Työajanhallinta

Työajanhallintajärjestelmät ja palvelut parempaan työajanhallintaan.

Ota yhteyttä myyntiin

 

Työajanhallinta yrityksesi tarpeisiin

Kaikki palvelut työajanhallinnanjärjestelmän hankinnasta sen käyttöönottoon

Tavoitteenamme on tehostaa organisaationne työajanhallintaa markkinoiden parhailla työajanhallintajärjestelmillä. Tunnemme järjestelmien lisäksi työajanhallinnan toiminnalliset ja lakisääteiset vaatimukset. Autamme teitä valitsemaan yrityksenne nykytilanteeseen parhaiten soveltuvan järjestelmän, joka kattaa myös tulevaisuuden tarpeet. 

Huolehdimme tarvittaessa koko järjestelmävalinnan kartoitus- ja hankintaprosessista sisältäen toiminnallisen ja teknisen vaativuusmäärittelyn, kilpailutuksen ja tarjousprosessin. Otamme vastuun käyttöönoton sujuvuudesta, hoidamme loppukäyttäjien koulutuksen ja toimimme pääkäyttäjien tukena. Saat kauttamme myös kokonaiskäyttöönotot sisältäen palkanlaskennan, HR:n ja työajanhallinnan järjestelmät yhtenä projektina. Teemme myös tarvittavat integraatiot muihin järjestelmiin.

Tilanteesta ja tarpeesta riippuen käytämme järjestelmiin jo tekemiämme vakioituja ratkaisuja tai räätälöimme ne yksityiskohtaisesti yrityksesi tarpeiden mukaisesti.

Markkinoiden parhaat työajanhallintajärjestelmät

Olemme valinneet kumppaneiksemme tämän hetken markkinoiden parhaita työajanhallintajärjestelmiä kuten Tiima, Quinyx ja Visma Entry.

Kerro asiantuntijoillemme, mitä odotat työajanhallinnalta. Kartoitamme yrityksellenne sopivan ratkaisun.

 

Olisiko Tiima sopiva ratkaisu yrityksellenne? Tiiman ominaisuuksia ovat mm. seuraavat asiat:

  • Toimiala- ja säännöstöriippumaton
  • Kustannustehokas
  • Selainkäyttöinen
  • Kätevä mobiilisovellus
  • Joustavat kustannuskohdistetasot
  • Ajantasaiset loma- ym. saldot
  • Muistutusviestit
  • Sähköinen kattava hyväksyntä
  • Monipuoliset liittymät muihin järjestelmiin

Mikäli tarpeissanne työvuorosuunnittelulla ja optimoinnilla on iso paino, suosittelemme Quinyxia:

  • Täydellinen työkalupaketti tuottoisaan ja käyttäjäystävälliseen työvuorosuunnitteluun
  • Optimoitu verkkopohjainen työvuorosuunnittelu
  • Löydät nopeasti korvaavat työntekijät ja hallinnoit helposti poissaolohakemuksia
  • Kaikki työntekijät tarvittavat ominaisuudet mobiilisti
kello

Tuotamme arvoa asiakkaillemme

Azets tarjoaa ohjelmistopalveluja sekä taloushallinnon, HR:n, palkanlaskennan ja johtamisen palveluita yli 20 000 asiakkaallemme.
Tutustu ASIAKKAISIIMME

Asiakkaitamme

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä.

Puhelin

Myynti puh. 010 756 4500
Sähköpostiosoitteemme ovat muotoa etunimi.sukunimi@azets.com

 

Haluatko kuulla lisää palveluistamme? Täytä lomake ja olemme sinuun yhteydessä.

Kyllä. Haluan saada Azetsilta uutiskirjeen, tietoa palveluista, kutsuja tapahtumiin ja webinaareihin.

Hyväksyn tietosuojakäytännöt. Voin milloin tahansa muokata tilauksiani tai perua viestit.