Avoimet työpaikat Azetsilla
Kiinnostaisiko sinua mahdollisuus yhdistää taloushallinnon osaamisesi, kyky pitää eri lankoja käsissäsi ja järjestelmätaituruutesi Financial Controller roolissa, jossa huolehdit asiantuntemuksellasi, että asiakkaamme odotukset täyttyvät? Haemme nyt suurten asiakkaiden yksikköömme
Financial Controlleria
Tehtävässä tuotat ja kehität parhaita mahdollisia ratkaisuja asiakkaidemme taloushallinnon raportointiin ja prosesseihin. Saat laajan tehtävänkuvan, jossa vastaat, että asiakkaan raportointi on ajallaan ja oikein ja pääset ratkomaan monipuolisesti eri asiakkuuksissa nousevia talouden erityiskysymyksiä. Työtä tehdään tiiviissä yhteistyössä oman tiimin, asiakastiimien ja asiakkaiden yhteyshenkilöiden kanssa. Tuet asiakastiimiä asiakkuuteen liittyvissä, myös päivittäisissä asioissa. Tukenasi on osaava asiakastiimi ja laaja kollegoiden verkosto. Osaamisesi syvenee niin erityiskysymysten kuin kollegoiden kysymysten kautta. Lisäksi pääset kehittymään ja oppimaan konsernilaskennan tehtävissä.
Tehtävät
- kuukausiraportointi yhtiön johdolle, hallitukselle ja sidosryhmille
- erillisyhtiöiden tilinpäätösten ja konsernitilinpäätösten laadinta
- asiakkaiden konsultointi mm. yritysjärjestelyihin liittyvissä kysymyksissä
- sisäisen laskennan raportointitehtävät
- kassavirtaennusteet, tulos- ja tase analyysit tietyissä asiakkaissa
- verotukseen liittyvät tehtävät
- aktiivinen yhteistyö ja tapaamiset asiakkaiden kanssa
- automaation hyödyntäminen asiakkuuksissasi
Toivomme sinulta löytyvän
- Kokemusta monipuolisista kirjanpitotehtävistä ja tilinpäätöksen laadinnasta usealta vuodelta
- Oppimisen nälkää, oma-aloitteista työotetta ja vastuunkantokykyä
- Ymmärrystä taloushallinnon prosesseista ja jo hankittua osaamista taloushallinnon järjestelmistä
- Kykyä tunnistaa ongelmakohtia ja löytää niihin ratkaisuja, joilla saavutetaan tehokkuutta ja kilpailukykyä sekä hyödynnetään monipuolisesti taloushallinnon järjestelmiä ja automaatiota
- Sujuva suomen ja englannin kielen taito
- Valmiutta tehdä monipuolisia tehtäviä ja tarvittaessa myös juoksevaa kirjanpitoa
- Kaupallinen tutkinto (esim. tradenomi)
Haluamme, että viihdyt meillä!
Tarjoamme sinulle mahdollisuuden kehittyä taloushallinnon huippuammattilaiseksi monipuolisten tehtävien ja mielenkiintoisten suurten asiakkaiden tuomisen haasteiden parissa. Matkallasi sinua on tukemassa osaava, innovatiivinen ja innostava tiimi. Osana yli 400 hengen rautaista taloushallinnon osaajajoukkoamme pääset rakentamaan kansainvälisen ja kasvavan yrityksen menestystarinaamme.
Tulevat tiimikaverit nostavat henkilöstökyselyissä erityisen positiivisena esiin mm. työn monipuolisuuden, omaehtoisuuden ja joustavuuden sekä mahdollisuuden ammatilliseen kasvuun ja kehittymiseen. Työtä voit tehdä Helsingistä käsin, tai vaihtoehtoisesti myös muualta Suomesta, sillä etätyöt sujuvat meillä luonnollisesti ongelmitta.
Kiinnostuitko?
Odotamme sinua innolla tiimiimme - haethan siis tehtävään mahdollisimman pian, viimeistään 5.5.2024.
Mikäli joku asia jäi askarruttamaan, olethan yhteydessä Annamari Saareen annamari.saari@azets.com. Annamari vastaa mielellään kysymyksiisi.
Azets on talous-, palkka-, HR- ja neuvonantopalveluja sekä niitä tukevia teknologiaratkaisuja tarjoava yritys, joka palvelee asiakkaita henkilökohtaisesti niin digitaalisesti kuin paikallisesti. Yli 7 500 asiantuntijaamme auttavat asiakkaitamme keskittymään liiketoimintaansa ja saavuttamaan tavoitteensa.
Haluatko tietää lisää työskentelystä Accounting -liiketoiminnassamme? Lue blogimme Azetsin CI-ryhmä kehittää parhaita työtapoja tai Töissä taloushallinnon ammattilaisena! Lisätietoa löytyy myös urasivuiltamme.
Seuraa Azetsia sosiaalisessa mediassa:
@Instagram, @Facebook, @LinkedIn, @X
Job
As a European Financial Controller with Azets you will work to achieve key financial goals and strategies. You will be involved in various tasks associated with financial management, budgeting and forecasting.
You will manage and motivate a small European Head Office team of accountants, reporting directly into the Azets Group Financial Director.
Day to day duties
Manage the consolidation of European monthly results, quarterly forecasts and annual budgets in HFM
- Ensure that HFM and TM1 reconcile on a monthly basis
- Preparation of monthly Flash report
- Analyse monthly Azets AS head office costs by function, comparing against both Budget and Forecast
- Preparation of annual Azets AS cost budget and quarterly forecasts and apportionment of same to European countries, liaising with European countries for approval on proposed allocations
- Management and co-ordination of Year End Audit, preparing schedules for year-end consolidated audit from HFM. Ensuring that Nordic countries prepare their schedules on time, including PPA (Purchase Price Allocation) calculations and impairment reviews
- Management of IFRS16 European Assets valuation in Group MRI package
- Management of the European cash position, balancing four currencies, taking into account timing differences on receipts and payments within each country
- Weekly cash reporting of previous weeks actual spend against weekly forecast and budget to Corporate Treasury. Investigating changes from previous forecast forecast and review countries with variances
- Update of 13 week cashflow forecast on a weekly basis
- Review and monitor any proposed or actual deferred consideration payments
- Drive continual process improvement across the European Finance team
- Refining the process of adding new acquisitions to the cash pool and develop the facility to a multi-currency based facility
What are we looking for?
- Qualified accountant with at least 5 years relevant working experience
- IFRS Experienced
- Experience in Auditor Management
- Positive attitude, comfortable motivating others
- Fluent in English
- Willingness to travel overseas on and ad hoc basis
What's in it for you?
Our benefits include hybrid & flexible working, competitive benefits, support from colleagues and much much more.
Our Group Finance team is a wellworking nice small team with excellent colleagues and you have their support in your work. Delivering financial services to our customers is our core business so at Azets you are defenitely not alone as a professional in this area.
Who we are
Azets is an international outsourcing and advisory group. Our 8200 smart talented people in the UK, Ireland, Finland, Romania, Norway, Denmark and Sweden help over 100,000 clients to focus on their business and achieve their goals. We exist to improve the lives of our colleagues, clients, and communities, in a sustainable way. And everything we do is underpinned by our investments in people and technology.
Join our team
Would you like to join our team? Please submit your application in English as soon as possible but no later than 25.4.2024. We will fill the position as soon as a suitable candidate is found.
For further information, please contact Dave Wormald, dave.wormald@azets.co.uk, tel + 44 7973 334660.
This role is open in Finland and UK.
Please apply via this link, if you wish to have your working location in Finland
Haemme kasvuhakuista liiketoimintajohtajaa vastaamaan taloushallintopalveluista pk-segmentin asiakkaillemme
Tehtävä
Haemme liiketoimintajohtajaa kasvattamaan ja kehittämään pienten ja keskisuurten asiakkaidemme taloushallintopalveluita. Vastuullasi on noin 200 taloushallinnon asiantuntijan yksikkö, joka palvelee 4000 pk-segmentin asiakasta. Vastaat yksikön henkilöstöstä, asiakkuuksista sekä liiketoiminnan kasvusta ja kannattavuudesta. Huolehdit erinomaisen henkilöstötyytyväisyyden parantamisesta, palveluiden ja asiakastyytyväisyyden kehittämisestä sekä teknologian hyödyntämisestä asiakkaidemme eduksi. Toimit taloushallintopalveluiden johtotiimin aktiivisena jäsenenä ja raportoit tehtävässä taloushallintopalveluista vastaavalle johtajalle.
Työsi tukena ovat Azetsin myynti ja markkinointi ja teet tiivistä yhteistyötä Azetsin palkka-, HR-, teknologia- ja neuvonantopalveluiden kanssa. Johdettava liiketoiminta on Suomessa, mutta työ tarjoaa mahdollisuuksia myös kansainväliseen yhteistyöhön.
Tehtävässä toivomme
- Aiempaa kokemusta taloushallinnon asiantuntijapalveluiden johtamisesta, asiakassuhteiden hoitamisesta sekä menestyksekkään ja kannattavan liiketoiminnan kasvattamisesta
- Näkemystä pk-segmentin asiakkaiden tarpeista ja palvelumahdollisuuksista
- Kokemusta palveluliiketoiminnan kehittämisestä, palveluiden tuotteistamisesta sekä automaation hyödyntämisestä
- Kasvuhakuista, innostavaa ja energistä johtamisotetta. Sinulta löytyy kykyä nähdä uusia mahdollisuuksia ja viedä suunnitellut asiat käytäntöön.
- Sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa.
Haluamme, että viihdyt meillä
Azetsilla luot yhdessä asiakkaidemme kanssa menestystarinaa kansainvälisessä ja kasvavassa organisaatiossa, jota ohjaavat vastuullisuus ja jatkuva kehittyminen. Tarjoamme kansainvälisen asiantuntijaorganisaation mahdollisuudet, osaavien kollegoiden tuen, rennon ilmapiirin sekä erinomaiset mahdollisuudet oppia ja kehittyä.
Helsingin toimitilamme sijaitsevat keskeisellä paikalla rautatieaseman välittömässä läheisyydessä erinomaisten kulkuyhteyksien varrella ja etätyökin sujuu meillä luonnollisesti ongelmitta. Yksikkösi henkilöstö työskentelee paikkariippumattomissa tiimeissä ympäri Suomen.
Kiinnostuitko?
Lisätietoja antaa Taloushallintopalvelujen johtaja Janne Blomqvist, janne.blomqvist@azets.com, puh. 040 7722173.
Jos haluat tarttua tähän mahdollisuuteen, lähetäthän hakemuksesi ja CV:si palkkatoiveineen 29.4.2024 mennessä oheisen linkin kautta.
Azets on talous-, palkka-, HR- ja neuvonantopalveluja sekä niitä tukevia teknologiaratkaisuja tarjoava yritys, joka palvelee asiakkaita henkilökohtaisesti niin digitaalisesti kuin paikallisesti. Yli 7 500 asiantuntijaamme auttavat asiakkaitamme keskittymään liiketoimintaansa ja saavuttamaan tavoitteensa.
Haluatko tietää lisää työskentelystä Accounting -liiketoiminnassamme? Lue blogimme Azetsin CI-ryhmä kehittää parhaita työtapoja tai Töissä taloushallinnon ammattilaisena! Lisätietoa löytyy myös urasivuiltamme.
Seuraa Azetsia sosiaalisessa mediassa:
@Instagram, @Facebook, @LinkedIn, @X
P2P - järjestelmäkonsultti
Innostaako ostolaskuautomaatio? Kaipaisitko itsesi näköistä roolia vahvassa kasvussa olevan teknologiayksikkömme huikeiden ammattilaisten ympäröimänä? Olisitko halukas hyppäämään tiukasti ohjaimiin P2P-asiantuntijana?
Tehtävä
Monipuolisessa tehtävässäsi toimit vahvasti asiakasrajapinnassa P2P-järjestelmän käyttöönotto- ja kehitysprojekteissa ja rakennat asiakkaan tarpeisiin istuvia ostolaskujen hallintaa tukevia järjestelmäratkaisuja. Vastuullasi on järjestelmän määrittämisen lisäksi mm. asiakaskoulutukset ja asiakkaan jatkuvan kehityksen tukeminen. Rooli tarjoaa huiman kehittymismahdollisuuden ja näköalan monille eri toimialoille, laajaan kirjoon yrityksiä, moninaiseen järjestelmäkenttään sekä liiketoimintaprosesseihin.
Meillä pääset toimimaan viimeisimpien ostolaskuratkaisujen parissa kehittäen esimerkiksi tekoälyn ja ostolaskujen täsmäytyksen tarjoamaa automaatiota. Toimit osana rautaista asiantuntijatiimiä ja oman osaamisesi ja kiinnostuksesi mukaan konsulttiroolisi voidaan muotoilla joko teknisempään tai liiketoimintaprosessilähtöisempään suuntaan.
Tehtävässä odotamme
Etsimme kehityshaluista ja ratkaisukeskeistä osaajaa, jolla olisi mielellään jonkin verran aiempaa kokemusta joko ohjelmistokehityksestä, kirjanpidosta ja/tai roolista jonkin ostolaskujärjestelmän pääkäyttäjänä. Aikaisempi kokemus Basware Purchase-to-Pay:sta (P2P) on tehtävässä ehdottomasti eduksi, mutta ei välttämätöntä. Vahvuutesi voi olla myös ymmärrys ja mielenkiinto taloushallinnon prosesseihin ja järjestelmiin sekä niiden automatisointiin ja kehitykseen. Yleinen ymmärrys taloushallinnon ja kirjanpidon prosesseista katsotaan myös eduksi.
Arvostamme erityisesti aktiivista ja oma-aloitteista työotetta sekä positiivista energiaa, jota jaat tiimin kesken - meillä töissä saa olla hauskaa! Yhteistyö ja vuorovaikuttaminen, asiakastilanteissa esiintyminen sekä myynnillinen ote sujuvat sinulta luontevasti. Työsi hoituu ongelmitta niin suomen kuin englannin kielellä. Koulutustaustasi voi olla esimerkiksi alempi tai ylempi korkeakoulututkinto. Tärkeintä on kuitenkin kiinnostus järjestelmiä ja taloushallintoa kohtaan sekä halu kehittyä lisää.
Haluamme, että viihdyt meillä
Tulevassa tiimissäsi asuu kovin tyytyväistä porukkaa. Työ tarjoaa haastetta ja kasvun paikkoja, mutta samalla myös joustoa ja omaehtoisuutta. Keskustelut käydään avoimesti, jokaisen ääntä arvostetaan ja erilaiset näkemykset ovat aina tervetulleita. Työ on mielekästä, yhteinen suunta selkeä ja apuja saa aina. Parasta on se, että töitä saa tehdä äärimmäisen hyvässä seurassa ja yhdessä viihdytään niin töissä kuin usein myös vapaa-ajalla.
Azetsilla pääset luomaan kanssamme menestystarinaa kansainvälisessä ja kasvavassa organisaatiossa suuren yrityksen henkilöstöeduista nauttien. Helsingin toimitilamme sijaitsevat keskeisellä paikalla rautatieaseman välittömässä läheisyydessä erinomaisten kulkuyhteyksien varrella. Kyseeseen voi tulla työskentely myös toiselta paikkakunnalta käsin. Etätyöt sujuvat meillä luonnollisesti niin ikään ongelmitta.
Kiinnostuitko?
Kuulostiko hyvältä ja löysitkö itsesi kuvauksesta? Haluamme ehdottomasti kuulla sinusta lisää! Lähetäthän hakemuksesi ja CV:si palkkatoiveineen 29.4.2024 mennessä - tai miksei jo tänään! Aloitamme hakemusten käsittelyn ja haastattelut jo hakuajan kuluessa.
Tehtävästä voit kysellä tarkemmin Markus Kyheröiseltä. Markuksen tavoitat parhaiten sähköpostitse markus.kyheroinen@azets.com ja voitte vaikka sopia yhteisestä puhelinkeskustelusta sitä kautta lisäkysymystesi osalta.
Azets on talous-, palkka-, HR- ja neuvonantopalveluja sekä niitä tukevia teknologiaratkaisuja tarjoava yritys, joka palvelee asiakkaita henkilökohtaisesti niin digitaalisesti kuin paikallisesti. Yli 7 500 asiantuntijaamme auttavat asiakkaitamme keskittymään liiketoimintaansa ja saavuttamaan tavoitteensa.
Kurkkaa myös Petrin ja Katjan blogikirjoitukset tai katso oheinen video, niin tiedät enemmän Azets Technology -liiketoiminnassa työskentelystä! Lisätietoa löytyy myös urasivuiltamme.
Seuraa Azetsia sosiaalisessa mediassa:
@Instagram, @Facebook, @LinkedIn, @X
Oletko toiminut konsernilaskennan ammattilaisena ja vastannut konsernitilinpäätöksen laadinnasta? Etsitkö uusia haasteita urallesi? Oletko halukas olemaan osa menestystarinaamme nyt ja tulevaisuudessa? Tässä voi olla tilaisuutesi, sillä meillä on haussa
Konsernilaskennan Financial Controller
tekemään konsernilaskennan monipuolisia tehtäviä. Tässä työssä pääset laatimaan tilinpäätöksiä erilaisille ja eri kokoisille konserneille. Konsernilaskennan Financial controllerina pääset näköalapaikalle hyödyntämään ja vahvistamaan kokemustasi moninaisista taloushallinnon ja konsernilaskennan erityiskysymyksistä. Meillä pääset myös kehittämään konsernilaskennan prosesseja ja automaatiota modernissa ympäristössä. Pääset olemaan osa asiakkuusprosessien kehitystä oman mielenkiintosi mukaan. Konsernilaskennan Financial Controllerin työtehtävät koostuvat:
- konsernilaskennan asiantuntijatehtävistä
- kuukausiraportoinneista asiakasyritysten johdolle, hallitukselle ja sidosryhmille
- erillisyhtiöiden tilinpäätösten ja konsernitilinpäätösten laadinnasta
- kassavirtalaskelmien laadinnasta ja sen erityiskysymyksistä
- konsolidointijärjestelmiin liittyvistä kysymyksistä
- erilaisista simulaatio- ja rakennejärjestelyasioista
- kollegojen avustamisesta konserneihin liittyvissä kysymyksissä
- aktiivisesta yhteistyöstä asiakkaiden ja muiden Azetsin tiimien kanssa
Etsimme avoinna olevaan tehtävään henkilöä, jolla on soveltuvan koulutustaustan lisäksi useamman vuoden kokemus konsernilaskennasta sekä tuntemusta IFRS-standardeista sekä niiden soveltamisesta. Hallitset konsernirakenteissa tapahtuvat muutokset ja kansainvälisessä ympäristössä toimiminen on sinulle tuttua. Olet ehkäpä kartuttanut työkokemusta ison kansainvälisen yrityksen konsernilaskennasta. Asiakkaamme arvostavat erityisosaamistamme konsernilaskennan erityiskysymyksistä, hyvää asiakaspalvelua ja prosessien tehokkuutta.
Sinulla on sujuva suomen ja englannin kielen taito. Ruotsin kielen taito sekä aiempi kokemus Clausion Consolidation -järjestelmästä katsotaan eduksi.
Työntekijöidemme päivittäisessä tekemisessä korostuvat asiakaslähtöisyys, proaktiivisuus, täsmällisyys ja yhteistyötaidot. Tehtävänkuvaa voidaan muokata valittavan henkilön kokemuksen ja toiveiden mukaan. Teemme töitä tiimissä ja ympärilläsi on joukko asiantuntijoita, joiden kanssa ratkot haasteellisempia caseja.
Kerro meille osaamisestasi ja toiveistasi, saatat olla juuri etsimämme henkilö. Tule rakentamaan tulevaisuuden konsernilaskennan käytäntöjä! Meillä pääset vaikuttamaan asioihin.
Haluamme, että viihdyt meillä!
Meillä osaamisesi syvenee hyvän perehdytyksen, kehittävän asiakastyön ja laajan asiantuntijaverkostomme tuen avulla, joten et jää yksin haastavien tilanteiden kanssa. Meillä pääset osaksi konsernilaskennan osaajien yhteisöä. Tuemme ammatillista kehittymistäsi monipuolisten työtehtävien ja ajantasaisten koulutusten ja tietopalvelujen avulla. Teemme töitä joustavan etätyö -mallin mukaisesti, eli jatkossa voit yhdistää sekä etätyön edut että toimistolla työskentelyn. Työtehtävä on tehtävissä niin miltä tahansa toimistoltamme käsin kuin myös täysin etänä mistä päin Suomea tahansa.
Kiinnostuitko?
Kuulemme mielellämme lisää sinusta ja osaamisestasi! Jätäthän hakemuksesi mahdollisimman pian, sillä aloitamme hakemusten käsittelyn ja haastattelut jo hakuaikana. Viimeinen hakupäivä on 29.4.2024. Lisätietoja tehtävästä saat Miika Sillanpäältä p. 050 364 5172 tai miika.sillanpaa@azets.com.
Azets on talous-, palkka-, HR- ja neuvonantopalveluja sekä niitä tukevia teknologiaratkaisuja tarjoava yritys, joka palvelee asiakkaita henkilökohtaisesti niin digitaalisesti kuin paikallisesti. Yli 7 500 asiantuntijaamme auttavat asiakkaitamme keskittymään liiketoimintaansa ja saavuttamaan tavoitteensa.
Haluatko tietää lisää työskentelystä Accounting -liiketoiminnassamme? Lue blogimme Azetsin CI-ryhmä kehittää parhaita työtapoja tai Töissä taloushallinnon ammattilaisena! Lisätietoa löytyy myös urasivuiltamme.
Seuraa Azetsia sosiaalisessa mediassa:
@Instagram, @Facebook, @LinkedIn, @X
Tehtävä
Tehtävänä on toteuttaa voimakasta myyntiä kohdennettuna pieniin yrityksiin. Myyt uusille asiakkaille ensisijaisesti tuotteistettuja palvelupaketteja, jotka sisältävät jatkuvia peruspalveluita (kirjanpito, palkanlaskenta ja Netvisor/Fennoa) sekä lisäksi kohderyhmälle soveltuvia lisäpalveluita (esim. lakipalvelut).
Työtehtävät:
- toteuttaa suunnitelmallista asiakashankintaa omalle vastuulle määriteltyyn kohderyhmään
- hoitaa itsenäisesti liidien kontaktointia, asiakastapaamisia, palveluiden ja ohjelmistojen esittelyjä
- laatia tarjoukset ja asiakassopimukset
- toimia tiiviissä yhteistyössä toimittavien yksiköiden vastuuhenkilöiden kanssa sujuvan asiakkaaksi tulon varmistamiseksi
- hyödyntää sosiaalisen median markkinointia ja kanavia myyntityön edistämiseen
- ylläpitää oman pipelinen ajantasaisaisen tilanteen CRM ratkaisussa sekä raportoida myyntiaktiviteeteista ja tuloksista
- osallistua tiimin toiminnan kehittämiseen
Tehtävä on määräaikainen ja alkaa viimeistään 17.6. Työsuhde kestää vuorotteluvapaan sijaisuuden ajan 31.12.2024 saakka. Mahdollinen työsuhteen jatko arvioidaan syksyn aikana.
Odotamme sinulta
- kaupallista koulutusta (tradenomi tai vastaava)
- asiakassuuntautunutta ajattelutapaa ja kiinnostusta myyntitehtäviin sekä vakuuttavaa kommunikaatiotapaa
- kykyä omaksua palvelusisältö ja myytävät ohjelmistot
- erinomaista suomen ja hyvää englannin kielen taito
- oma-aloitteista ja itseohjautuvaa työskentelytapa
Tehtävään valittavan tulee täyttää vuorotteluvapaan sijaisen ehdot:
Sijaiseksi voidaan palkata henkilö, joka on vuorotteluvapaasijaisuuden alkaessa alle 25-vuotias tai yli 55-vuotias tai alle 30-vuotias äskettäin ammatti- tai korkeakoulututkinnon suorittanut tai henkilö, joka on ollut työttömänä työnhakijana TE-toimistossa yhdenjaksoisesti tai osissa vähintään 90 päivää sijaisuutta edeltäneiden 14 kuukauden aikana.
Kiinnostuitko?
Lisätietoja antaa myynnistä ja markkinoinnista vastaava johtaja Virpi Hakanen, virpi.hakanen@azets.com, puh. 0400 888 374.
Jos haluat tarttua tähän mahdollisuuteen, lähetäthän hakemuksesi ja CV:si palkkatoiveineen 30.4.2024 mennessä oheisen linkin kautta.
Azets on talous-, palkka-, HR- ja neuvonantopalveluja sekä niitä tukevia teknologiaratkaisuja tarjoava yritys, joka palvelee asiakkaita henkilökohtaisesti niin digitaalisesti kuin paikallisesti. Yli 7 500 asiantuntijaamme auttavat asiakkaitamme keskittymään liiketoimintaansa ja saavuttamaan tavoitteensa.
Seuraa Azetsia sosiaalisessa mediassa:
@Instagram, @Facebook, @LinkedIn, @X
Jätä avoin hakemus meille niin olemme sinuun yhteydessä, mikäli sinulle sopiva tehtävä löytyy!
- azets.fi
- TalentLink