Miksi valita kumppaniksi Azets?

Azets on teknologiavetoinen osaamiseen erikoistunut yritys, jonka valitseminen liikekumppaniksi tuo monia tärkeitä etuja. 

Ohessa viisi keskeistä syytä, miksi sinun kannattaa harkita Azetsia taloushallinto- ja palkanlaskentapalvelujen ja -ratkaisujen kumppaniksi.

 

1. Teknologia

Alan johtavana toimijana haluamme pysytellä teknologian kehityksen eturintamassa, jotta voimme tarjota lisäarvoa asiakkaillemme. 

Kuvittele, että saat käyttöösi yrityksen tarpeita vastaavat, älykkäät ja helppokäyttöiset ratkaisut, jotka tuottavat nopeasti tarvittavat tiedot ja yleiskuvan liiketoiminnastasi. Saat neuvoja ja tukea, joiden avulla voit maksimoida teknologian ja digitalisaation tarjoaman potentiaalin.

2. Joustavuus

Olemme tuottaneet laadukkaita palveluja jo vuosien ajan. Vaikka vakioidut palvelut ja ratkaisut ovatkin tarjontamme perusta, pystymme räätälöimään palveluja juuri sinun yrityksellesi – myös vaativiin käyttötarkoituksiin. Tämän takaa älykkäiden ohjelmistojen sekä Azetsin osaavien ammattilaisten ja kokemuksen yhdistelmä. 

Kun Azets ottaa talous- ja palkkahallintosi hoidettavakseen osittain tai kokonaan, sinun ei tarvitse miettiä organisaatiosi omaa resursointia tai osaamista, vaan voit nopeasti ja helposti tehdä tilaamiisi palveluihin tarvittavat muutokset. Se on paitsi yksinkertaista, myös kustannustehokasta.

Nykymaailmassa muutos on sääntö, ei poikkeus. Hoidamme jatkuvasti muun muassa palkanlaskentaan, verotukseen, taloushallintoon ja työsuhdejuridisiin seikkoihin liittyviä kysymyksiä asiakkaidemme puolesta. Näin voit luottaa siihen, että saat strategista neuvontaa ammattitaitoiselta liikekumppanilta aina tarvittaessa.

3. Osaaminen ja kokemus

Kokemuksemme ja tietämyksemme ovat arvossaan, kun joudumme vastaamaan uusiin haasteisiin asiakkaiden puolesta. Azetsilla on yli 3 000 kokenutta asiantuntijaa, jotka kehittävät osaamistaan jatkuvasti. Seuraamme tarkoin lainsäädännön ja viranomaismääräysten muutoksia, jotka voivat vaikuttaa yrityksesi toimintaan. Asiakkailta kertyvän tiedon avulla pystymme jatkuvasti kehittämään ja innovoimaan entistä parempia lisäarvoa tuovia palveluja.

4. Prosessit ja rutiinit

Azets tarjoaa palveluja hyväksi havaittujen ja ajanmukaisten prosessien sekä järjestelmien avulla, joita muokkaamme ja kehitämme jatkuvasti asiakkaiden tarpeiden muuttuessa. 

Pohjoismaissa jo yli 20 000 asiakasta on jo valinnut Azetsin palvelukumppanikseen. Tämä nostaa riman korkealle ja varmistaa, että toimintamme paranee joka ikinen päivä. Lyhyesti sanottuna käyttämämme prosessit ja työskentelytavat on suunniteltu siten, että asiakkaamme saavat taatusti tarvitsemansa palvelut.

5. Kokonaiskuva liiketoiminnastasi

Yrityksesi päätöksentekijänä haluat, että tärkeimmät tunnusluvut, raportit ja muut olennaiset taloustiedot ovat käytettävissäsi millä tahansa laitteella juuri silloin kun niitä tarvitset. 

Dashboard-ratkaisumme avaa asiakasyrityksillemme uusia mahdollisuuksia tiedolla johtamiseen. Taloushallinto- ja HR-dashboardeilla tuomme asiakkaalle oleelliset tiedot ja kokonaiskuvan helposti käsiteltävään graafiseen muotoon. Näin raportointi ja tiedon analysointi nousee aivan uudelle tasolle, ja päätöksenteko helpottuu. 

Apunasi on myös CoZone, joka on aikaa säästävä portaali yrityksesi ja Azetsin verkkopalveluihin sekä luotettava kommunikaatiotyökalu Azetsin ja yrityksesi välillä.

Yhteenveto

Mitä siis voit odottaa Azetsin asiakkaana? Joustavia ja tulevaisuuteen katsovia ratkaisuja, jotka perustuvat uusiin ja läpikotaisesti testattuihin teknologisiin edistysaskeliin, laadukkaasti toimitettuna toimitusketjun jokaisessa vaiheessa.      

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä.

Myynnin puh. 010 756 4500. Sähköpostiosoitteemme ovat muotoa etunimi.sukunimi@azets.com. 

Haluatko kuulla lisää palveluistamme? Täytä lomake ja olemme sinuun yhteydessä.

Kyllä. Haluan saada Azetsilta uutiskirjeen, tietoa palveluista, kutsuja tapahtumiin ja webinaareihin.

Hyväksyn tietosuojakäytännöt. Voin milloin tahansa muokata tilauksiani tai perua viestit.