Tilitoimiston vaihto -webinaari
 
 
 

Uusi vuosi, uusi tilitoimisto? Mitä tilitoimistolta kannattaa vaatia?​

Webinaari 29.1.2025 klo 10.00-10.30

 

Päivä 29.01.25
Aika 10.00 - 10.30
Hinta Maksuton
Paikka Online

Tilitoimistoa vaihdetaan tyypillisesti todella harvoin. Onhan se hankalaa, aikaa vievää ja kallista. Vai onko sittenkään?​

Tässä webinaarissa annamme vinkit, mitä vaihtoaikeissa olevan yrittäjän kannattaa potentiaalisilta tilitoimistoehdokkailta selvittää. Samaa vinkkilistaa voi hyödyntää myös, jos tuntuu, että vaihto ei välttämättä juuri nyt ole ajankohtainen mutta haluat tarkistaa, tarjoaako nykyinen tilitoimistokumppanisi kaiken, mitä tilitoimistolta voi ja kannattaa vaatia.​

Käytämme luonnollisesti itseämme käytännön esimerkkinä ja käymme läpi, kuinka tilitoimiston vaihto onnistuu Azetsille yhtä helposti kuin puhelinliittymän vaihto ja miten autamme asiakkaita koko matkan tai hoidamme tarvittaessa koko vaihtoprosessin asiakkaan puolesta.​

Tämä webinaari on suunnattu yrityksille, jotka pohtivat, voisiko Azets olla yrityksellesi sopiva kumppani taloushallintoon ja tuoda henkilökohtaisuutta, luotettavuutta ja proaktiivisuutta tilitoimistoyhteistyöhön. ​

Webinaarin jälkeen saat meiltä halutessasi tarjouksen, josta selvität helposti, mitä palvelumme pitää sisällään.

Webinaari myös nauhoitetaan kokonaisuudessaan, ja kaikki ilmoittautuneet saavat tallenteen sähköpostiinsa.

Webinaarin asiantuntijat

Hannele Laaja

Hannele Laaja

Business Unit Manager, Accounting​, Azets
Hannele on toiminut yli 15 vuotta sekä asiakas- että esihenkilötehtävissä taloushallinnon palveluiden ja asiakastarpeiden parissa. Hannelen mieltä lämmittää erityisesti toiminnan kehittäminen ja asiakkaan sekä tilitoimiston arkea helpottavien ratkaisujen löytyminen. Kysy minulta arjesta kirjanpitäjän kanssa ja eräilystä.​
Henry Kaunislehto

Henry Kaunislehto

Sales Lead, SME, Azets
Henryllä on 20 vuoden kokemus myynnin ja asiakkuuksien tehtävistä vaihdellen aina kenkien kauppaamisesta yrityksen toimitusjohtajana toimimiseen. Henry on aina asiakkaan puolella ja haluaa varmistaa että asiakas tulee kuulluksi, että hänen tarpeensa ymmärretään sekä hän saa arvoa hankkimistaan palveluista. ​ Kysy minulta tarjousta tilitoimistopalveluista ja kitaransoitosta. ​

Ilmoittaudu webinaariin tästä

Kyllä. Haluan saada Azetsilta uutiskirjeen, tietoa palveluista, kutsuja tapahtumiin ja webinaareihin.

Hyväksyn tietosuojakäytännöt. Voin milloin tahansa muokata tilauksiani tai perua viestit.