluista, kutsuja tapahtumiin ja webinaareihin.

Hyväksyn tietosuojakäytännöt. Voin milloin tahansa muokata tilauksiani tai perua viestit.