top banner image
 
 
 

Microsoft Dynamics NAV eli Dynamics 365 Business Central

Toiminnanohjausjärjestelmä keskisuurille ja suurille yrityksille.

Jätä yhteydenottopyyntö 

 

Integroituva ja skaalautuva Microsoft Dynamics 365 Business Central

Microsoft Dynamics NAV, joka tunnetaan nyt nimellä Microsoft Dynamics 365 Business Central, on toiminnanohjausjärjestelmä keskisuurille ja suurille yrityksille. Business Central on integroituva ja skaalautuva järjestelmä, joka kasvaa liiketoimintasi mukana. Järjestelmä on helppo kustomoida asiakaskohtaisesti, jonka ansiosta se mukautuu erilaisiin liiketoimintaprosesseihin sekä mahdollistaa rutiiniluonteisten tehtävien automatisoinnin.

Järjestelmä sisältää integroidut taloushallinto-, käyttöomaisuus- sekä varastonhallintamoduulit, joiden ansiosta pääkirjanpitosi on jatkuvasti ajan tasalla ilman tarvetta eräajoihin. Microsoftin järjestelmänä NAV eli Business Central toimii natiivisti muiden Microsoftin toimisto-ohjelmistojen kuten Excelin, Wordin ja Outlookin kanssa.

Käyttökokemus ja integraatio-osaaminen samassa paketissa

Olemme erikoistuneet taloushallintomoduulin hyödyntämiseen. Toteutamme vuosittain useita käyttöönottoja, joissa taloushallinnon prossien tehostaminen Business Centralin avulla on keskeisessä osassa. Olemme rakentaneet lukuisia integraatioita sekä kumppaniemme että muiden toimittajien ostolaskujen kierrätysjärjestelmiin, matkalaskuohjelmistoihin, raportointijärjestelmiin sekä myyntijärjestelmiin. Lähes kaikkiin käyttöönottoihimme olemme toteuttaneet myyntilaskujen lähetyksen sähköisinä verkkolaskuina tai kuluttajille suuntautuvina e-laskuina ja suoramaksuina.

Azetsilla käytämme Business Centralia myös omien kirjanpitoasiakkaidemme taloushallintojärjestelmänä, jonka ansiosta osaamisemme kattaa myös tehokkaan käytön päivittäisissä prosesseissa.

Yrityksellenne sopivin Dynamics 365 Business Central -ratkaisu

MeetingFromTop.jpg

 

Autamme yritystänne löytämään teille parhaan mahdollisen Dynamics 365 Business Central -ratkaisun. Business Central on kauttamme saatavilla joko kuukausiveloitteisena SaaS-palveluna tai mallina, jossa ohjelmiston omistus on kokonaan teillä. Mikäli valitsette SaaS-palvelun, maksatte ohjelmistosta ainoastaan käyttäjien lukumäärän mukaan. Me huolehdimme lisenssistä sekä muun tarpeellisen IT-infrastruktuurin ylläpidosta. Ohjelmisto asennetaan tällöin meidän palvelinympäristöömme, jolloin ohjelmisto on milloin ja mistä tahansa teidän käytettävissä Citrix-etäyhteyden tai Business Centralin oman selainkäyttöliittymän kautta.

Mikäli haluatte asentaa Dynamics 365 Business Centralin yrityksenne omille palvelimille, autamme teitä järjestelmien pystytyksessä sekä tarpeellisten konfigurointien määrittelyssä. Käyttöönoton jälkeen kokeneet konsulttimme ovat yrityksenne tukena olittepa valinneet SaaS-mallin tai päättäneet hankkia ohjelmistolisenssin itsellenne.

Loiste on ollut tyytyväinen hyvän ja asiakaslähtöisen kumppanuuden lisäksi uusiin järjestelmiin, joita Azetsin teknologiatiimi pystyy räätälöimään monenlaisiin tarpeisiin. Se otti yhteistyön ensivaiheessa käyttöön uuden toiminnanohjausjärjestelmän Microsoft Dynamics 365 Business Centralin sekä Baswaren Purchase-to-Pay (P2P) -järjestelmän, joka automatisoi ja tehostaa merkittävästi ostolaskujen tarkastusta ja hyväksyntää.

puhelin ikoni    Kiinnostuitko? Ota yhteyttä.

Myynti palvelee sinua numerossa 010 756 4500 ja sähköpostitse osoitteessa myynti@azets.com.

Jätä yhteydenottopyyntö

Kyllä kiitos haluan, että käsittelette yhteydenottopyyntöni. Hyväksyn, että Azets vastaanottaa ja tallentaa yhteystietoni Azetsin tietosuojakäytännön mukaisesti.

Kyllä. Haluan saada Azetsilta uutiskirjeen, tietoa palveluista, kutsuja tapahtumiin ja webinaareihin. Voin milloin tahansa muokata tilauksiani tai perua viestit.