Esimiestyön rooli asiakasarvon kasvattajana -materiaali

Esimiestyön rooli asiakasarvon kasvattajana

Näkyvätkö esimiestyön kehittämissatsaukset asiakkaan kokemassa arvossa? Muuttuuko asiakaslähtöisyys oikeaksi työksi vai onko se vain sanoja strategiassa? 

Opas pohdintasi tueksi.

 

Miksi me siis yhä valitamme palvelusta tai petymme siihen asiakkaina, vaikka kaikki organisaatiot sanovat olevansa asiakaslähtöisiä? Kaikki sanovat, että he ovat panostaneet henkilökunnan koulutukseen ja esimiestyön laatuun. Näkyykö se missään? Uskallamme väittää, että yrityksillä ja muilla organisaatioilla on vielä pitkä matka aitoon asiakaslähtöisyyteen – myös esimiestyön osalta.

Pohdimme aihetta Puhutaan johtamisesta Elielillä -tapahtumassa ja kokosimme sinulle kattavan yhteenvedon aiheen tiimoilta. Lataa materiaali veloituksetta oheisella lomakkeella.

 

 

Tutustu myös johtamisen palveluihimme.

Lataa materiaali täyttämällä oheinen lomake

Kyllä. Haluan saada Azetsilta uutiskirjeen, tietoa palveluista, kutsuja tapahtumiin ja webinaareihin.

Hyväksyn tietosuojakäytännöt. Voin milloin tahansa muokata tilauksiani tai perua viestit.