Azets antaa lisäpotkua RBA-kauppiaiden taloushallintoon

”Tämä projekti on onnistunut reilusti yli odotusteni.” Dick Collin

Azetsin (entinen Visma Services Oy) asiakkaana on useita Shell-kauppiaita. Azets hoitaa yli sadan huolta-aseman taloushallinnon. Yksi näistä kauppiaista on vuodesta 1983 toiminut Dick Collin. Shell-kauppiaille toimintojen automatisointi ja erilaisten prosessien tehostaminen, kuten päiväkassojen käsittely, ostolaskujen hyväksyntä, palkanlaskenta, maksuliikenne, raportointi ja budjetointi, tuovat huomattavaa taloudellista hyötyä.

DCity Stations

Tiedot reaaliajassa

Shell-kauppiaiden toimintaa seurataan reaaliajassa. Asemien valikoimiin kuuluu monta tuoteryhmää, joita pystytään seuraamaan katetasolla. Tämä mahdollistaa myyntikatteen seurannan asemittain ja tuoteryhmittäin. Tietoihin pääsee helposti käsiksi internetin välityksellä ja kauppias voi päivittäin analysoida myynnin ja myyntikatteet sekä katsoa esimerkiksi liitteinä olevia laskujen kuvia. Azetsin tilitoimisto vastaanottaa kauppiaiden ostolaskut suoraan toimittajilta joko paperisina tai sähköisinä laskuina. Paperilaskut skannataan järjestelmään, jonka jälkeen laskujen käsittely ja hyväksyntä tapahtuu täysin sähköisesti. Hyväksyttyjen ostolaskujen maksut suoritetaan pankkiin tiedonsiirrolla Azetsin toimesta. 

Shell-kauppiaille sopiva ja kustannustehokas ratkaisu

Aiemmin Shell-kauppiaat ovat käyttäneet muiden tilitoimistojen palveluita, mutta kukaan muu ei ole pystynyt tarjoamaan vastaavaa ratkaisua. Dick Collinin mielestä Azets on joustava yhteistyökumppani, jolta saa henkilökohtaista palvelua. Tällaisen yhteistyön rakentaminen ja uusien toimintatapojen oppiminen vaatii aikansa, mutta se on hänen mielestään ehdottomasti kannattavaa. Monien asemien tavaravirrat ja laskujen määrät ovat suuria, joten entiseen verrattuna työnteko on huomattavasti nopeampaa ja tällä hetkellä todella kustannustehokasta. 

Automaattiset ja integroidut toiminnot

Azetsin Raaseporin yksikkö on erikoistunut kassajärjestelmien automatisointiin ja integrointiin. Toimiston ratkaisut perustuvat selainpohjaisiin järjestelmiin, joten asiakkaan ei tarvitse hankkia eikä ylläpitää kalliita ohjelmistoja. Nykytilanteessa asiakkaiden hallintoa hoidetaan yhdessä asiakkaan kanssa erittäin kustannustehokkaasti, kertoo Region Manager Dennis Barman. Kaikki asiat hoidetaan reaaliajassa ja vältetään päällekkäisyyksiä. Toiminnan joustavuuden ansiosta voidaan erityyppisiä yrityksiä hoitaa standardisoituja prosesseja käyttäen.

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä.

Myynti puh. 010 756 4500
Sähköpostiosoitteemme ovat muotoa etunimi.sukunimi@azets.com

Ota yhteyttä myyntiin

Lähettämällä lomakkeen hyväksyt, että Azets voi olla sinuun yhteydessä.