Pidä työntekijäsi tyytyväisinä – nyt ja jatkossa

Yhteiswebinaari Quinyxin kanssa
torstaina 4.6.2020 klo 10-10:30

 

 

 
Tervetuloa ilmaiseen webinaariimme kuulemaan, miten parannat työntekijäkokemusta.

Erityisesti korona-aikana tiedonjano kasvaa ja tarvitaan uusia näppäriä keinoja kommunikoida koko organisaation kanssa.
 
Quinyxin nopean ja inspiroivan viestintätyökalun avulla yhteydenpidosta tulee sujuvaa.

Työkalun avulla:
  • Tavoitat nopeasti koko organisaation
  • Mittaat henkilökuntasi stressitason
  • Annat tunnustusta!
Tervetuloa webinaariimme katsomaan, miten helposti se onnistuu.
 
Mullistetaan työvoimanhallintanne yhdessä!
Azetsin asiantuntijat auttavat.
 
Lähetämme webinaarin tallenteen kaikille ilmoittautuneille, eli kannattaa ilmoittautua vaikka et pääsisi kyseisenä ajankohtana mukaan live webinaariimme.
 
Quinyx on markkinajohtaja työvoimanhallinnan
SaaS-palveluissa.
Quinyxin verkkopohjainen järjestelmä tarjoaa tukea aikataulutukseen, ajan raportointiin, yhteydenpitoon, tehtävienhallintaan, budjetointiin ja ennusteiden tekemiseen. Järjestelmällä on tällä hetkellä noin  500 000 käyttäjää.
Quinyxin perusti Erik Fjellborg vuonna 2005 työskennellessään ekstraajana McDonald'silla.
 

Ilmoittaudu webinaariin tästä

Webinaariin osallistuaksesi tarvitset internet yhteyden. Osallistuminen tapahtuu sähköpostiin lähetettävän henkilökohtaisen linkin kautta. Voit osallistua webinaariin myös tabletilla tai älypuhelimella. Tarvittava maksuton GoToWebinar-sovellus on tällöin ladattava laitteen sovelluskaupasta ja asennettava ennen osallistumista. 

Maija Rabina

Maija Rabina
Quinyx Expert, Azets
maija.rabina@azets.com

 Paulus Maasalo

Paulus Maasalo 

Managing Director Finland, Quinyx