Työaika- ja työvuorojärjestelmäkonsultti/ WFM Consultant
Haluatko olla mukana rakentamassa innovatiivisia työaika- ja työvuorojärjestelmiä, jotka helpottavat aidosti asiakkaidemme arkea? Odottaako konsultti sisälläsi tilaisuutta yhdistää tekninen asiantuntijuus, liiketoiminnan kehittäminen ja asiakaslähtöisyys? Rakastatko ongelmanratkaisua? Toimitko parhaiten ympäristössä, jossa annetaan vastuuta ja vapautta – mutta jossa sinulla on aina tiimin tuki takanasi?
Haemme nyt huikean ammattitaitoiseen ja yhteisölliseen järjestelmäkonsulttitiimiimme
Työaika- ja työvuorojärjestelmäkonsulttia (WFM Consultant)
ratkaisemaan kanssamme asiakkaidemme arjen haasteita.
Työ on hyvin monipuolista ja sisältää konsultointia monesta eri näkökulmasta. Myyntivaiheessa toimimme teknisinä konsultteina ja järjestelmäasiantuntijoina, käyttöönottoprojekteissa johdamme projektia ja rakennamme asiakkaan liiketoimintaa tukevia ratkaisuja. Osana jatkuvaa palvelua toimimme asiakkaan tärkeänä tukena ja koulutamme asiakkaillemme järjestelmän käyttöä.
Päivittäisissä tehtävissäsi pääset työskentelemään pääosin Linkityn ja Quinyxin työaikajärjestelmien parissa. Hallinnoit integraatioita työaikajärjestelmien ja HR-/palkkajärjestelmien välillä sekä pääset mukaan automatisoimaan työvoimahallintaa, kun siirrämme asiakkaidemme manuaalisia prosesseja pilvipohjaisiin työkaluihin. Työaika- ja työvuorojärjestelmäkonsultin roolissa opit hallitsemaan työehtosopimukset ja työsuhteen elinkaaren vaiheet sekä kartutat kokemusta eri asiakkaiden järjestelmien käyttöönotto- ja konsultointiprojekteissa. Projekteja tehdään iteroivalla otteella, pyrkien aina kehittämään tekemistä ja prosesseja parhaimman lopputuloksen takaamiseksi.
Kokeneelle järjestelmäkonkarille tehtävä tarjoaa upean mahdollisuuden syventää osaamista oman mielenkiinnon mukaan erikoistuen tai laajentaen näkökulmaa monenkirjavan asiakaskenttämme parissa. Uskomme kuitenkin, että myös aidolla innostuksella, oikealla asenteella ja oppimiskyvyllä voit päästä pitkälle. Asiantuntijoidemme päivittäisessä tekemisessä korostuvat asiakaslähtöisyys, vastuunkantaminen ja itsensä johtaminen, joten jos nämä ominaisuudet resonoivat sinussa, asiat ovat jo hyvällä mallilla!
Onnistumistasi tukevat tekijät
- Soveltuva koulutuspohja esimerkiksi tietojärjestelmätieteen, kauppatieteiden tai liiketalouden parista.
- Työtehtävien kautta karttunut kokemus järjestelmistä tai palkkahallinnosta.
- Oma-aloitteinen ja itsenäinen työskentelyote sekä systematiikkaa ja ongelmanratkaisutaidot yhdistettynä kykyyn saada asiat tapahtumaan hyvän yhteistyön hengessä.
- Tehokkaat vuorovaikutustaidot niin suomeksi kuin englanniksikin.
Näistä syistä viihdyt meillä
- Pääset nopeasti kartuttamaan ja hyödyntämään kokemustasi, sillä vaihtuvat mielenkiintoiset projektit eri toimialoilla seuraavat toisiaan. Pääset työskentelemään laajaan ja monipuolisen asiakaskuntaamme parissa, pienistä yrityksistä aina pörssiyhtiöihin.
- Olet osa kansainvälistä, automaatiokehitykseen nojaavaa ja kasvavaa organisaatiota, jossa on nykyaikaiset työvälineet ja ison yrityksen kattavat henkilöstöedut.
- Avoimessa ja kannustavassa työyhteisössämme on mahdollista vaikuttaa omaan työaikaan ja etätyö onnistuu saumattomasti.
- Työntekijämme kiittelevät erityisesti sitä, että tiimien välillä tehdään paljon yhteistyötä ja jaetaan aktiivisesti ammattitaitoa.
- Inhimillinen organisaatiokulttuuri näkyy myös siinä, että työkuorma ja projektien resursointi on kestävällä pohjalla.
- Mukavat toimitilamme sijaitsevat keskeisellä paikalla Helsingin rautatieaseman välittömässä läheisyydessä erinomaisten kulkuyhteyksien varrella. Kyseeseen voi tulla työskentely myös toiselta paikkakunnalta käsin.
Terveiset tulevalta tiimiltäsi
Tulevat tiimikaverisi lupaavat, että pääset loistamaan omilla vahvuuksillasi, jakamaan osaamistasi ja oppimaan uutta kollegoilta. Työ on merkityksellistä ja tarjoaa sopivasti haastetta jokaiseen päivään - näemme päivittäin asiantuntemuksemme muovautuvan käsissämme positiivisiksi asiakaskokemuksiksi. Teemme töitä itsenäisesti yhdessä ja tiimin monipuolisista osaajista löytyy aina laadukas ja asiantunteva apu. Meillä vallitsee avoimen keskustelun kulttuuri, jossa saat olla oma itsesi ja näkemyksesi halutaan kuulla. Tiimimme arvostaa hyvää työhenkeä, jossa työasioiden lisäksi jutellaan usein myös muista elämän osa-alueista. Meillä on matala hierarkia ja rento ilmapiiri, jossa huumori, myös se hieman huonompi, on osa arkea. Tämän tiimin tyytyväiseen ja hyväntuuliseen porukkaan on helppo sujahtaa mukaan!
Kiinnostuitko?
Jätäthän hakemuksesi mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 21.10.2024. Toimithan nopeasti, sillä aloitamme hakemusten läpikäynnin ja haastattelut jo hakuaikana ja täytämme paikan heti sopivan henkilön löydyttyä. Lisätietoja tehtävästä antaa mielellään Outi Putkonen numerosta +358 50 368 4448 (outi.putkonen@azets.com). Parhaiten saat Outin kiinni klo 12-13 tiistaista perjantaihin.
Azets on talous-, palkka-, HR- ja neuvonantopalveluja sekä niitä tukevia teknologiaratkaisuja tarjoava yritys, joka palvelee asiakkaita henkilökohtaisesti niin digitaalisesti kuin paikallisesti. Yli 8 000 asiantuntijaamme auttavat asiakkaitamme keskittymään liiketoimintaansa ja saavuttamaan tavoitteensa.
Kurkkaa myös Petrin ja Katjan blogikirjoitukset tai katso oheinen video, niin tiedät enemmän Azets Technology -liiketoiminnassa työskentelystä! Lisätietoa löytyy myös urasivuiltamme.
Seuraa Azetsia sosiaalisessa mediassa: