Azets logo
  • Palvelut
    • Talous

    • Tilitoimisto
    • Taloushallinto
    • Taloushallinnon ulkoistaminen
    • Kirjanpito
    • Konsernilaskenta
    • Taloushallinnon konsultointi
    • Laskutus ja myyntireskontra
    • Ostoreskontra
    • Kansainväliset palvelut
    • Lakipalvelut
    • HR

    • HR-palvelut
    • Vuokra HR-asiantuntija yritykseesi
    • Ulkoistettu HR-palvelu
    • HR Help -palvelu
    • Työsuhdejuridiikka
    • Outplacement ja muutosturva
    • HR-järjestelmän valinta
    • HR:n kehittäminen
    • Rekrytointipalvelut
    • Palkat

    • Palkanlaskenta
    • Nordic Payroll
    • Palkanlaskennan ulkoistaminen
    • Johtaminen

    • Johtamisen kehittäminen
    • Strateginen johtaminen
    • Kasvun johtaminen
    • Muutosjohtaminen
    • Organisaatiokulttuuri
    • Johtoryhmätyöskentely
    • Esimiesvalmennus
    • Coaching
    • Vastuullisuusraportointi
  • Ohjelmistot
    • Taloushallinto

    • Microsoft D365 Business Central - taloushallinto
    • Netvisor - taloushallinto
    • Fennoa - taloushallinto
    • Basware P2P - ostolaskut
    • Azets Navita - budjetointi ja ennustaminen
    • Azets Discover Talous - BI
    • Azets Discover HR - BI
    • Palkanlaskenta, HR ja työaika

    • Mepco HRM - palkat ja HR
    • Netvisor - palkat
    • Quinyx - työaika ja työvuorot
    • Azets Employee - työaika ja HR
    • Sympa - HR
    • Muut järjestelmät

    • Visma M2 - matkalaskut
    • Visma.net Expense - matkalaskut
    • Azets Expense - matkalaskut
    • Azets Cozone - asiakasportaali
  • Meistä
    • Yritys

    • Asiakkaitamme
    • Tutustu Azetsiin
    • Azets Suomessa
    • Yritysvastuu
    • Yritysostot
    • Ajankohtaista

    • Tapahtumat ja webinaarit
    • Uutiskirje
    • Blogi
    • Lehdistötiedotteet
    • Materiaalit

    • Oppaat ja raportit
    • Webinaari- ja videotallenteet
  • Työpaikat
    • Töihin Azetsille

    • Azetsin avoimet työpaikat
    • Rekrytointikäytännöt, kun haet Azetsille
    • Töissä Azetsilla

    • Azets työpaikkana
    • Töissä taloushallinnossa
    • Töissä palkanlaskennassa
    • Töissä HR-ammattilaisena
    • Töissä johdon konsultoinnissa
    • Töissä teknologiapalveluissa
    • Opiskelijoille
    • Töihin asiakkaallemme

    • Asiakkaidemme avoimet työpaikat
  • Yhteystiedot
    • Yhteystiedot

    • Vaihde puh. 010 756 40
    • Helsingin toimipiste
    • Kaikki toimipisteet
    • Myynti

    • Myynti puh. 010 756 4500
    • Myynnin sähköposti myynti@azets.com
    • Yritys

    • Azets Insight Oy
    • Isännöinti Luotsi Oy
Kirjaudu
FI
  • FI
  • SV
  • EN
Kaikki avoimet työpaikat

Payroll & HR Specialist

Tehtävänimike
Payroll & HR Specialist
Sijainti
Tampere
Helsinki
Jyväskylä
Lappeenranta
Liiketoiminta-alue
Payroll
ID
FI00248
Hae paikkaa

Azets on talous-, palkka-, HR- ja neuvonantopalveluja sekä niitä tukevia teknologiaratkaisuja tarjoava yritys, joka palvelee asiakkaita henkilökohtaisesti niin digitaalisesti kuin paikallisesti. Yli 6 500 asiantuntijaamme auttavat asiakkaitamme keskittymään liiketoimintaansa ja saavuttamaan tavoitteensa.

Oletko palkka-asiantuntijana pohtimassa seuraavaa askeltasi? Kiinnostaisiko sinua liittyä osaksi ammattitaitoista työyhteisöä, jossa osaamisesi on ytimessä, näkemyksesi halutaan kuulla ja työtäsi aidosti arvostetaan? Haluaisitko tehdä mielekästä työtä, jonka arjessa yhdistyvät osaamisesi syventäminen, laadukas asiakaspalvelu ja teknologian hyödyntäminen?

Haemme nyt kasvavaan yksikköömme 

Kokeneita palkanlaskennan asiantuntijoita / Payroll & HR Specialisteja

Helsingin, Lappeenrannan, Tampereen ja Jyväskylän tiimeihimme.

Kokeneena palkanlaskennan asiantuntijana Azetsilla työskentelet äärimmäisen mielenkiintoisella ja eteenpäin kehittyvällä toimialalla, jossa asiantuntemuksesi on asiakkaillemme kullan arvoista ja pääset työssäsi aistimaan eri toimialoja, yrityksiä, järjestelmiä ja ihmisiä. Palkanlaskennan asiantuntijana arkesi koostuu asiakasyritysten palkanlaskennasta, raportoinnista ja asiakkaiden tukemisesta sekä neuvonnasta koko työsuhteen elinkaareen sekä lakeihin ja TES:seihin liittyvissä asioissa. Työpäiviäsi rikastaa myös mahdollisuus paneutua asiakkaiden palkanlaskentaprosessien ja käytäntöjen luomiseen, kehittämiseen ja ylläpitoon.

Miksi Azetsille?

Olemme alan kasvava ja luotettava toimija ja asiantuntemuksemme näkyy paitsi asiakkaan tyytyväisyytenä, myös palkanlaskennan arjessa - meillä asiantuntijatyön perustukset ovat vankalla pohjalla ja panostuksemme mm. toimintamallien ja automatiikan kehittämiseen näkyvät työarjen sujuvuutena. Kehityshenkisten kollegoidesi kanssa yhteistyötä tehdessä voit olla varma, että pyörää ei tarvitse joka kerta keksiä uudestaan, vaan voit ajella viimeisen päälle viritetyllä menopelillä jouhevasti maisemista nauttien. Meillä sinua ei pakoteta tiettyyn muottiin, vaan asiantuntijatalomme on täynnä kehitysmahdollisuuksia ja pyrimme rakentamaan roolistasi ja kehityspolustasi juuri sinun näköisesi huomioiden vahvuutesi ja kuunnellen toiveitasi. Vauhtiin saattelemme sinut perehdytyksen myötä ja mukaan reppuusi saat mutkattoman ilmapiirin, modernit työvälineet sekä luonnollisesti myös kattavat henkilöstöedut.  

Yksin meillä ei tarvitse polkuaan polkea - vaikka työ onkin itsenäistä ja vastuullista, teemme sitä yhteistyössä ja kaveria ei jätetä milloinkaan. Vankkumattomana tukena työssäsi ovatkin niin oman ja muiden tiimien osaavat asiantuntijat, kannustava esihenkilö kuin myös veikeät robottikollegamme, jotka mahdollistavat sen, että voit keskittyä siihen, minkä parhaiten osaat. Ja sen voit tehdä joustavasti siellä, missä työt parhaiten sinulla sujuvat - arjessamme kun yhdistyvät sujuvasti etä- ja toimistopäivät.

Keitä etsimme?

Etsimme joukkoomme osaajia, joilta löytyy sekä innostusta että jo useamman vuoden verran kokemusta palkanlaskennasta. Tunnet eri työehtosopimuksia, olet käyttänyt palkanlaskentajärjestelmiä ja olet kenties osallistunut palkka- ja HR-prosessien kehittämiseen. Arvostamme erityisesti aktiivista ja oma-aloitteista työotetta sekä positiivista energiaa, jota jaat tiimin kanssa - meillä töissä saa olla hauskaa! Tyytyväinen asiakas on sinulle kunnia-asia, ja sinulta löytyy asiakaspalveluhenkeä ja innokkuutta uuden oppimiseen. Työskentelytyyliltäsi olet tarkka ja huolellinen tekijä, jolle laadukas lopputulos on tärkeää aikataulupaineista tai useista samanaikaisista tehtävistä huolimatta. Tiimiemme pääasiallisena työkielenä on suomi ja erityisesti Helsingissä tarvitset työssäsi myös englannin kieltä. On iso etu, jos hallitset Netvisor, Personec W tai Procountor palkkajärjestelmiä.

Terveiset tulevalta tiimiltäsi

Iloisissa tiimeissämme yhdistyy koko haitari aina vuosikymmenten kokemuksesta alaa tuorein silmin tarkasteleviin osaajiin ja meillä jokainen saa olla oma itsensä. Meitä yhdistää halu tehdä laadukasta jälkeä hauskassa porukassa. Työpäivät sujuvat hyvässä yhteishengessä, tiimikaverit ovat helposti lähestyttäviä, meiltä löytyy osaamista joka lähtöön ja apua ja neuvoja saa aina - toivottavasti pian myös sinulta! Meillä jokainen saa vastuuta ja pääsee tekemään monipuolista työtä modernin teknologian tukemana ja mukavien asiakkaiden kanssa. Jos joskus tulorekisterin oikut tai TES:n koukerot alkavat mennä yli aivokapasiteetin, saatamme nollata aivot ja mielen rennon tekemisen parissa yhdessä työpäivän jälkeen. Tervetuloa siis sujahtamaan joukkoomme ja viihtymään kanssamme niin töissä kuin halutessasi myös sen ulkopuolella!

Kiinnostuitko?

Jos kiinnostuit kuulemaan lisää tai haluat selvittää tiesi iloiseen joukkoomme, otathan yhteyttä! Odotamme jo innolla, että saamme kuulla tarkemmin sinusta ja osaamisestasi! Hakemuksesi ja CV:si löytävät perille hakulinkistä - toivottavasti kuulemme sinusta jo pian, mutta viimeistään 5.8.2022. Aloitamme hakemusten käsittelyn ja haastattelut jo hakuaikana, joten lähetäthän hakemuksesi pikaisesti - täytämme paikat heti sopivien henkilöiden löydyttyä.

Meistä ja avoimista tehtävistä saat lisätietoa seuraavasti

  • Helsinki: 
    • Netta Pynnönen arkisin klo 16-17, puh. 044 324 0485. 
    • Pirkko Siekkinen arkisin klo 15-16, puh. 040 779  8967
  • Lappeenranta, Tampere, Jyväskylä: 
    • 10.7. saakka: Senja Snellman arkisin klo 15-16, puh. 050 462 3290
    • 11.7. alkaen: Kaisa Ahonen arkisin klo 15-16, puh. 044 719 1600

Haluatko tietää lisää työskentelystä Payroll & HR -liiketoiminnassamme? Lue blogista Tiinan tarina tai katso oheinen video! Lisätietoa löytyy myös urasivuiltamme.

 

Seuraa Azetsia sosiaalisessa mediassa:

@Instagram, @Facebook, @LinkedIn, @Twitter

 

Hae paikkaa
  • azets.fi
  • TalentLink
  • advertpage

Palveluita

  • Taloushallinto
  • Tilitoimistot
  • Henkilöstöhallinto, HR
  • Palkanlaskenta
  • Johtaminen
  • Ohjelmistopalvelut
  • Isännöinti
  • Digitointipalvelut

Seuraa meitä

  • Blogi
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
  • Lehdistö
  • Uutiskirje

Hyödyllisiä linkkejä

  • Avoimet työpaikat
  • Markkinointirekisteri
  • Trust Center
  • Eettinen toimintaohje
  • Vastuullisuusperiaatteet
  • Azets Norja
  • Azets Ruotsi
  • Azets Tanska
  • Azets Romania
  • Azets UK
  • Azets.com

Yhteystiedot

Vaihde 010 756 40
Myynti 010 756 4500
Elielinaukio 5 B
00100 HELSINKI

Sähköpostimme ovat muotoa etunimi.sukunimi@azets.com
myynti@azets.com

  • Toimipisteiden yhteystiedot
  • Isännöinti Luotsi Oy yhteystiedot
Azets logotype
Copyright © 2022 Azets
Privacy statement