Avoimet työpaikat Azetsilla
Oletko Mepco-järjestelmän asiantuntija, joka viihtyy teknologian ja asiakastyön rajapinnassa? Innostutko monipuolisesta roolista, jossa pääset ratkomaan pulmia ja helpottamaan asiakkaiden arkea laadukkailla ratkaisuilla? Kaipaatko nopeatempoisen arjen tueksi joustoa ja sujuvan etätyömallin? Jos nyökyttelet, saatat olla etsimämme
HRMS Consultant – Mepco
vahvistamaan HRMS-yksikköämme. Tiimiläiset työskentelevät ympäri Suomea, ja monipaikkaisuuden ja sujuvan etätyön ansiosta toivotamme sinut tervetulleeksi minkä tahansa toimipisteemme työyhteisöön.
Tässä roolissa työskentelet Mepco-järjestelmän käyttöönottoprojektien, konsultoinnin ja kehittämisen parissa. Ratkot asiakkaidemme haasteita ja tarjoat heille arkea helpottavia, räätälöityjä ratkaisuja. Laaja palveluvalikoimamme yhden katon alla mahdollistaa kokonaisvaltaiset ratkaisut, ja panostamme vahvasti jatkuvaan kehittämiseen ja parhaiden käytäntöjen luomiseen.
Moniasiakasympäristössä jokainen päivä tuo mukanaan uusia tilanteita. Asiakkaamme edustavat useita eri toimialoja, mikä tekee työstä vaihtelevaa ja tarjoaa jatkuvasti oppimismahdollisuuksia. Pääset vaikuttamaan asiakasratkaisuihin konkreettisesti – niin pienissä muutostöissä kuin useiden kuukausien laajoissa käyttöönottoprojekteissa. Teemme tiivistä yhteistyötä yli tiimirajojen esimerkiksi myynnin teknisenä tukena ja palkanlaskijoiden kanssa, varmistaen sujuvat prosessit ja laadukkaat ratkaisut.
Arkeesi kuuluu esimerkiksi
- Mepco-järjestelmän määrittelyt ja käyttöönotot
- asiakkaiden konsultointi, tukeminen ja kouluttaminen järjestelmään liittyen
- kehityspyyntöjen toteutus, koordinointi ja työmääräarvioit
- tiivis ja proaktiivinen asiakasyhteydenpito ja yhteistyöpalaverit
- yhteistyö järjestelmätoimittajan ja sisäisten sidosryhmien kanssa
- työskentelyn standardointi ja parhaiden käytäntöjen kehittäminen.
Ketä etsimme?
Sinulla on vahva tekninen ymmärrys Mepcosta, olitpa sitten järjestelmäasiantuntija, pääkäyttäjä tai teknisesti orientoitunut palkka- tai henkilöstöhallinnon asiantuntija. Kun kurkkaat järjestelmän pellin alle, ymmärrät taustalla olevia kokonaisuuksia ja niiden kytkeytymistä HR-prosesseihin ja työlainsäädäntöön.
Työssäsi viihdyt järjestelmien ja asiakastyön rajapinnassa, ja lähestyt ongelmia ratkaisukeskeisesti ja uteliaasti. Etsit uusia tapoja tehdä asiat entistä paremmin, ja autat myös muita huolellisella dokumentoinnilla ja osaamistasi jakamalla. Hallitset ja priorisoit työtäsi tehokkaasti, pitäen kiinni laadusta myös nopeatempoisessa arjessa.
Tehtävässä onnistumisen edellytykset ovat
- aiempi kokemus Mepco-järjestelmän implementoinnista sekä hyvä ymmärrys sen teknisistä ominaisuuksista
- soveltuva koulutustausta esimerkiksi IT:n, kauppatieteiden, liiketalouden tai henkilöstöjohtamisen parista
- asiakaslähtöinen, konsultoiva ja proaktiivinen työskentelyote
- hyvä kyky ratkaista ongelmia ja hahmottaa laajempia kokonaisuuksia
- sujuva suomen ja hyvä englannin kielen kirjallinen ja suullinen taito.
Miksi juuri meille?
Meillä pääset osaksi lämminhenkistä järjestelmäasiantuntijoiden joukkoa, josta löytyy laajalti osaamista eri järjestelmistä – saat siis näkemystä, ideoita ja tukea yli järjestelmärajojen. Monipuolinen asiakaskunta ja projektityön vaihteleva arki takaavat jatkuvan oppimisen työssäsi. Vaikka moniasiakasympäristössä järjestelmäasiantuntijan arki voi usein olla nopeatempoista, me tuemme työn ja yksityiselämän tasapainoa tarjoamalla joustoa ja sujuvan etätyömallin.
Azets työnantajana
Azetsilla olet liiketoimintamme sydän – meillä jokaisen yksilöllinen panos ja näkemys on tärkeässä osassa yhteistä tarinaamme. Luotamme työntekijöidemme asiantuntijuuteen, ja meillä pääsee keskittymään ensiluokkaisen asiakaskokemuksen ja palvelun tuottamiseen. Kasvava kansainvälinen organisaatiomme nojaa vahvasti automaatiokehitykseen sekä tulevaisuuden työtapojen ja teknologioiden omaksumiseen. Työskentelemme alan parhailla työkaluilla – alan parhaiden kollegoiden tukemana. Monipuolisten tehtävien ja osaavan asiantuntijayhteisön tuen lisäksi edistämme kehittymistä kattavalla koulutustarjonnalla, työnkiertomahdollisuuksilla ja ison talon urapoluilla.
Kiinnostuitko?
Kuulemme mielellämme lisää sinusta! Hakeminen on helppoa ja nopeaa – täytä vain yhteystietosi sekä lisää CV:si, hakemuskirjeesi ja alustava palkkatoiveesi. Arvostamme yhdenvertaisuutta ja monimuotoisuutta työyhteisössä, joten odotamme innolla hakijoita eri taustoista.
Haethan tehtävää mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään keskiviikkona 18.6.2025. Aloitamme hakemuksien läpikäynnin ja mahdollisesti myös ensimmäiset haastattelut jo hakuaikana. Jatkoon etenevät hakijat tekevät online-soveltuvuustestit, joiden tulokset käydään läpi toisessa haastattelussa HR:n, rekrytoivan esihenkilön ja yksikönvetäjän kanssa. Tehtävän mukaan saatamme lisäksi soittaa suosittelijoille, tarkistaa luottotiedot ja järjestää tapaamisen tulevien tiimiläisten kanssa.
Jos jokin jäi askarruttamaan, tiiminvetäjä Jenni Timonen antaa mielellään lisätietoja sähköpostitse (jenni.timonen@azets.com) tai puhelimitse (+358401947002) 4.6. klo 15–16 & 6.6. klo 8–9:30.
Azets on talous-, palkka-, HR- ja neuvonantopalveluja sekä niitä tukevia teknologiaratkaisuja tarjoava kansainvälinen toimija, jolla on yli 9 000 työntekijää ja 190 toimipistettä kuudessa maassa. Olemassaolomme tarkoitus on parantaa työntekijöidemme, asiakkaidemme ja yhteiskuntamme työelämää – kestävästi ja vastuullisesti. Yli 100 000 asiakasta luottaa meihin liiketoimintansa tarpeissa, jotta he voivat keskittyä olennaiseen.
Seuraa Azetsia sosiaalisessa mediassa:
Brinner du för bokföring och bokslut? Blir du entusiastisk över möjligheten att fokusera på kvalificerat expertarbete, medan smart automation hanterar rutinuppgifterna? Vill du utvecklas och hjälpa andra att göra detsamma? Skulle du kunna vara den kollega vi söker – en som kombinerar kompetens inom ekonomiförvaltning med förståelse för olika kunder och affärsmiljöer? Om du känner igen dig i beskrivningen, kan du vara den
Accounting Specialist
vi söker till vårt svenskspråkiga team. Teammedlemmarna arbetar främst i Raseborg, men du kan arbeta från vilket av våra kontor som helst eller till stor del på distans hemifrån.
Vi söker dig som kombinerar gedigen kunskap inom ekonomiförvaltning med förståelse för olika kunder och affärsmiljöer. Våra svenskspråkiga kunder uppskattar service på sitt modersmål – och som Accounting Specialist ansvarar du för deras löpande ekonomihantering och rapportering enligt tidsplan. Med hjälp av automatisering kan du fokusera på rådgivning och kvalificerat expertarbete.
I rollen ingår till exempel
- aktivt samarbete med kunder.
- löpande bokföring och ekonomiska rutiner.
- rapportering och analys.
- upprättande av bokslut och skattedeklarationer.
- deltagande i expertuppdrag tillsammans med teamet.
Vem är du?
Du är en erfaren redovisningsexpert med god helhetsbild av ekonomiförvaltning och bokslut. Du trivs med kundkontakt och är van att navigera i en dynamisk miljö med flera kunder. Du är intresserad av att utveckla både arbetssätt och digitala verktyg – och du vill vara med och driva förändring.
Vi förväntar oss att du har
- minst 2 års erfarenhet av mångsidiga bokföringsuppgifter och självständiga bokslut.
- goda kunskaper i Netvisor.
- relevant utbildning, exempelvis inom företagsekonomi eller handel.
- flytande svenska och finska, engelska är meriterande.
- ett kundfokuserat, positivt och lösningsorienterat arbetssätt.
- god förmåga att prioritera, strukturera och leverera med hög kvalitet, även under tidspress.
Därför ska du välja oss
Dina framtida kollegor lovar att du får använda dina styrkor, dela med dig av din expertis och utvecklas tillsammans med andra. Vi arbetar självständigt – men som ett starkt team. I vårt svenskspråkiga team får du varierande uppgifter och möjlighet att påverka. Bland våra cirka 400 ekonomispecialister hittar du alltid stöd och kompetens. Vi erbjuder dig utvecklingsmöjligheter i arbetet och i din yrkesroll. Hos oss får du tillgång till breda kunskapsresurser och en digital lärplattform. Vi uppmuntrar dig även att avlägga KLT-examen.
Azets som arbetsgivare
På Azets är våra medarbetare kärnan i verksamheten. Vi litar på din kompetens och ger dig utrymme att leverera förstklassig service. Vår växande internationella organisation satsar på automatisering, framtidens arbetssätt och smart teknologi – i kombination med branschens bästa verktyg och kollegor. Vi erbjuder breda karriärmöjligheter, vidareutbildning och möjlighet till arbetsrotation. Vår flexibla arbetsmiljö gör det lättare att kombinera arbete och privatliv på ett hållbart sätt.
Intresserad?
Berätta gärna mer om dig själv! Att ansöka går snabbt – fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga CV, personligt brev och din löneförväntan. Vi värdesätter jämlikhet och mångfald i arbetsgemenskapen och ser därför fram emot ansökningar från personer med olika bakgrund.
Skicka in din ansökan så snart som möjligt, dock senast på onsdag 18.6.2025. Vi går igenom ansökningar löpande och intervjuar kandidater fortlöpande. Utvalda kandidater genomför ett webbaserat lämplighetstest inför andra intervjun med HR och rekryterande chef. Vi kan även ta referenser och göra kreditupplysningar.
Om du har några frågor, ger teamledaren Elisa Vahtokari gärna mer information via e-post (elisa.vahtokari@azets.com) eller telefon (044 5044 680) den 5.6 eller den 19.6 kl. 10–13. Samtalet sker på finska.
Azets är en internationell aktör som erbjuder ekonomi-, löne-, HR- och rådgivningstjänster samt tillhörande teknologilösningar. Vi har över 9 000 anställda och 190 kontor i sex länder. Vårt syfte är att förbättra arbetslivet för våra medarbetare, kunder och samhället – på ett hållbart och ansvarsfullt sätt. Över 100 000 kunder litar på oss för sina affärsbehov, så att de kan fokusera på det som är viktigast.
Följ Azets på sociala medier:
Jätä avoin hakemus meille niin olemme sinuun yhteydessä, mikäli sinulle sopiva tehtävä löytyy!
- azets.fi
- TalentLink